volf6 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > No i świetnie. W przypadku prawidłowej regeneracji nie ma wspomnianych kłopotów z reklamacją > Niemniej jednak ja polecam obowiązkowo wymienić pompę i płyn przy okazji Olej wymienić-to raczej oczywiste ale pompę? I jeżeli już wymieniamy pompę to na jaką-nową oryginalną, nową chińską czy wystarczy na używaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > No i świetnie. W przypadku prawidłowej regeneracji nie ma wspomnianych kłopotów z reklamacją > Niemniej jednak ja polecam obowiązkowo wymienić pompę i płyn przy okazji Płyn wymieniony, ale w jakim celu pompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Płyn wymieniony, ale w jakim celu pompa? Zużywająca się pompa generuje opiłki, które niszczą uszczelnianie powierzchnie a tym samym powodują ponowne wycieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Zużywająca się pompa generuje opiłki, które niszczą uszczelnianie powierzchnie a tym samym powodują > ponowne wycieki. Niby racja, ale trochę bez sensu wymieniać pompy skoro jest dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Niby racja, ale trochę bez sensu wymieniać pompy skoro jest dobra Bez sensu jest naprawiać maglownicę przy opiłkującej pompie. Mechanik powinien ocenić z grubsza stan oglądając dokładnie spuszczony płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 W autach z elektrycznym wspomaganiem albo bez niego pomp nie ma i maglownice tez czesto padaja, np: w Oplach Corsa C czy Combo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Bez sensu jest naprawiać maglownicę przy opiłkującej pompie. Mechanik powinien ocenić z grubsza > stan oglądając dokładnie spuszczony płyn. Płyn był bez opiłków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Płyn wymieniony, ale w jakim celu pompa? Przeważnie trzeba się zastanowić dlaczego uszkodzeniu uległa przekładnia ? Jeśli było to rozszczelnienie spowodowane opiłkami metalu pochodzącymi z wycierającej(łuszczącej) się bieżni wirnika, to po naprawie przekładni i wymianie płynu te opiłki pojawią się po pewnym czasie ponownie. Wtedy czeka nas kolejna naprawa cieknącej przekładni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > W autach z elektrycznym wspomaganiem albo bez niego pomp nie ma i maglownice tez czesto padaja, np: > w Oplach Corsa C czy Combo. Tam przyczyną były błędy konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Ciąg dalszy... Auto odebrane dzisiaj, oczywiście musi być problem bo jakże inaczej. Wspomaganie nie działa na wolnych obrotach, delikatne dodanie gazu uruchamia wspomaganie. Sugestia mechanika : pompa do wymiany w/g niego pracowała na zbyt niskim poziomie płynu i ja szlak trafił. Moja sugestia coś spartolili bo pompa co prawda pracowała na niskim poziomie może przez chwile (jak tylko usłyszałem ze zaczyna buczeć zjechalem na bok i dolalem płynu) Po naprawie magla pompa nie wyje innych objawów padu brak Szanowna brać co myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 pompe ciezko zabic, tam zawsze jest cos oleju na sciankach i plytki pompy nie chodza na sucho, w zeszlym roku jezdizlem vectra b bez plynu bo magiel ciekl tydzien, a wlasciciel od ktorego kupilem 2 miesiace bo tak sie lało , ze nie bylo sensu dolewac najpredzej coz z rozdzielaczem w maglownicy albo jakis zawor uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Delikatny update ... zrobiłem jeszcze 10 km i wspomaganie zaczęło działać tzn działa na wolnych obrotach ale odczuwalnie słabiej niż na starej maglownicy. Układ w/g mechanika odpowietrzony jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Delikatny update ... zrobiłem jeszcze 10 km i wspomaganie zaczęło działać tzn działa na wolnych > obrotach ale odczuwalnie słabiej niż na starej maglownicy. > Układ w/g mechanika odpowietrzony jak trzeba Ciekawe jak przyjda mrozy i jak bedzie dzialac kierownica po odpaleniu. Płyn zielony zalales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.