maagog Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 Samochod przebudowany przez jakis garaz do sportu. Co mnie zaskakuje to dyferencjal. Dziwnie to wyglada. Nie znam sie na tym, ale czy to wyglada jak drut, czy raczej profi robota (zal.)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Samochod przebudowany przez jakis garaz do sportu. > Co mnie zaskakuje to dyferencjal. Dziwnie to wyglada. Nie znam sie na tym, ale czy to wyglada jak > drut, czy raczej profi robota (zal.)? W Compact jest jedno ucho z tyłu do mocowania, w sedanie są po obu stronach. Wygląda na to, że ktoś wpakował jeszcze inny dyfer i dorobił mocowanie. Nie wygląda to źle, jest wzmocnione. Sam dyfer nie potrzebuje idealnej precyzji mocowania, ważne, aby przy większej mocy (zwłaszcza momencie) wytrzymały elementy montażowe do ramy pomocniczej (tuleje itp). Pytanie tylko, jak z przodu jest zamocowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > W Compact jest jedno ucho z tyłu do mocowania, w sedanie są po obu stronach. Wygląda na to, że ktoś > wpakował jeszcze inny dyfer i dorobił mocowanie. Nie wygląda to źle, jest wzmocnione. Sam > dyfer nie potrzebuje idealnej precyzji mocowania, ważne, aby przy większej mocy (zwłaszcza > momencie) wytrzymały elementy montażowe do ramy pomocniczej (tuleje itp). > Pytanie tylko, jak z przodu jest zamocowany? Dyf jest podobno z E34. Sam tez taki mialem w Compact i pasowal idealnie bez przerabiana. Dlatego dziwi mnie troche taka sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Dyf jest podobno z E34. Sam tez taki mialem w Compact i pasowal idealnie bez przerabiana. Dlatego > dziwi mnie troche taka sztuka. komus pękały łapy od dyfra to dorobił takie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Samochod przebudowany przez jakis garaz do sportu. > Co mnie zaskakuje to dyferencjal. Dziwnie to wyglada. Nie znam sie na tym, ale czy to wyglada jak > drut, czy raczej profi robota (zal.)? Uszczelka pod czujnikiem prędkości nie trzyma i dlatego takie mocowanie. A taj na poważnie,to Tak jak Kojot napisał. Nawet nieźle to ktoś rozkminił,ja bym to zaakceptował w kategorii tjun a nie drut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Uszczelka pod czujnikiem prędkości nie trzyma i dlatego takie mocowanie. A taj na poważnie,to Tak > jak Kojot napisał. Nawet nieźle to ktoś rozkminił,ja bym to zaakceptował w kategorii tjun a > nie drut. Parafrazujac reklame citroena, dlaczego samochody rajdowe sa tak daleko od mojego kodu pocztowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Samochod przebudowany przez jakis garaz do sportu. > Co mnie zaskakuje to dyferencjal. Dziwnie to wyglada. Nie znam sie na tym, ale czy to wyglada jak > drut, czy raczej profi robota (zal.)? W terenówkach podobny mod to sierżant tylko solidniejsze mocowanie, bardzo sprytne. Osobiście wykonalbym je w osi, ale i tak dobry tjun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Parafrazujac reklame citroena, dlaczego samochody rajdowe sa tak daleko od mojego kodu pocztowego? te mocowania są na allegro. Ale... wystawia je gość który nie słynie z super jakości części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > te mocowania są na allegro. > Ale... wystawia je gość który nie słynie z super jakości części. Pomyslalem i wymyslilem, ze szukam sedana. Natomiast compacta chetnie przygarne z automatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Pomyslalem i wymyslilem, ze szukam sedana. Natomiast compacta chetnie przygarne z automatem. Z jakim motorem ma być ten sedan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2015 > Z jakim motorem ma być ten sedan? R6. Pojemnosc obojetna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 a kiedy chcesz kupic tego sedana ? bo ja mam sedana r6 320i ktorego kupilem tylko na zime i generalnie jak zima sie skonczy bede chciał go pogonić zapewne bo mi 3 auta i motor to za duzo na lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > a kiedy chcesz kupic tego sedana ? bo ja mam sedana r6 320i ktorego kupilem tylko na zime i > generalnie jak zima sie skonczy bede chciał go pogonić zapewne bo mi 3 auta i motor to za duzo > na lato A warto czekac? Buda bezwypadkowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Samochod przebudowany przez jakis garaz do sportu. > Co mnie zaskakuje to dyferencjal. Dziwnie to wyglada. Nie znam sie na tym, ale czy to wyglada jak > drut, czy raczej profi robota (zal.)? A to nie chodzi o to, że dyfer jest na "dużej głowie" ale ma w e34 inny dekiel niż w e36 compact (mocowanie jak w e30) a dekiel do e30 z dużą głową raz że ciężko znaleźć a dwa że osiąga zawrotne ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > A warto czekac? Buda bezwypadkowa? buda ogólnie zdrowa ale robiłem pare zaprawek i trzeba by spolerować , show&shine z niej raczej nie bedzie , ale do jazdy sie nada , drzwi miała wymieniane kierowcy bo widziałem pod boczkiem inny kolor i pare wgniotek ma , no ale to 94 rok. Mi zależało na zdrowym silniku i żeby ogólnie była nie pognita , na chwile obecną nie ma rdzy i podnośnik jak stawiam pod próg to podnosi auto a nie wchodzi do środka zależy do czego i za ile szukasz auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.