Mobil1 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Witam, za pół roku będę przymierzal się do zakupu drugiego auta. Wybór padł na e90 z silnikiem benzynowym. Mam pytanie co do awaryjności tego modelu, bardzo się psuje? Jak te silniki zniosą porządna instalacje LPG? Słyszałem opinie, że tylko do przedliftow uda się bezproblemowo założyć? Kolejna rzecz to jak w stosunku do innych aut wypadają koszty serwisu? Chodzi mi o podstawowe elementy tzn klocki, tarcze, wahacze? Wiem, że to BMW i nie liczę na koszty utrzymania rzędu opla astry, ale slyszalem, że cieszą się opinią aut dosyć awaryjnych, w szczególności jeśli chodzi o osprzęt silnika. Pozdrawiam i dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 do gazu bardziej 325 - bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > do gazu bardziej 325 - bezproblemowo. Czy to yen sam co był w e46 po 2001 roku i z początku w e60 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Czy to yen sam co był w e46 po 2001 roku i z początku w e60 ? Tak,ten sam motor co w E60,w E46 po 2001r nie kładli 2,5 tylko 3,0 231kM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Ostatnio jezdzilem 335i po mapie na 360km pieknie to jedzie mimo automatu i nawet bym przezyl ten slabe wnetrez w e90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Witam, za pół roku będę przymierzal się do zakupu drugiego auta. Wybór padł na e90 z silnikiem > benzynowym. Mam pytanie co do awaryjności tego modelu, bardzo się psuje? a wybór padł na jakiej podstawie? tak z ciekawości? bo w przypadku tego auta - trzeba się przejechać i potwierdzić czy pasuje to jak to paskudnie jezdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > a wybór padł na jakiej podstawie? tak z ciekawości? > bo w przypadku tego auta - trzeba się przejechać i potwierdzić czy pasuje to jak to paskudnie > jezdzi... Po weryfikacji rynku podjąłem taką decyzję, zdecydowanie wolności benzyna. Niestety nie mialem okazji się przejechać. W czym jest problem w tym aucie? Jakość wykonania, czy właściwości jedne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Po weryfikacji rynku podjąłem taką decyzję, zdecydowanie wolności benzyna. Niestety nie mialem > okazji się przejechać. W czym jest problem w tym aucie? Jakość wykonania, czy właściwości > jedne? komfort prowadzenia. jest mega dziwne. oczywiscie ostre jak to BMW, ale do tego stopnia ze nerwowe i szarpiące. nie kupuj w ciemno. ja tez chcialem 3er w kombi swego czasu. ale jak przejechałem się E90 to skierowałem kroki do Cklasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Po weryfikacji rynku podjąłem taką decyzję, zdecydowanie wolności benzyna. Niestety nie mialem > okazji się przejechać. W czym jest problem w tym aucie? Jakość wykonania, czy właściwości > jedne? dla mnie lipą jest, że auto jest głośne (szumy, etc) - moja O3 nie odbiega od e90 i uważam to za spory kiks BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 przepraszam ze sie wtrace w temat.. a jak z silnikiem 2.0d 163km warto myslec o tym aucie z tym silnikiem ma jakies wady czy moze poliftowy 177km jest lepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 163 to jedna z lepszych edycji m47 - mialem takie e91 i jezdzilo zadowalająco. Co ciekawe wrzucałem rozne programy - od 120 do 200 koni i jezdzilo podobnie. Jedyny minus tego silnika to turbosprezarka sterowana elektronicznie oraz spalanie (moja palila 9-10l). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > przepraszam ze sie wtrace w temat.. > a jak z silnikiem 2.0d 163km > warto myslec o tym aucie z tym silnikiem ma jakies wady czy moze poliftowy 177km jest lepszy? z grubszych rzeczy to wymiana turbosprezarki przy 155 kkm i problem z DPFem przy 180 kkm, reszta to prawie że eksploatacja . Im starsza tym lepiej jeżdzi, jak na razie przy 273 kkm jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 a spalanie jak wychodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > przepraszam ze sie wtrace w temat.. > a jak z silnikiem 2.0d 163km > warto myslec o tym aucie z tym silnikiem ma jakies wady czy moze poliftowy 177km jest lepszy? Słyszałem o jakicś problemach z kołem pasowym, bo chyba dość często ulega awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > a spalanie jak wychodzi ? jeżdze normalnie, bez szaleństw, trasa spokojnie 6-6,5, miasto 7,2-8, średnio nie więcej niż 6,8-7,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > jeżdze normalnie, bez szaleństw, trasa spokojnie 6-6,5, miasto 7,2-8, średnio nie więcej niż > 6,8-7,4 A mechanik coś mi wspominał o problemach z listwą wtryskową ale nie znam szczegółów czy to jakiś pojedynczy przypadek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Słyszałem o jakicś problemach z kołem pasowym, bo chyba dość często ulega awarii. No u mnie było strasznie poszarpane i faktycznie wymieniałem, ale dopiero po 220000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > A mechanik coś mi wspominał o problemach z listwą wtryskową ale nie znam szczegółów czy to jakiś > pojedynczy przypadek ? nic mi nie wiadomo na temat awarii układu wtryskowego w tym modelu. Sam regenerowałem wtryski niedawno u siebie przy ok 270 kkm ale nie były uszkodzone tylko lekko zużyte, odpowiednio do przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > 163 to jedna z lepszych edycji m47 - mialem takie e91 i jezdzilo zadowalająco. Co ciekawe wrzucałem > rozne programy - od 120 do 200 koni i jezdzilo podobnie. > Jedyny minus tego silnika to turbosprezarka sterowana elektronicznie oraz spalanie (moja palila > 9-10l). W sensie mocy to na pewno najlepszy silnik, ale w sensie awaryjności kompletna porażka. Notorycznie pada turbo, często obracają się panewki, co chwile padają termostaty. Silnik ma mnóstwo rożnych problemów, czego skutkiem są problemy z Dpf. Mam wrażenie że ten silnik ma jakieś problemy że smarowanie. Być może traktowany bardzo dobrze (zmiana oleju co 10 tysięcy, regularne kontrole?) Paliwo ci tak dużo bo na 99 procent miałeś walniete termostaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Witam, za pół roku będę przymierzal się do zakupu drugiego auta. Wybór padł na e90 z silnikiem > benzynowym. Mam pytanie co do awaryjności tego modelu, bardzo się psuje? > Jak te silniki zniosą porządna instalacje LPG? Słyszałem opinie, że tylko do przedliftow uda się > bezproblemowo założyć? > Kolejna rzecz to jak w stosunku do innych aut wypadają koszty serwisu? Chodzi mi o podstawowe > elementy tzn klocki, tarcze, wahacze? > Wiem, że to BMW i nie liczę na koszty utrzymania rzędu opla astry, ale slyszalem, że cieszą się > opinią aut dosyć awaryjnych, w szczególności jeśli chodzi o osprzęt silnika. > Pozdrawiam i dziękuję. Ja bym się dobrze zastanowił nad wyborem i naprawdę mocno zaglebil się w temat. Te silniki maja problemy z tlokami, głowica i inne. Można kupić wersje już poprawione (po 2010 roku ztcp), albo starsze, które problemów nie mają, ale trzeba uważać, bo można wtopic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.