Skocz do zawartości

E90 325i, 330i, warto?


Mobil1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, za pół roku będę przymierzal się do zakupu drugiego auta. Wybór padł na e90 z silnikiem benzynowym. Mam pytanie co do awaryjności tego modelu, bardzo się psuje?

Jak te silniki zniosą porządna instalacje LPG? Słyszałem opinie, że tylko do przedliftow uda się bezproblemowo założyć?

Kolejna rzecz to jak w stosunku do innych aut wypadają koszty serwisu? Chodzi mi o podstawowe elementy tzn klocki, tarcze, wahacze? smile.gif

Wiem, że to BMW i nie liczę na koszty utrzymania rzędu opla astry, ale slyszalem, że cieszą się opinią aut dosyć awaryjnych, w szczególności jeśli chodzi o osprzęt silnika.

Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Witam, za pół roku będę przymierzal się do zakupu drugiego auta. Wybór padł na e90 z silnikiem

> benzynowym. Mam pytanie co do awaryjności tego modelu, bardzo się psuje?

a wybór padł na jakiej podstawie? tak z ciekawości?

bo w przypadku tego auta - trzeba się przejechać i potwierdzić czy pasuje to jak to paskudnie jezdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wybór padł na jakiej podstawie? tak z ciekawości?

> bo w przypadku tego auta - trzeba się przejechać i potwierdzić czy pasuje to jak to paskudnie

> jezdzi...

Po weryfikacji rynku podjąłem taką decyzję, zdecydowanie wolności benzyna. Niestety nie mialem okazji się przejechać. W czym jest problem w tym aucie? Jakość wykonania, czy właściwości jedne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po weryfikacji rynku podjąłem taką decyzję, zdecydowanie wolności benzyna. Niestety nie mialem

> okazji się przejechać. W czym jest problem w tym aucie? Jakość wykonania, czy właściwości

> jedne?

komfort prowadzenia. jest mega dziwne. oczywiscie ostre jak to BMW, ale do tego stopnia ze nerwowe i szarpiące.

nie kupuj w ciemno. ja tez chcialem 3er w kombi swego czasu. ale jak przejechałem się E90 to skierowałem kroki do Cklasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po weryfikacji rynku podjąłem taką decyzję, zdecydowanie wolności benzyna. Niestety nie mialem

> okazji się przejechać. W czym jest problem w tym aucie? Jakość wykonania, czy właściwości

> jedne?

dla mnie lipą jest, że auto jest głośne (szumy, etc) - moja O3 nie odbiega od e90 i uważam to za spory kiks BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

163 to jedna z lepszych edycji m47 - mialem takie e91 i jezdzilo zadowalająco. Co ciekawe wrzucałem rozne programy - od 120 do 200 koni i jezdzilo podobnie.

Jedyny minus tego silnika to turbosprezarka sterowana elektronicznie oraz spalanie (moja palila 9-10l).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przepraszam ze sie wtrace w temat..

> a jak z silnikiem 2.0d 163km

> warto myslec o tym aucie z tym silnikiem ma jakies wady czy moze poliftowy 177km jest lepszy?

z grubszych rzeczy to wymiana turbosprezarki przy 155 kkm i problem z DPFem przy 180 kkm, reszta to prawie że eksploatacja zlosnik.gif. Im starsza tym lepiej jeżdzi, jak na razie przy 273 kkm jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przepraszam ze sie wtrace w temat..

> a jak z silnikiem 2.0d 163km

> warto myslec o tym aucie z tym silnikiem ma jakies wady czy moze poliftowy 177km jest lepszy?

Słyszałem o jakicś problemach z kołem pasowym, bo chyba dość często ulega awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeżdze normalnie, bez szaleństw, trasa spokojnie 6-6,5, miasto 7,2-8, średnio nie więcej niż

> 6,8-7,4

A mechanik coś mi wspominał o problemach z listwą wtryskową ale nie znam szczegółów czy to jakiś pojedynczy przypadek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mechanik coś mi wspominał o problemach z listwą wtryskową ale nie znam szczegółów czy to jakiś

> pojedynczy przypadek ?

nic mi nie wiadomo na temat awarii układu wtryskowego w tym modelu. Sam regenerowałem wtryski niedawno u siebie przy ok 270 kkm ale nie były uszkodzone tylko lekko zużyte, odpowiednio do przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> 163 to jedna z lepszych edycji m47 - mialem takie e91 i jezdzilo zadowalająco. Co ciekawe wrzucałem

> rozne programy - od 120 do 200 koni i jezdzilo podobnie.

> Jedyny minus tego silnika to turbosprezarka sterowana elektronicznie oraz spalanie (moja palila

> 9-10l).

W sensie mocy to na pewno najlepszy silnik, ale w sensie awaryjności kompletna porażka. Notorycznie pada turbo, często obracają się panewki, co chwile padają termostaty. Silnik ma mnóstwo rożnych problemów, czego skutkiem są problemy z Dpf. Mam wrażenie że ten silnik ma jakieś problemy że smarowanie. Być może traktowany bardzo dobrze (zmiana oleju co 10 tysięcy, regularne kontrole?)

Paliwo ci tak dużo bo na 99 procent miałeś walniete termostaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, za pół roku będę przymierzal się do zakupu drugiego auta. Wybór padł na e90 z silnikiem

> benzynowym. Mam pytanie co do awaryjności tego modelu, bardzo się psuje?

> Jak te silniki zniosą porządna instalacje LPG? Słyszałem opinie, że tylko do przedliftow uda się

> bezproblemowo założyć?

> Kolejna rzecz to jak w stosunku do innych aut wypadają koszty serwisu? Chodzi mi o podstawowe

> elementy tzn klocki, tarcze, wahacze?

> Wiem, że to BMW i nie liczę na koszty utrzymania rzędu opla astry, ale slyszalem, że cieszą się

> opinią aut dosyć awaryjnych, w szczególności jeśli chodzi o osprzęt silnika.

> Pozdrawiam i dziękuję.

Ja bym się dobrze zastanowił nad wyborem i naprawdę mocno zaglebil się w temat. Te silniki maja problemy z tlokami, głowica i inne. Można kupić wersje już poprawione (po 2010 roku ztcp), albo starsze, które problemów nie mają, ale trzeba uważać, bo można wtopic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.