Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Mamy moze tutaj uzytkownikow takiego wynalazku? Jak to sie sprawuje, jakies typowe bolaczki? Niestety ze wzgledu na brak sensownych noPB jestem sklonny rozwazyc diesla Przykladowe ogloszenie: http://otomoto.pl/peugeot-3008-od-dealera-gwarancja-1-6-hdi-hdi-aut-C35464710.html Co tam sie siedzi za automat? Silnik chyba raczej bezproblemowy z tego co sie zorientowalem. Oprocz tego, ze nie jedzie to ma jakies wady? Z gory dzieki Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 jak juz 3008 to only w 2.0 HDi 150km mialem okazje 3 dni pojezdzic, swietne auto... Gdyby nie bylo poza moim budzetem, to pewnie zamiast C5 mialbym to ale co sie odwlecze to nie uciecze... Z tym ze ja nie jestem miarodajny, mialem fajna wersje, z Nivo, Hudem, nawigacją, szklanym dachem i mocnym dieslem... Zakochalem sie normalnie Łysy i Flanel mi świadkiem że fajne było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > jak juz 3008 to only w 2.0 HDi 150km mialem okazje 3 dni pojezdzic, swietne auto... Gdyby nie bylo > poza moim budzetem, to pewnie zamiast C5 mialbym to ale co sie odwlecze to nie uciecze... > Z tym ze ja nie jestem miarodajny, mialem fajna wersje, z Nivo, Hudem, nawigacją, szklanym dachem i > mocnym dieslem... Zakochalem sie normalnie > Łysy i Flanel mi świadkiem że fajne było Niestety 2.0 HDi jest jak na lekarstwo, szczegolnie krajowych... W sumie to mi sie nie spieszy, wiec moge sobie spokojnie poszukac Idealnie byloby znalezc takie z automatem Kregoslup mi troche doskwiera i szukam czegos troche wyzszego... Gdyby nie to, pewnie skonczyloby sie na C5 III gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Jako użytkownik 3008 1,6 hdi to Ci raczej odradzam. Poprzednio miałem 308 z tym samym silnikiem i jeździło mi się znacznie milej. Co do głównych wad to ciasno we wnętrzu, dynamika jest mocno przeciętna, średnie spalanie w okolicach 7,5l ON no i niski komfort na kiepskich nawierzchniach ze względu na twarde zawieszenie. Napisz do czego potrzebujesz auta jakie przebiegi itd... > Mamy moze tutaj uzytkownikow takiego wynalazku? > Jak to sie sprawuje, jakies typowe bolaczki? > Niestety ze wzgledu na brak sensownych noPB jestem sklonny rozwazyc diesla > Przykladowe ogloszenie: > http://otomoto.pl/peugeot-3008-od-dealera-gwarancja-1-6-hdi-hdi-aut-C35464710.html > Co tam sie siedzi za automat? > Silnik chyba raczej bezproblemowy z tego co sie zorientowalem. > Oprocz tego, ze nie jedzie to ma jakies wady? > Z gory dzieki > Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 nie znam sie, ale podobno lepiej kupic C5 II z konca produkcji niz C5 III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Jaki silnik masz u siebie? Zadowolony jestes? U mnie auto glownie do codziennych dojazdow do pracy po Warszawie + weekendowych wypadow w PL. 1-2 razy w miesiacu autostrada z predkosciami 140-150km/h. Przebiegi 15-18kkm rocznie, wiec spalanie nie ma wiekszego znaczenia. Obecne 2.0 noPB pali srednio 8,5 wiec diesel raczej nie spali wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > nie znam sie, ale podobno lepiej kupic C5 II z konca produkcji niz C5 III Szukam max 5-latka, wiec niestety odpada Ale mozliwe, ze namowie ojca na taka C5-ke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 U siebie mam silnik właśnie 1,6 hdi ale manual. Samochód z 2011 roku obecnie 64kkm i jeździ bezawaryjnie. Od początku szokuje mnie spalanie bo w 308 miałem o 1-1,5 l/100 km mniejsze. Z samej jakości wykonania i bezawaryjności jestem zadowolony. Pozostają bolączki typu mało wygodne przednie fotele, mało miejsca na nogi w drugim rzędzie siedzeń czy dość wysoki próg załadunku w bagażniku. Przy twoich przebiegach i założeniach auto powinno się sprawdzić. Jednak szukałbym takiego z automatyczną klimą i czujnikami parkowania z tyłu. Bo auto z linka tego nie ma. > Jaki silnik masz u siebie? Zadowolony jestes? > U mnie auto glownie do codziennych dojazdow do pracy po Warszawie + weekendowych wypadow w PL. > 1-2 razy w miesiacu autostrada z predkosciami 140-150km/h. > Przebiegi 15-18kkm rocznie, wiec spalanie nie ma wiekszego znaczenia. > Obecne 2.0 noPB pali srednio 8,5 wiec diesel raczej nie spali wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 a czy przypadkiem w 3008 nie bylo tak jak w 208, ze w zaleznosci od wysokosci wyposazenia byla inna tapicera i fotele ? bo w sumie na fotele narzekac nie moglem na mojej testowej sztuce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 chodzi o kwestie upierdliwych niedorobek jakosciowych, psuja sie glupie rzeczy, tak glupie ze az nie do wiary jak mogli to popsuc... a szkoda, bo rozwazalem taka jako nastepce mojej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > U siebie mam silnik właśnie 1,6 hdi ale manual. Samochód z 2011 roku obecnie 64kkm i jeździ > bezawaryjnie. Od początku szokuje mnie spalanie bo w 308 miałem o 1-1,5 l/100 km mniejsze. Z > samej jakości wykonania i bezawaryjności jestem zadowolony. Pozostają bolączki typu mało > wygodne przednie fotele, mało miejsca na nogi w drugim rzędzie siedzeń czy dość wysoki próg > załadunku w bagażniku. > Przy twoich przebiegach i założeniach auto powinno się sprawdzić. Jednak szukałbym takiego z > automatyczną klimą i czujnikami parkowania z tyłu. Bo auto z linka tego nie ma. > > Obecne 2.0 noPB pali srednio 8,5 wiec diesel raczej nie spali wiecej. Auto z linka bylo przykladowe Ilosc miejsca z tylu mnie nie interesuje, bo auto z zalozenia dla 2 osob. Auto jest dosc ciezkie i niezbyt aerodynamiczne, wiec pewnie spali swoje. Z reszta spalanie nie jest dla mnie kluczowe. Wszystko ponizej 10ltr/100 jest Ok PS. Nie przymierzasz sie do sprzedazy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Do sprzedaży pośrednio tak w grudniu kończy się leasing > Auto z linka bylo przykladowe > Ilosc miejsca z tylu mnie nie interesuje, bo auto z zalozenia dla 2 osob. > Auto jest dosc ciezkie i niezbyt aerodynamiczne, wiec pewnie spali swoje. > Z reszta spalanie nie jest dla mnie kluczowe. Wszystko ponizej 10ltr/100 jest Ok > PS. Nie przymierzasz sie do sprzedazy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Zapewne masz rację w wersji allure są pewnie szumnie nazwane "sportowe". Choć ostatnio przez 3 dni jeździłem nowym 308 sw z właśnie tymi "sportowymi" fotelami i szału nie było. Natomiast fotele z 508 tez w wersji allure są bardzo przyjemne > a czy przypadkiem w 3008 nie bylo tak jak w 208, ze w zaleznosci od wysokosci wyposazenia byla inna > tapicera i fotele ? bo w sumie na fotele narzekac nie moglem na mojej testowej sztuce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Do sprzedaży pośrednio tak w grudniu kończy się leasing > > PS. Nie przymierzasz sie do sprzedazy? do grudnia niestety troche daleko, ale gdybys chcial sie pozbyc wczesniej to daj znac. Mowie serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > chodzi o kwestie upierdliwych niedorobek jakosciowych, psuja sie glupie rzeczy, tak glupie ze az > nie do wiary jak mogli to popsuc... a szkoda, bo rozwazalem taka jako nastepce mojej... Mowisz o C5 IIIgen? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 nom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Ok tu masz jeszcze link jak jedzie 3008 1,6 hdi z automatem > do grudnia niestety troche daleko, ale gdybys chcial sie pozbyc wczesniej to daj znac. > Mowie serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > nom przepraszam, że ja tak między wódkę a zakąskę ale co się psuje w C5 III? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 podnosniki szyb, tylne zawieszenie, przednie zawieszenie, materialy uzyte w srodku sa mega kiepskiej jakosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > podnosniki szyb, tylne zawieszenie, przednie zawieszenie, materialy uzyte w srodku sa mega > kiepskiej jakosci. To zawieszenie to pada w wersji hydro czy zwyklej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 w zwyklej jest masakra, a w hydro jest marnie rozwiazany tyl, przekombinowali troche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Mamy moze tutaj uzytkownikow takiego wynalazku? > Jak to sie sprawuje, jakies typowe bolaczki? Bałbym się kupić diesla z przebiegiem 130 kkm. Ze względu na koszt wymiany FAPa, który przy takim przebiegu prawdopodobnie już się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Bałbym się kupić diesla z przebiegiem 130 kkm. Ze względu na koszt wymiany FAPa, który przy takim > przebiegu prawdopodobnie już się kończy. Przeciez tam jest chyba mokry FAP, gdzie wystarczy uzupelnic plyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 No widzisz, a wystarczy poczytac, doinformowac sie i wtedy nie palnalbys takiej glupoty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 plyn przy ~180kkm naogol, do tego jakies male czynnosci serwisowe Fapa i mozna drugie tyle latac Koszt calosci, mysle ze nie powinien przekroczyc 700zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Bałbym się kupić diesla z przebiegiem 130 kkm. Ze względu na koszt wymiany FAPa, który przy takim przebiegu prawdopodobnie już się kończy. No to dla Ciebie każdy sprzedający zdejmie tą "1" z przodu czasami "2" a nawet "3" Nie wiem, może mam takie wyjątkowe szczęście, ale od kilku samochodów nie wiem co to FAP Wszystkie kupowane powyżej Twojej magicznej liczby 130kkm i w żadnym nic nie robiłem do grubo ponad 200kkm, ba następny właściciel dopiero przy ~260kkm uzupełniał Eolys i jeździ dalej. Tak wiem, opinia "na mieście" mówi co innego. Jednak te "z miasta" to zazwyczaj mają grubo ponad 300kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > plyn przy ~180kkm naogol, do tego jakies male czynnosci serwisowe Fapa i mozna drugie tyle latac > Koszt calosci, mysle ze nie powinien przekroczyc 700zl No bo ludzie nie mają pojęcia co to jest FAP i z czym się to je. FAP to FAP=zło Ale OK, niech tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > U siebie mam silnik właśnie 1,6 hdi ale manual. Samochód z 2011 roku obecnie 64kkm i jeździ > bezawaryjnie. Od początku szokuje mnie spalanie bo w 308 miałem o 1-1,5 l/100 km mniejsze. Prawie 300kg róznicy vs 308 Co oni tam napchali w tą 3008kę, że to ponad 1.5 tony waży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Ale te 300kg to raczej w stosunku do nowej 308. W stosunku do starego modelu ok 100 kg. Szklany dach, nawigacja, jakieś gadżety w stylu wyjmowana latarka w bagazniku, składane na płasko oparcie przedniego fotela pasażera uzbiera się > Prawie 300kg róznicy vs 308 > Co oni tam napchali w tą 3008kę, że to ponad 1.5 tony waży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Ale te 300kg to raczej w stosunku do nowej 308. W stosunku do starego modelu ok 100 kg. Szklany OK 200kg vs stary model 308 I 1.6hdi - 1300kg 3008 3008 1.6hdi - 1500kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.