czarli123456 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarli123456 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 A zapomniałem dodać radio zrobione po zapłonie alarm odłączony i wynik 0.03A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 > A zapomniałem dodać radio zrobione po zapłonie alarm odłączony i wynik 0.03A A jest to na pewno więcej niż pobierał wcześniej? Zegarek i ECU? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarli123456 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 > A jest to na pewno więcej niż pobierał wcześniej? Zegarek i ECU? No właśnie nie mam porównania bo wcześniej nie mierzyłem a tobie ile pobiera na postoju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 > No właśnie nie mam porównania bo wcześniej nie mierzyłem a tobie ile pobiera na postoju A skąd ja mam to wiedzieć - auto nigdy nie psuło aku (oprócz tego, że je właśnie w zeszłym tygodniu rozładowałem na własne życzenie do zera), bywa, że stoi tygodniami pod gołym niebem w zimnie i zawsze odpala od pierwszego strzału. To co będę wnikał... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEV Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 > Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera > mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek > wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to > dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie 0,02-0,03 to wynik najbardziej normalny. Dopiero przy 0,06 auto nie odpala po 2 tygodniach stania pod chmurką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarli123456 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 > 0,02-0,03 to wynik najbardziej normalny. > Dopiero przy 0,06 auto nie odpala po 2 tygodniach stania pod chmurką. Dzięki Wam za rade znaczy się aku szrot nie wiem ilo letni bo zdobyczny. Pora na nowy. Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarli123456 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 > Dzięki Wam za rade znaczy się aku szrot nie wiem ilo letni bo zdobyczny. Pora na nowy. Pozdro Jeszcze jedno pytanie jakie pojemności aku w waszych bolidach bo ten mój 42ah może zapodać 45ah? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kita_ Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 > Jeszcze jedno pytanie jakie pojemności aku w waszych bolidach bo ten mój 42ah może zapodać 45ah? im większa pojemność tym lepiej. Ostatnio sprawdzałem w dwóch swoich sejach pobór prądu i mam w jednym 0,02, a w drugim 0.03 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarli123456 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 > im większa pojemność tym lepiej. > Ostatnio sprawdzałem w dwóch swoich sejach pobór prądu i mam w jednym 0,02, a w drugim 0.03 Dzięki Kita_ za info pomogłeś czyli u mnie jest ok tylko aku padło. Jutro jadę po nówke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astyn Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 > Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera > mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek > wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to > dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie W skrzynce bez. za auku: EFI 20A - wtryski IGN 40A - zapłon J/B1 - skrzynka bezpieczników Logo wiatraka 30A - wentylator Poza skrzynka: J/B2 - pompa paliwa Opcjonalnie: ABS - jak wiadomo ABS Logo kierownicy - wspomaganie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czarli123456 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 > W skrzynce bez. za auku: > EFI 20A - wtryski > IGN 40A - zapłon > J/B1 - skrzynka bezpieczników > Logo wiatraka 30A - wentylator > Poza skrzynka: > J/B2 - pompa paliwa > Opcjonalnie: > ABS - jak wiadomo ABS > Logo kierownicy - wspomaganie dzięki Astyn za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasiemiec Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 > W skrzynce bez. za auku: > EFI 20A - wtryski > IGN 40A - zapłon > J/B1 - skrzynka bezpieczników > Logo wiatraka 30A - wentylator > Poza skrzynka: > J/B2 - pompa paliwa > Opcjonalnie: > ABS - jak wiadomo ABS > Logo kierownicy - wspomaganie Tutaj wproawdził bym drobną poprawkę... bezpiecznik JB2 jest bezpiecznikiem obwodów dodatkowych i też jest opcjonalny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bukszpaners7890 Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 Witam Panowie zrobiłem spiecie i po wymianie tak jak wszędzie piszą bezpiecznika 60 nadal nie ma radia i podświetlenia wewnątrz. Bezpieczniki pod kierownicą wyglądają na ok . Co dalej robić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolekatepl Posted March 27, 2021 Share Posted March 27, 2021 To że wyglądają to nie znaczy że są dobre sprawdź a najlepiej podmień na 100% sprawny bo czasami tak sie przepali ze nawet nie widać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.