Oberschlesien Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Witam.pare dni temu zostal zakonczony swap na 1.4... I mam taki otorz problem ze: jak chce gwaltownie przyspieszyc to cc przerywa i na biegu jalowym sa strasznie wysokie obroty(+/-2.5-3 tys/min) i po jakims czasie zgasnie. Po podlaczeniu czujnika temp obroty spadaja do +/-1000 i zaczyna sie dusic i przerywac a o jezdzie nie ma mowy bo sie nie da tak przerywa. Zaznaczam ze czujnik temp jest wymieniony. Bardzo prosze o pomoc bo jak cc boli to mnie tez ) z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Kompa jakiego masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Komp z 1.2 16v p1 tak samo wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Komp z 1.2 16v p1 tak samo wtryski A listwa paluwowa i kolektor ssacy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Caly kolektor z listwa i wtryskami z p1 1.2 16v komp tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Caly kolektor z listwa i wtryskami z p1 1.2 16v komp tez Pompa jaka ? CPW sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Nie wiem co to zapompa ale jest gniazdko na 5 pin i wchodza 2 weze (wylot, powrot) z czego powrot zaslepiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Nie wiem co to zapompa ale jest gniazdko na 5 pin i wchodza 2 weze (wylot, powrot) z czego powrot > zaslepiony Kolega pytał jaki masz wkład pompy paliwa , zmieniłeś na 3 barowy , czy zostawiłeś taki jak był z seryjnym silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Powiem tak: jak to kupilem to bylo tam 1.2 8v co mnie z biegiem niedlugiego czasu niezadowolilo i zmienilem na 1.4 16v i zostawilem ta pompe co byla w 1.2 ale nie wiem czy ten ktos ja zmienial jak dawal te 1.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Powiem tak: jak to kupilem to bylo tam 1.2 8v co mnie z biegiem niedlugiego czasu niezadowolilo i > zmienilem na 1.4 16v i zostawilem ta pompe co byla w 1.2 ale nie wiem czy ten ktos ja > zmienial jak dawal te 1.2. jezeli 1.2 MPI jezdzil dobrze to musial byc wklad 3barowy. Jaki masz wklad ?? Jezeli chcesz miec powrot zaslepiony to daj wklad z MPI bo tam jest regulator wewnatrz wkladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > jezeli 1.2 MPI jezdzil dobrze to musial byc wklad 3barowy. Jaki masz wklad ?? Jezeli chcesz miec > powrot zaslepiony to daj wklad z MPI bo tam jest regulator wewnatrz wkladu. Tam byl chyba spi 60km 1 punktowy wtrysk itd Jaka poompe najlepiej kupic. mozecie podac mi nazwe jakas albo cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Tam byl chyba spi 60km 1 punktowy wtrysk itd > Jaka poompe najlepiej kupic. mozecie podac mi nazwe jakas albo cos najlepiej kup wklad z MPI skoro masz listwe bez powrotu, albo zrob powrot i pompa 3 bary. Ja mam jakas najtansza i dziala ciagle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > najlepiej kup wklad z MPI skoro masz listwe bez powrotu, albo zrob powrot i pompa 3 bary. Ja mam > jakas najtansza i dziala ciagle Listwe mam bez powrotu wiec zmienie na pompe z wkladem mpi moze pojdzie lepiej http://allegro.pl/fiat-seicento-1-1-mpi-pompa-paliwa-zbiornik-i5013891901.html http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-mpi-1-1-doblo-1-6-i5000575652.html http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-1-1-mpi-i5011708622.html mozecie doradzic ktora zakupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Listwe mam bez powrotu wiec zmienie na pompe z wkladem mpi moze pojdzie lepiej > http://allegro.pl/fiat-seicento-1-1-mpi-pompa-paliwa-zbiornik-i5013891901.html > http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-mpi-1-1-doblo-1-6-i5000575652.html > http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-1-1-mpi-i5011708622.html > mozecie doradzic ktora zakupic jezeli masz zbiornik z cc to kupuj pierwsza. Trzecia do SPI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.