Skocz do zawartości

auris hybryda


Marcinas

Rekomendowane odpowiedzi

Podziwiam Cię za jazdę dwie setki Aurisem.

Ja bym umarł ze strachu.

 

Może Auris prowadzi się pewnie w porównaniu do Seicento, natomiast w odniesieniu do "kompaktowej", współczesnej konkurencji prowadzi się niepewnie , jest bardzo podatny na boczne podmuchy i słabo nadaje się na trasę.

 

To jest moje zdanie. Jeździłem tym autem na szczęście tylko kilka miesięcy.

 

Raczysz chyba zartowac, czesto Aurisem jezdze i zachowuje sie bardzo poprawnie i stabilnie przy kazdej predkosci. Minus to hałas od uszczelek z tylnych drzwi. Nie odstaje ani od VW ani od Skody ani od Kily. Jak Auris nie nadaje sie na trasy to nie wiem co sie nadaje :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczysz chyba zartowac, czesto Aurisem jezdze i zachowuje sie bardzo poprawnie i stabilnie przy kazdej predkosci. Minus to hałas od uszczelek z tylnych drzwi. Nie odstaje ani od VW ani od Skody ani od Kily. Jak Auris nie nadaje sie na trasy to nie wiem co sie nadaje :hehe:

kompakty ogólnie na trasę sie srednio nadają, bo ilość DB w kabinie przy autostradowych jest już uciążliwa.

 

ale tez bym aurisa tutaj jakoś wybitnie nie piętnował - ot przeciętniak. ale za mało jezdzilem zeby doprowadzic do krwawienia uszu na trasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompakty ogólnie na trasę sie srednio nadają, bo ilość DB w kabinie przy autostradowych jest już uciążliwa.

 

ale tez bym aurisa tutaj jakoś wybitnie nie piętnował - ot przeciętniak. ale za mało jezdzilem zeby doprowadzic do krwawienia uszu na trasie...

 

Wiadomo, ze lepiej D albo E ale pisanie takich glupot, ze sie nie nadaje to lekko smieszne jest. Mialem rozne sluzbowe kompakty teraz tylko Auris i Corolla i nie widze problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam Cię za jazdę dwie setki Aurisem.

Ja bym umarł ze strachu.

 

Może Auris prowadzi się pewnie w porównaniu do Seicento, natomiast w odniesieniu do "kompaktowej", współczesnej konkurencji prowadzi się niepewnie , jest bardzo podatny na boczne podmuchy i słabo nadaje się na trasę.

 

To jest moje zdanie. Jeździłem tym autem na szczęście tylko kilka miesięcy.

 

Rozważania jak się prowadzi Auris przy 200km/h w tym temacie nie mają większego sensu ponieważ wersja hybrydowa tyle nie pojedzie (nawet z górki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hybryda jest stworzona do miasta i tam uzyskuje rewelacyjne wyniki spalania.

W trasie spalanie jest na poziomie diesla.

 

Do tego bezstopniowy automat i fajne ruszanie "momentem", ogólnie fajna zabawka ale trzeba pojeździć sobie cały dzień i wtedy zdecydować.

 

Do miasta był kupił, do mieszanej jazdy raczej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Kilka groszy ode mnie, bo kilka dni tym jeżdżę, nie aurisem, a yarkiem. Z minusów, to trochę trudno mi zająć wygodną pozycję za kierownicą, albo mam za bardzo ugięte kolana, albo kierownica za daleko :D nieco za twarde siedzenia i trzymanie boczne nie najlepsze. Co do napędu - bardzo fajnie się tym jeździ. Od czwartku zrobiłem blisko 200km, z czego 75% miasto i reszta trasa. Hybrydą trzeba nauczyć się jeździć i to nie jest kwestia godziny, czy dwóch. W korku, to pikuś, ale jeśli zaczyna się jeździć poza miastem, trzeba wiedzieć kiedy i ile wcisnąć gazu, aby nie męczyć silnika 100% power. Bez problemu można tym samochodem zostawić innych na światłach i sprawnie poruszać się na trasie. Samochód dość sztywny, pod doooopą czuje się nawet rozjeżdżane biedronki ;] Spalanie - po tych kilku dniach jestem na poziomie 4,6L/100km. Poza miastem pracuje głównie benzyna. Rolką 1.4 d4d, którą na co dzień śmigam osiągam tego rzędu spalanie w trasie, natomiast miasto, baaaardzo zakorkowane, zamykam na 6-6,5. Dla poruszających się głównie po mieście i czasami wypad za miasto - jak najbardziej hybryda, ten napęd jest stworzony do miasta. Jeśli więcej ktoś lata poza miastem, jednak diesel. Bardzo mnie zastanawia jak hybryda sprawuje się w jeździe w górach, choćby w Bieszczadach, obawiam się, że silnik pracowałby tam głównie w 'power', co oznaczałoby dość wysokie spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ceny już sa takie że zwrot tego co trzeba więcej zapłacić następuje przed przebiegiem 300 kkm?

 

nie liczyłem, na razie jeszcze polatam swoim d4d, ale plan jest taki, że za jakiś rok/półtora będę zmieniał samochód i szukał czegoś z wyprzedaży, wtedy hybryda będzie poważnie rozważana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie liczyłem, na razie jeszcze polatam swoim d4d, ale plan jest taki, że za jakiś rok/półtora będę zmieniał samochód i szukał czegoś z wyprzedaży, wtedy hybryda będzie poważnie rozważana...

Pytam bo zawsze mnie dziwi po co kupować hybryde - poza przypadkiem że jest sie zadeklarownym bogatym ekologiem. Jakieś dwa lata temu liczyłem dla Yarisa czy dla Jazza i zwrot wychodził po przeszło 200 kkm. - zakładając takie same ceny przeglądów - w co nie do końca wierzyłbym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kilka groszy ode mnie, bo kilka dni tym jeżdżę, nie aurisem, a yarkiem. Z minusów, to trochę trudno mi zająć wygodną pozycję za kierownicą, albo mam za bardzo ugięte kolana, albo kierownica za daleko :D nieco za twarde siedzenia i trzymanie boczne nie najlepsze. Co do napędu - bardzo fajnie się tym jeździ. Od czwartku zrobiłem blisko 200km, z czego 75% miasto i reszta trasa. Hybrydą trzeba nauczyć się jeździć i to nie jest kwestia godziny, czy dwóch. W korku, to pikuś, ale jeśli zaczyna się jeździć poza miastem, trzeba wiedzieć kiedy i ile wcisnąć gazu, aby nie męczyć silnika 100% power. 

 

Ja od dziś jeżdżę Yarkiem hybrydą. Co do nauki jazdy to jeśli ktoś jeździł automatem to wie o co chodzi. Nauki to wymaga uruchamianie silnika :phi: bo pierwsze wrażenie jest dziwne.

Przyspieszenie fajne choć go nie czuć. Jednak jak popatrzymy jak nabiera prędkości to robi wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.