Skocz do zawartości

Kupujemy auto dla handlowca.


jarzab11

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Muszę wybrać na razie dwa samochody dla handlowców o wymaganiach jak poniżej. Do tej pory jeździli Skodami Roomster 1.6 TDI. Bagażnik i cała funkcjonalność tego auta powiedzmy, że była odpowiednia. Roomsterów już nie produkują, natomiast zakup ma być w kwietniu - maju, więc to co jest na placach nie wchodzi w grę.

Wymagania

- auto klasy C

- silnik diesla min. 90 KM

- bagażnik w okolicach 500-600 l

- dłuższa niż 2 lata gwaranacja

- bliski serwis (Warszawa, Siedlce, Mińsk Maz.)

Interesują mnie opinie ludzi, którzy jeżdżą autami typu i30, focus, ceed, nowa octavia, auris kombi, 308 SW?, ponieważ takie marki bierzemy pod uwagę. Zastanawiam się nad megane III z dci, ale dawne wspomnienia z kangoo mnie zdecydowanie zniechęcają, a może coś się zmieniło?

Opowieści typu "w pięciu skodach wymieniliśmy silniki" itp. też mnie interesują smile.gif

Na razie mam oferty na aurisa kombi. Czekam na nową ocatavię. O ile grupę VW i problemy z silnikami TDI CR znam, to interesuje mnie awaryjność, koszty serwisowania innych marek.

Mamy octavie II FL i samochody są bardzo pakowne, myślę że w miarę wygodne, poza doznaniami silnika 1.9 TDI gdzie zwyczajnie jest głośno. Focusem przed obecnym liftingiem w nadwoziu kombi tez się wyjeździłem i uważam, że to bardzo fajny samochód, przede wszystkim cichy przy dużych prędkościach. Ciasnotę na tylnej kanapie pomijam, bo będą jeździć sami. Brat jakiejś ponadprzeciętnej awaryjności nie stwierdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w firmie i30 kombi z 2012r, silnik 1.6 benz.

Auto bezawaryjne (obecnie 50 kkm), jedyna wada wg mnie to zbyt miękkie zawieszenie jak na kombi. Prowadzi się bardzo źle z 4 dorosłymi osobami na pokładzie, podczas jazdy w pojedynkę do prowadzenia nie mam zastrzeżeń.

Na prawdę nie ma się do czego przyczepić. Na nasze jeżdżenie diesel nie ma sensu, to autko nam spala 7-7,5l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opowieści typu "w pięciu skodach wymieniliśmy silniki" itp. też mnie interesują

To ja, to ja! yaya.gifgrinser006.gif

Ale dot. pierwszych 1.8tsi - teraz już latają na paskach rozrządu.

A ode mnie nie mała dygresja - zakup kwiecień/maj, więc jednak zacznij się rozglądać po placach, bo z produkcją może być krucho - szczególnie z kwietniem. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez pod uwagę KIA CARENS

to mówię ja, handlowiec co przejchal Roomsterami co prawda 1.6 benzyna z 700 000 km;)

przymierzałem się do Carensa, godnie zastąpiłby Roomstera..., ale jeszcze pojezdze ze 100 000 Roomsterem;) czekając na druga generację

zerknij na tourneo connect od forda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceeda nie polecam beda Cie irytowaly male awarie i czeste wizyty w serwisie i auto dosc drogie, nowy silnik zwlaszcza 115KM nie jedzie. Zwlaszcza jak auto ma pracowac a nie stac w ASO. Korzystnie cenowo wychodzi teraz Megane albo Fluence z duzym bagaznikiem. Rozwazylbym Focusa mialem sluzbowke i bylem zachwycony co prawda benzyna ale i diesel da rade. Albo Octavie tylko jak bedzie wersja bida to na sama mysl o tej desce robi mi sie niedobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja, to ja!

> Ale dot. pierwszych 1.8tsi - teraz już latają na paskach rozrządu.

> A ode mnie nie mała dygresja - zakup kwiecień/maj, więc jednak zacznij się rozglądać po placach, bo

> z produkcją może być krucho - szczególnie z kwietniem.

Wiem wiem smile.gif

Teraz bym zamawiał, a odbiór w okolicach tego maja lub później zależy kiedy wyprodukują.

Teraz może być problem z leasingiem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak się te skody spisują ? nie ukrywam że zawsze mi się podobały

Octavie II i II FL w zasadzie są bezproblemowe. Z tyłu jest wielowahacz więc co jakiś czas trzeba tam zajrzeć, inne elementy zawieszenia jak w każdym aucie. W silnikach 1.9 nic się nie działo. Dwumasa do wymiany przy około 200 kkm, rozrządy standardowo robię co 90-100 kkm. Turbo wytrzymywało do 280 kkm, potem sprzedałem i wiem, że dalej jeździ smile.gif

1.6 TDI bym omijał z daleka. Nie wiem jak te nowe z produkcji 2013 bo dopiero do 50 kkm dobijają, ale wcześniejsze to dno. Znajdziesz moje wątki na ten temat. W 2013 jak je brałem to wziąłem 4 letnią gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze Leon ST?

> jest wersja 1.6 TDI 90KM 5bieg bagaznik pod 600 litrów 4 lata gwarancji ale 120kkm limit przebiegu

Też o tym myślałem. Nie trzeba dopłacać za gwarancję jak w skodzie i spełniałby oczekiwania. Serwis miałbym na miejscu gdyby do szło do zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Focusem jeździ mi się świetnie (1.6 TDCI 95 KM) Jest cichy, wygodny i ma odpowiedni bagażnik. Teraz

> chyba dają 3 lata gwarancji.

> Niestety wszystkie auta prawdopodobnie będą w wersji zaślepka

To focus w przeciwienstwie do kily i do renault nie jest zly w wersji zaslepka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam w firmie i30 kombi z 2012r, silnik 1.6 benz.

Przecież to nie ma przyspieszenia, żadnego.

Miałem jako zastępczak 2 tygodnie.

Na A4 powyżej 120 bujało, że ledwo można było się na pasie utrzymać, na zwykłych drogach strach wyprzedzać, po przyspieszenie po prostu nie istniało, no i na koniec deser - kazał mi wrzucać 5-kę przy 50 km/h hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież to nie ma przyspieszenia, żadnego.

> Miałem jako zastępczak 2 tygodnie.

> Na A4 powyżej 120 bujało, że ledwo można było się na pasie utrzymać, na zwykłych drogach strach

> wyprzedzać, po przyspieszenie po prostu nie istniało, no i na koniec deser - kazał mi wrzucać

> 5-kę przy 50 km/h

Ale zredukowales czy bezmyslnie dusiles w gaz na 6 biegu? Bo jesli tak to to nie jedzie. Co nie oznacza, ze silnik zly tylko kierowca nie pomyslal. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli chcesz to mogę przygotować super oferte na focusa

Chętnie zlosnik.gif 2 szt. w wersji kombii może trend, bo w podstawie trzeba sporo za klimę dopłacać, kolor srebrny metalik.

Silnik 1.6 TDCI 95 KM, alarm + pełnowymiarowe koło. zlosnik.gif Jak coś pominąłem to podpowiedz, ponieważ w fordzie za bardzo się nie orientuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie

> Muszę wybrać na razie dwa samochody dla handlowców o wymaganiach jak poniżej. Do tej pory jeździli

> Skodami Roomster 1.6 TDI. Bagażnik i cała funkcjonalność tego auta powiedzmy, że była

> odpowiednia. Roomsterów już nie produkują, natomiast zakup ma być w kwietniu - maju, więc to

> co jest na placach nie wchodzi w grę.

> Wymagania

> - auto klasy C

> - silnik diesla min. 90 KM

> - bagażnik w okolicach 500-600 l

> - dłuższa niż 2 lata gwaranacja

> - bliski serwis (Warszawa, Siedlce, Mińsk Maz.)

> Interesują mnie opinie ludzi, którzy jeżdżą autami typu i30, focus, ceed, nowa octavia, auris

> kombi, 308 SW?, ponieważ takie marki bierzemy pod uwagę. Zastanawiam się nad megane III z dci,

> ale dawne wspomnienia z kangoo mnie zdecydowanie zniechęcają, a może coś się zmieniło?

> Opowieści typu "w pięciu skodach wymieniliśmy silniki" itp. też mnie interesują

> Na razie mam oferty na aurisa kombi. Czekam na nową ocatavię. O ile grupę VW i problemy z silnikami

> TDI CR znam, to interesuje mnie awaryjność, koszty serwisowania innych marek.

> Mamy octavie II FL i samochody są bardzo pakowne, myślę że w miarę wygodne, poza doznaniami silnika

> 1.9 TDI gdzie zwyczajnie jest głośno. Focusem przed obecnym liftingiem w nadwoziu kombi tez

> się wyjeździłem i uważam, że to bardzo fajny samochód, przede wszystkim cichy przy dużych

> prędkościach. Ciasnotę na tylnej kanapie pomijam, bo będą jeździć sami. Brat jakiejś

> ponadprzeciętnej awaryjności nie stwierdził.

a może wynająć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale zredukowales czy bezmyslnie dusiles w gaz na 6 biegu? Bo jesli tak to to nie jedzie. Co nie

> oznacza, ze silnik zly tylko kierowca nie pomyslal.

Jeżdżę też Astrą 1.6 w benzynie - i jak się naciśnie to w końcu jest moc pod koniec.

W i30 nie doszukałem się tego końca, a auto było zastępcze, więc nie oszczędzałem go.

Miałem napisać, że nie miało lekkiego życia,. ale tak naprawdę to miało, bo nie można było tego auto żyłować, po prostu nie jechało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżdżę też Astrą 1.6 w benzynie - i jak się naciśnie to w końcu jest moc pod koniec.

> W i30 nie doszukałem się tego końca, a auto było zastępcze, więc nie oszczędzałem go.

> Miałem napisać, że nie miało lekkiego życia,. ale tak naprawdę to miało, bo nie można było tego

> auto żyłować, po prostu nie jechało.

Tam jest 135KM wiec niemalo. Niestety zeby jechac trzeba redukowac. Co na autostradzie bywa upierdliwe. Ja cala przejade na 6te albo 5tce a tu trzeba i do 3 redukowac. Astra 1.6 ma mniej KM. Moze przelozenia inne. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.