_sky_ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 Kupiłem rewitalizant XADO do silników motocyklowych. I mam zamiar dodać go do oleju w moim paździerzu. Przed dodaniem zrobię pomiar kompresji na obu garach trampka. Następny planuję po przejechaniu jakichś 2kkm. Dam znać o wynikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Dam znać o wynikach. Spadek poziomu kasy w portfelu... No dobra, a jest tam molibden, bo suzuki w to wierzy sprzedając swoją suzuki moly paste za cińżki piniądz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
00Tom00 Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Kupiłem rewitalizant XADO do silników motocyklowych. > I mam zamiar dodać go do oleju w moim paździerzu. > Przed dodaniem zrobię pomiar kompresji na obu garach trampka. > Następny planuję po przejechaniu jakichś 2kkm. > Dam znać o wynikach. Jestem bardzo ciekawy efektu - troszkę się naczytałem opinii swego czasu o rewitalizancie XADO ale do silników samochodowych - efekty były bardzo dobre (splanie oleju spadało nawet o połowe). Teraz mam problem z olejem w TDM... chętnie bym takie coś wypróbował gdyby były szanse na zmniejszenie zużycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Jestem bardzo ciekawy efektu - troszkę się naczytałem opinii swego czasu o rewitalizancie XADO ale > do silników samochodowych - efekty były bardzo dobre (splanie oleju spadało nawet o połowe). > Teraz mam problem z olejem w TDM... chętnie bym takie coś wypróbował gdyby były szanse na > zmniejszenie zużycia Na razie składam trampiego. Dzisiaj zamontowałem nowy wydech (Huzar). Jeszcze muszę delikatnie poprawić (trochę za luźno złożyłem i dzwoni). W przyszły weekend mam zamiar złożyć moto w jeden kawałek. Jeśli tylko prognozy pogody będą w miarę to dolewam XADO i tłukę kilometry Cenowo to nie wychodzi jakoś strasznie. Ja wziąłem droższą wersję a i tak koszty przesyłki były wyższe od ceny preparatu. Całość to było jakieś 84 złote (i dostałem jeszcze ładny brelok do kluczy "Dakar 2014" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Spadek poziomu kasy w portfelu... Da się przeżyć Kupiłem to > No dobra, a jest tam molibden, bo suzuki w to wierzy sprzedając swoją suzuki moly paste za cińżki > piniądz... A nie wiem, poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Da się przeżyć > Kupiłem to > A nie wiem, poszukaj Ciekawe... Kiedyś czytałem o dodatku do betonu, który w przypadku powstania pęknięcia szparę wypełniał Może ten specyfik działa w podobny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > No dobra, a jest tam molibden, bo suzuki w to wierzy sprzedając swoją suzuki moly paste za cińżki > piniądz... Ale co z tą pastą jest nie tak ? Z tego co wiem stosuje sie ją jako pastę montażową się do składania wału i panewek, żeby nie chodził na sucho przy pierwszym uruchomieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Ale co z tą pastą jest nie tak ? > Z tego co wiem stosuje sie ją jako pastę montażową się do składania wału i panewek, żeby nie > chodził na sucho przy pierwszym uruchomieniu. Dokładnie - mieszanką 50% pasty i 50% oleju silnikowego. Montaż wału i wałków rozrządu. Czysta past do składania m.in. wysprzęglika. Nie nabijam się i nie neguje tylko chciałem zapytać czy rewitalizant też jest na bazie związków molibdenu. A sam się zastanawiałem czy zwykły smar molibdenowy technicol'a a dychę może się nada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Kupiłem rewitalizant XADO do silników motocyklowych. > I mam zamiar dodać go do oleju w moim paździerzu. > Przed dodaniem zrobię pomiar kompresji na obu garach trampka. > Następny planuję po przejechaniu jakichś 2kkm. > Dam znać o wynikach. ja swego czasu użyłem słynnego "ceramizera" , kosztował też cos w okolicy 100zł .Zrobiłem tak jak instrukcja nakazuje , jednak focus jak żarł olej tak żre dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 No to kompresja przed dodaniem XADO sprawdzona. Przedni garnek - 11 atmosfer, tylny - 12 atmosfer (czyli spokojnie łapią się w normie) - tutaj pewnie nie powalczę Jutro wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, wymiana filtra oleju i samego oleju. Pewnie jeszcze wrzucę inne gaźniki w ramach innego testu Na sam koniec zabaw dodam do oleju XADO. A potem po cirka 1kkm sprawdzę kompresję i żarłoczność trampka na olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 Ja lałem kiedyś do samochodu Plastmal Motor - Life. Silnik zdecydowanie praktycznie przestał brać olej, wiec zalałem to też do automatycznej skrzyni biegów (różnica kolosalna). W sumie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 Olej i filtr oleju wymienione, XADO dodane... Przy okazji zasadziłem "nowe" gaźniki, muszę jeszcze je ustawić. No to teraz czekam na efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 Dobry znajomy Mechanik zapytal kiedys, czy producent silnika przewidzial te ustrojstwa projektujac silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Dobry znajomy Mechanik zapytal kiedys, czy producent silnika przewidzial te ustrojstwa projektujac > silnik ? Na tej samej zasadzie można zapytać - czemu producenci olejów nie dodają tych dodatków fabrycznie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dellti Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Dobry znajomy Mechanik zapytal kiedys, czy producent silnika przewidzial te ustrojstwa projektujac > silnik ? Może przewidział, tylko księgowy mu nie pozwolił zastosować w wielkoseryjnej produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Na tej samej zasadzie można zapytać - czemu producenci olejów nie dodają tych dodatków fabrycznie ? Bo producent pojazdu nigdy by tego oleju do swoich pojazdow nie dopuscil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Może przewidział, tylko księgowy mu nie pozwolił zastosować w wielkoseryjnej produkcji He, he, I napewno myslisz, ze producent nie przelalby tych dodatkow na klieta Notabene tak samo jak producent pojazdow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 Ale z tego co pamiętam, to @sky ma silnik już zamęczony, stał przed dylematem, czy otwierać i robić wszystko, czy szukać pieca i przekładać. Także jemu to lotto co tam producent silnika zaleca, bo sprawy raczej nie pogorszy, a może będzie zaskoczony efektem na plus... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Ale z tego co pamiętam, to @sky ma silnik już zamęczony, > stał przed dylematem, czy otwierać i robić wszystko, czy szukać pieca i przekładać. > Także jemu to lotto co tam producent silnika zaleca, bo sprawy raczej nie pogorszy, a może będzie > zaskoczony efektem na plus... Wydaje mi sie, ze to lekko zmienia postac rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Ale z tego co pamiętam, to @sky ma silnik już zamęczony, > stał przed dylematem, czy otwierać i robić wszystko, czy szukać pieca i przekładać. > Także jemu to lotto co tam producent silnika zaleca, bo sprawy raczej nie pogorszy, a może będzie > zaskoczony efektem na plus... Prawda. Jest dokładnie tak jak piszesz Inna sprawa, że zaczynam teraz co miesiąc kupować po kawałku graty potrzebne do kapitalki. W zimę będę się pewnie brał za rozpołowienie serducha i robił konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dellti Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > He, he, > I napewno myslisz, ze producent nie przelalby tych dodatkow na klieta > Notabene tak samo jak producent pojazdow weź pod uwagę, że teraz w wielu przypadkach o sprzedaży decyduje cena, więc producenci obniżają koszty własne jak tylko mogą. Po drugie po co produkować coś zbyt dobrego? Nikomu się to nie opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Po drugie po co produkować coś zbyt dobrego? Nikomu się to nie opłaca Błąd. Opłaca się nabywcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.