bulla Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 natrafiła się możliwość z pewnego źródła outbacka nabyć , ale zo z silnikiem 2,0 diesel w manuału , 60 kkm realny , czego się bać ?? sprzęgło czy już poprawili ?? coś słyszałem o awariach silnika , proszę o opinie doświadczonych rok 2009 model 2010 czuli aktualny model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > natrafiła się możliwość z pewnego źródła outbacka nabyć , ale zo z silnikiem 2,0 diesel w manuału > , 60 kkm realny , czego się bać ?? sprzęgło czy już poprawili ?? coś słyszałem o awariach > silnika , proszę o opinie doświadczonych rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > natrafiła się możliwość z pewnego źródła outbacka nabyć , ale zo z silnikiem 2,0 diesel w manuału > , 60 kkm realny , czego się bać ?? sprzęgło czy już poprawili ? A nie warto podać rocznika? skoro sprzegło zmieniało się w czasie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > A nie warto podać rocznika? skoro sprzegło zmieniało się w czasie.. 2009/2010 model czuli aktualny osatni serwis 2000 km temu w aso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > rocznik? 2009/2010 model czyli aktualny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > 2009/2010 model czyli aktualny Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz Ze tak sie niesmialo wtrace, na czym dokladnie polega ten remont silnika, ze koszta az takie wysokie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Ze tak sie niesmialo wtrace, na czym dokladnie polega ten remont silnika, ze koszta az takie > wysokie ? praktycznie brak zamiennikow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Ze tak sie niesmialo wtrace, na czym dokladnie polega ten remont silnika, ze koszta az takie > wysokie ? Panewki leca i trzeba wymieniac shortblock... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz Remont korb miesci sie w tej sumie? Słyszałem, że to bardziej 24 tysiące w serwisie subaru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Remont korb miesci sie w tej sumie? Słyszałem, że to bardziej 24 tysiące w serwisie subaru... przy odrobinie szczescia i nieASO da sie w 10kPLN sie zmeiscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz az tak zle , jezdze najbardziej awaryjnym silnikiem 2.0 tdi 140 km nalot 146 kkm i jeszcze jeździ ostatnia awaria to pogryzione przewody podciśnienia jeżeli auto jest serwisowane i użytkowane z głową naprawdę trzeba się tego bać ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru". ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie przejedzie tych 200-300kkm ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł, przełknął ślinę, jeździ dalej Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak bardzo psuć sobie markę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru". > ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie > przejedzie tych 200-300kkm > ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika > ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł, > przełknął ślinę, jeździ dalej > Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak > bardzo psuć sobie markę ... Jesli o sprzeglo chodzi to z tego co wiem problem lezy w kontroli trakcji a nie samym sprzegle. Kontrola trakcji cisnie po hamulcach uzytkownik gaz do dechy i sie sprzeglo smazy na sliskiej nawierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > przy odrobinie szczescia i nieASO da sie w 10kPLN sie zmeiscic Aha... To jasna sprawa.... Kolega ma w legacy leasing i padlo przy 80kkm tyle ze pewnie z umowy leasingowej wynika ze musi w aso zrobic... W kazdym razie wyliczyli naprawe na 24 tysiace wlasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Jesli o sprzeglo chodzi to z tego co wiem problem lezy w kontroli trakcji a nie samym sprzegle. > Kontrola trakcji cisnie po hamulcach uzytkownik gaz do dechy i sie sprzeglo smazy na sliskiej > nawierzchni. Jeden pies .... blad konstrukcyjny, ktos nie pomyslal przy projektowaniu. Tak jakby przerastala ich konstrukcja samochodu i nie potrafili okreslic wplywu jednego systemu na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru". ja tak nie twierdze , ale mając kilkanaście aut + doświadczenia w rodzinie stwierdzam że japonczyki sa dużo mniej zawodne od produkcji eu choć mam jeden wyjątek grande punto na 4 egzemplarze w rodzinie w tym 2 moje z nalotami ok 120 kkm na lpg brak napraw ,prócz normalnej eksploatacji w tym jeden który miał już chyba z 5 -6 kierowców , > ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie > przejedzie tych 200-300kkm > ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika tak było do czasu zmiany skrzynia na 6 biegową ten już ma właśnie takową > ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł, > przełknął ślinę, jeździ dalej > Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak > bardzo psuć sobie markę ... co powiesz o silniku 2.0 tdi pd 140 km dpf po 2008 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Jesli o sprzeglo chodzi to z tego co wiem problem lezy w kontroli trakcji a nie samym sprzegle. > Kontrola trakcji cisnie po hamulcach uzytkownik gaz do dechy i sie sprzeglo smazy na sliskiej > nawierzchni. problem leżał w 5 biegowej skrzyni , temat rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > ja tak nie twierdze , ale mając kilkanaście aut + doświadczenia w rodzinie stwierdzam że japonczyki > sa > dużo mniej zawodne od produkcji eu choć mam jeden wyjątek grande punto na 4 egzemplarze w rodzinie > w tym 2 moje z nalotami ok 120 kkm na lpg brak napraw ,prócz normalnej eksploatacji w tym > jeden który miał już chyba z 5 -6 kierowców , Ja po Fiacie Stilo 1.2, który miałem przez 7 lat też nie mogę powiedzieć złego słowa o fiacie. > tak było do czasu zmiany skrzynia na 6 biegową ten już ma właśnie takową z ciekawości - jaki wpływ ma ilość przełożeń w skrzyni biegów na wytrzymałość sprzęgła? Bo chyba nie wymyślili "sprzęgło się pali - dorzucamy jeden bieg!" > co powiesz o silniku 2.0 tdi pd 140 km dpf po 2008 roku akurat ten producent mnie mało interesuje, a ten silnik nie zmienił mojego złego-już-wcześniej postrzegania marki. Natomiast subaru - będąc fanem tej marki ... po "kontakcie" z ich samochodami ... czar prysł! Aż nie mogę uwierzyć że są tak beznadziejnie drogie w zakupie i eksploatacji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Ja po Fiacie Stilo 1.2, który miałem przez 7 lat też nie mogę powiedzieć złego słowa o fiacie. > z ciekawości - jaki wpływ ma ilość przełożeń w skrzyni biegów na wytrzymałość sprzęgła? Bo chyba > nie wymyślili "sprzęgło się pali - dorzucamy jeden bieg!" to była kwestia konstrukcji skrzyni i przełożeń oraz innego sprzęgła > akurat ten producent mnie mało interesuje, a ten silnik nie zmienił mojego złego-już-wcześniej > postrzegania marki. > Natomiast subaru - będąc fanem tej marki ... po "kontakcie" z ich samochodami ... czar prysł! Aż > nie mogę uwierzyć że są tak beznadziejnie drogie w zakupie i eksploatacji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru". > ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie > przejedzie tych 200-300kkm > ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika > ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł, > przełknął ślinę, jeździ dalej > Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak > bardzo psuć sobie markę ... jest jedno male ale w tym wszystkim subaru kompletnie nie odnajduje się na europejskim rynku np: siniki na japonie ( w wersjach europejskich nie dostępne przez emisje) sa pancerne. podobnie ze stanami w Japonii Impreza nigdy nie była dostępna z 2.5T tylko z pancernym 2.0T w stanach gdzie specyfika ruchu jest inna tez nie słychać o nagminnych problemach z 2.5T diesel zrobiony byl wyłącznie pod europejskiego klienta.... ale nie ma co się dziwić ze nie inwestują w badania jak sprzedaż w europie jest ~10% calosci.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > w Japonii Impreza nigdy nie była dostępna z 2.5T tylko z pancernym 2.0T Nie przesadzałbym z pancernością tego 2.0T. Posiadam Impreze GC8 - oryginalną JDM - silnik padł po 140kkm, akurat nie słynna panewka, ale konsekwencje są takie że teraz siedzi w środku wszystko nowe :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Nie przesadzałbym z pancernością tego 2.0T. Posiadam Impreze GC8 - oryginalną JDM - silnik padł po > 140kkm, akurat nie słynna panewka, ale konsekwencje są takie że teraz siedzi w środku wszystko > nowe :-) mowimy o ej207 lub o ej20G ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > mowimy o ej207 lub o ej20G ? EJ20K - podobno najbardziej trwałe z 2.0. Oryginalne GC8 STI MY 99, standardowe 280 KM. Oczywiście się rąbnąłem. Mam EJ207DW1PR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.