Skocz do zawartości

subaru outback i sławny diesel 2009 / 2010


bulla

Rekomendowane odpowiedzi

natrafiła się możliwość z pewnego źródła outbacka nabyć , ale zo z silnikiem 2,0 diesel w manuału , 60 kkm realny , czego się bać ?? sprzęgło czy już poprawili ?? coś słyszałem o awariach silnika , proszę o opinie doświadczonych 270751858-jezyk.gif

rok 2009 model 2010 czuli aktualny model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> natrafiła się możliwość z pewnego źródła outbacka nabyć , ale zo z silnikiem 2,0 diesel w manuału

> , 60 kkm realny , czego się bać ?? sprzęgło czy już poprawili ?

A nie warto podać rocznika? skoro sprzegło zmieniało się w czasie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz

az tak zle , jezdze najbardziej awaryjnym silnikiem 2.0 tdi 270751858-jezyk.gif 140 km nalot 146 kkm i jeszcze jeździ ostatnia awaria to pogryzione przewody podciśnienia 270751858-jezyk.gif

jeżeli auto jest serwisowane i użytkowane z głową naprawdę trzeba się tego bać ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wytarguj 10kPLN na remont silnika przy ok 100kkm i wtedy bierz

Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru".

... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie przejedzie tych 200-300kkm

... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika

... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł, przełknął ślinę, jeździ dalej

Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak bardzo psuć sobie markę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru".

> ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie

> przejedzie tych 200-300kkm

> ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika

> ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł,

> przełknął ślinę, jeździ dalej

> Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak

> bardzo psuć sobie markę ...

Jesli o sprzeglo chodzi to z tego co wiem problem lezy w kontroli trakcji a nie samym sprzegle. Kontrola trakcji cisnie po hamulcach uzytkownik gaz do dechy i sie sprzeglo smazy na sliskiej nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy odrobinie szczescia i nieASO da sie w 10kPLN sie zmeiscic

Aha... To jasna sprawa.... Kolega ma w legacy leasing i padlo przy 80kkm tyle ze pewnie z umowy leasingowej wynika ze musi w aso zrobic... W kazdym razie wyliczyli naprawe na 24 tysiace wlasnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli o sprzeglo chodzi to z tego co wiem problem lezy w kontroli trakcji a nie samym sprzegle.

> Kontrola trakcji cisnie po hamulcach uzytkownik gaz do dechy i sie sprzeglo smazy na sliskiej

> nawierzchni.

Jeden pies .... blad konstrukcyjny, ktos nie pomyslal przy projektowaniu. Tak jakby przerastala ich konstrukcja samochodu i nie potrafili okreslic wplywu jednego systemu na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru".

ja tak nie twierdze , ale mając kilkanaście aut + doświadczenia w rodzinie stwierdzam że japonczyki sa

dużo mniej zawodne od produkcji eu choć mam jeden wyjątek grande punto na 4 egzemplarze w rodzinie w tym 2 moje z nalotami ok 120 kkm na lpg brak napraw ,prócz normalnej eksploatacji w tym jeden który miał już chyba z 5 -6 kierowców ,

> ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie

> przejedzie tych 200-300kkm

> ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika

tak było do czasu zmiany skrzynia na 6 biegową ten już ma właśnie takową

> ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł,

> przełknął ślinę, jeździ dalej

> Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak

> bardzo psuć sobie markę ...

co powiesz o silniku 2.0 tdi pd 140 km dpf po 2008 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli o sprzeglo chodzi to z tego co wiem problem lezy w kontroli trakcji a nie samym sprzegle.

> Kontrola trakcji cisnie po hamulcach uzytkownik gaz do dechy i sie sprzeglo smazy na sliskiej

> nawierzchni.

problem leżał w 5 biegowej skrzyni , temat rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tak nie twierdze , ale mając kilkanaście aut + doświadczenia w rodzinie stwierdzam że japonczyki

> sa

> dużo mniej zawodne od produkcji eu choć mam jeden wyjątek grande punto na 4 egzemplarze w rodzinie

> w tym 2 moje z nalotami ok 120 kkm na lpg brak napraw ,prócz normalnej eksploatacji w tym

> jeden który miał już chyba z 5 -6 kierowców ,

Ja po Fiacie Stilo 1.2, który miałem przez 7 lat też nie mogę powiedzieć złego słowa o fiacie.

> tak było do czasu zmiany skrzynia na 6 biegową ten już ma właśnie takową

z ciekawości - jaki wpływ ma ilość przełożeń w skrzyni biegów na wytrzymałość sprzęgła? Bo chyba nie wymyślili "sprzęgło się pali - dorzucamy jeden bieg!"

> co powiesz o silniku 2.0 tdi pd 140 km dpf po 2008 roku

akurat ten producent mnie mało interesuje, a ten silnik nie zmienił mojego złego-już-wcześniej postrzegania marki.

Natomiast subaru - będąc fanem tej marki ... po "kontakcie" z ich samochodami ... czar prysł! Aż nie mogę uwierzyć że są tak beznadziejnie drogie w zakupie i eksploatacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja po Fiacie Stilo 1.2, który miałem przez 7 lat też nie mogę powiedzieć złego słowa o fiacie.

> z ciekawości - jaki wpływ ma ilość przełożeń w skrzyni biegów na wytrzymałość sprzęgła? Bo chyba

> nie wymyślili "sprzęgło się pali - dorzucamy jeden bieg!"

to była kwestia konstrukcji skrzyni i przełożeń oraz innego sprzęgła

> akurat ten producent mnie mało interesuje, a ten silnik nie zmienił mojego złego-już-wcześniej

> postrzegania marki.

> Natomiast subaru - będąc fanem tej marki ... po "kontakcie" z ich samochodami ... czar prysł! Aż

> nie mogę uwierzyć że są tak beznadziejnie drogie w zakupie i eksploatacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Współczuję ludziom, którzy ciągle mają utarte schematy w stylu "niezawodne subaru".

> ... diesel pada przy 100kkm .. jak bardzo źle skonstruowana musi być ta jednostka, że nawet nie

> przejedzie tych 200-300kkm

> ... sprzęgła wymienia się w dieslu na potęgę ... źle dobrana wytrzymałość do silnika

> ... 2,5T - kolejny silnik na 100kkm - kolega robił remont silnika za 8kPLN przy 80kkm - czar prysł,

> przełknął ślinę, jeździ dalej

> Tyle rajdowych doświadczeń, tak proste konstrukcje .. i ciągle coś jest nie tak. Jak można tak

> bardzo psuć sobie markę ...

jest jedno male ale w tym wszystkim subaru kompletnie nie odnajduje się na europejskim rynku

np: siniki na japonie ( w wersjach europejskich nie dostępne przez emisje) sa pancerne.

podobnie ze stanami

w Japonii Impreza nigdy nie była dostępna z 2.5T tylko z pancernym 2.0T

w stanach gdzie specyfika ruchu jest inna tez nie słychać o nagminnych problemach z 2.5T

diesel zrobiony byl wyłącznie pod europejskiego klienta....

ale nie ma co się dziwić ze nie inwestują w badania jak sprzedaż w europie jest ~10% calosci....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w Japonii Impreza nigdy nie była dostępna z 2.5T tylko z pancernym 2.0T

Nie przesadzałbym z pancernością tego 2.0T. Posiadam Impreze GC8 - oryginalną JDM - silnik padł po 140kkm, akurat nie słynna panewka, ale konsekwencje są takie że teraz siedzi w środku wszystko nowe :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mowimy o ej207 lub o ej20G ?

EJ20K - podobno najbardziej trwałe z 2.0. Oryginalne GC8 STI MY 99, standardowe 280 KM.

Oczywiście się rąbnąłem. Mam EJ207DW1PR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.