Piterus_123 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Witajcie. Zaczyna mi sie sprzegielko slizgac i zastanawiam sie czy wymieniac samo czy z dwumasa roznica w cenie to ponad 2kpln. Po czym poznac ze dwumasa sie konczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Witajcie. Zaczyna mi sie sprzegielko slizgac i zastanawiam sie czy wymieniac samo czy z dwumasa > roznica w cenie to ponad 2kpln. Po czym poznac ze dwumasa sie konczy? Ja tam bym wymienił komplet, bo jaką masz gwarancję, że zaraz ta dwumasa nie padnie? Szkoda kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Ja tam bym wymienił komplet, bo jaką masz gwarancję, że zaraz ta dwumasa nie padnie? Szkoda > kosztów. Da się to sprawdzić jak będzie rozebrane, jak nie ma luzów i obecnie nic się nie dzieje, nie daje oznak końca to wg mnie można zostawić, po co zmieniać dobrą część?Oszczędza się 2 tys a ryzykuje 400zł za rozbiórkę i poskładanie (na wioskach pewnie taniej)-rachunek powinien być logiczny. Co innego druciarstwo jakieś, a co innego wymiana sprawnych podzespołów. Może się okazać, że ta dwumasa zrobi kolejne 100 tys jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Witajcie. Zaczyna mi sie sprzegielko slizgac i zastanawiam sie czy wymieniac samo czy z dwumasa > roznica w cenie to ponad 2kpln. Po czym poznac ze dwumasa sie konczy? Hej, ja bym zmienił całośc z olejem i uszczelką. Poza tym, jak wyciągnął tak jak u mnie to będziesz mógł zobaczyć więcej. Jaki przebieg ma auto? Musisz zadać sobie pytanie ile zamierzasz pojeździć autem..jak długo to lepiej wydać kasę i zapomnieć i spokojnie spać Miałem ten dylemat i mechanik rozwiał moję wątpliwości, nie było objawów dwumasy, ale po wyjęciu miała luzy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Witajcie. Zaczyna mi sie sprzegielko slizgac i zastanawiam sie czy wymieniac samo czy z dwumasa > roznica w cenie to ponad 2kpln. Po czym poznac ze dwumasa sie konczy? Prawda jest taka, że jak wymienisz komplet to będziesz miał spokój na jakiś czas i będziesz zadowolony. Jak zostawisz dwumase i jakiś czas Ci posłuży to też będziesz zadowolony. Jedynie niesmak możesz mieć jak zostawisz dwumase i Ci niedługo padnie i znowu będzie trzeba wydać kasę lub się narobić. Ja wyznaję zasadę, żeby sprawnych części nie wymieniać, ale opinie jak widzisz są różne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Witajcie. Zaczyna mi sie sprzegielko slizgac i zastanawiam sie czy wymieniac samo czy z dwumasa > roznica w cenie to ponad 2kpln. Po czym poznac ze dwumasa sie konczy? Padajaca dwumase poznasz po szarpaniu na pierwszym biegu podczas ruszania, przenosi duże drgania na bude. Dwumase ktora ma początek końca poznasz po drżeniu pedalu sprzegla po wcisnieciu powiedzmy do jego polowy. Taka wibracja na pedale. Ja wymienialem na koniec stycznia sprzeglo bo padl mi docisk, dosłownie pekl, dwumase zostawiłem bo nie wykazywala oznak zużycia, nawet po zdjęciu skrzyni nie miała osiowego luzu. Fabyka, 900kkm przebiegu Niestety samo sprzeglo, tzn. komplet z wymiana mnie prawie 2kpln wyniósł. No ale dzieląc to na 450kkm to nawet nie ma tragedii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Kto wie ile moze miec przebiegu drgan zadnych nie stwierdzam, chyba faktycznie poczekam z zamowieniem czesci na rozbiorke i ocenie jak bedzie na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 nie jest to miarodajny test wszystkie słuzbowe kijanki 2.0 CRDi od nowości miały taki objaw. Do tej pory przejechały po kilkaset tysięcy kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > nie jest to miarodajny test wszystkie słuzbowe kijanki 2.0 CRDi od nowości miały taki objaw. Do > tej pory przejechały po kilkaset tysięcy kilometrów. A silniki się nie zacierały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > A silniki się nie zacierały? na razie tylko dwa ale tak to jest jak się oleju nie sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > na razie tylko dwa ale tak to jest jak się oleju nie sprawdza W naszych był, a i tak badabum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Dwumase ktora ma początek końca poznasz po drżeniu pedalu sprzegla po wcisnieciu > powiedzmy do jego polowy. Taka wibracja na pedale. u mnie cos takiego bylo zawsze, nawet zaraz po wymianie. Od tamtej pory zrobilem prawie 100kkm i jakos nic jeszcze nie padlo, a drzenie jak bylo tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.