Skocz do zawartości

Corsa D 1.3 CDTI cisnienie spreazania


szabla

Rekomendowane odpowiedzi

> zasadniczo takie wynik w MPa

opis :

6000 tys km zrobione od remontu silnika

prolbelmy z DPF - czyszczony , ostatnio nawiercony ( nie wgrane oprogramowanie)

zaczela migac kontrolka swiec zarowych i nie gasnie samochod kopci po 1 min pracy, po rozgrzaniu i przejechaniu kilku km kopcenie zmniejsza sie

na bagnecie zrobil sie powiekszony stan oleju

co moze byc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miganie kontrolki świec żarowych oznacza wysoki stopień zapełnienia filtra i konieczna jest jego natychmiastowa regeneracja popularnie nazywana wypaleniem.

Musisz udać się w trasę, a wtedy po około 15-20 km jednostajnej jazdy kontrolka powinna zgasnąć. Będzie to oznaczało, że filtr został zregenerowany.

Jeśli stan oleju jest ponad MAX na bagnecie, to należy go wymienić, gdyż może mieć osłabione właściwości smarujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli stan oleju jest ponad MAX na bagnecie, to należy go wymienić, gdyż może mieć osłabione

> właściwości smarujące.

Wogóle jak przybyło oleju to należy go wymienić - nie ważne czy jest ponad MAX czy nie- bo oleju silnik nie wytwarza i świadczy to o zmieszaniu z inną cieczą, co na pewno pogarsza właściwości smarne oleju old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy ile tego oleju przybyło, bo gdybyś chciał wymieniać oliwę po każdym jej "przybyciu" to

> musiałbyś to robić co 1000-1500 km

oczywiśćie, że mówimy o większej ilości "przybytku"

ale poziom oleju powyżej max. wcale nie oznacza, że oleju przybyło dużo więcej niż gdy poziom jest poniżej MAX.

bo podstawą jest poziom początkowy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiśćie, że mówimy o większej ilości "przybytku"

> ale poziom oleju powyżej max. wcale nie oznacza, że oleju przybyło dużo więcej niż gdy poziom jest

> poniżej MAX.

> bo podstawą jest poziom początkowy

oleju jest 1 cm ponad maxa na miarce ma przjechane 6000 km od sierpnia.

historia z DPF w tym aucie byla taka ze jeden spec wrzucil go w Ludwik i czyscil karcherem nie pomoglo na dlugo drugi natomiast nawiercil na wejsciu i wyjsciu ale nie wgral juz zadnego programu do kompa co w rezultacie nie wiem czy polepszylo czy pogorszylo caly efekt z racji tego ze nie wiadomo co teraz komputer odczytuje i jak. Po podpieciu pod kompa samochod wskazuje 39 % zapchania filtra a kopci jak na zalaczonym zdjeciu. nie wiem czy po tym nawierceniu komputer dobrze to zczytuje.

post-30190-14352528785271_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.