jozekuno Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Czyli podpięcie wskaźnika poziomu paliwa z licznika pod butlę, w stilo idzie sygnał z pływaka prosto na licznik czy zahacza o body? z dostosowanie rezystancji z butli do wskaźnika to nie problem, z radiem się dało to i tu zapewne też. Ktoś może wie jakie są wartości na pływaku w zbiorniku paliwa przy pustym i pełnym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Czyli podpięcie wskaźnika poziomu paliwa z licznika pod butlę, w stilo idzie sygnał z pływaka > prosto na licznik czy zahacza o body? z dostosowanie rezystancji z butli do wskaźnika to nie > problem, z radiem się dało to i tu zapewne też. > Ktoś może wie jakie są wartości na pływaku w zbiorniku paliwa przy pustym i pełnym?? a moze wskaźnik paliwa zostaw w spokoju a dorób sobie dodatkowy od LPG? tutaj masz miejsca w liczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Licznika nie chce tykać ma ktoś może rozpiskę pinów przy zbiorniku i jaki kolor idzie ew na licznik, w starych astrach to śmigało to i w stilo będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Licznika nie chce tykać ma ktoś może rozpiskę pinów przy zbiorniku i jaki kolor idzie ew na > licznik, w starych astrach to śmigało to i w stilo będzie do licznika idzie po CAN BN - biało czarny HR - szaro czerwony NL - czarno niebieski N- czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Licznika nie chce tykać ma ktoś może rozpiskę pinów przy zbiorniku i jaki kolor idzie ew na > licznik, w starych astrach to śmigało to i w stilo będzie I tak ciężko będzie zrobić bez programowania. Włącz zapłon i zmień rezystancję pływaka, wskaźnik ani drgnie. Komputer steruje tak aby wskazówka nie latała przy przechyłach tak jak to było np. w cinqucento. Potrzeba sporo czasu aby wskazówka się dostosowała do faktycznego poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Czyli podpięcie wskaźnika poziomu paliwa z licznika pod butlę, w stilo idzie sygnał z pływaka > prosto na licznik czy zahacza o body? niestety zdaje się że zahacza bo wywala błędy czujnika poziomu paliwa (jak mi poziom "wywaru" spada pod rezerwę to się odzywa fajlur) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > I tak ciężko będzie zrobić bez programowania. Włącz zapłon i zmień rezystancję pływaka, wskaźnik > ani drgnie. Komputer steruje tak aby wskazówka nie latała przy przechyłach tak jak to było np. > w cinqucento. Potrzeba sporo czasu aby wskazówka się dostosowała do faktycznego poziomu. To chyba temat trzeba odpuścić, chyba ze kiedyś będę musiał zajrzeć do zbiornika Pb to się pobawię, do body musi być spięte bo jakoś ten zasięg km musi z czegoś wyliczyć, co do opóźnienia w wskazaniach to kwestia jak duże to opóźnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > wskazaniach to kwestia jak duże to opóźnienie Oj duże, jak jedziesz i śpisz za kierownicą jak ja to tankujesz samochód na odpalonym silniku, oczywiście nawet tego nie zauwarzasz że sto odpalony pod dystrybutorem jak ty płacisz w środku... po czym jedziesz dalej i 'budzisz się' z myślą "kurde, chyba mi się śniło że tankowałem' bo na zegarach rezerwa.... no i tankujesz znowu.... za piątaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > To chyba temat trzeba odpuścić, chyba ze kiedyś będę musiał zajrzeć do zbiornika Pb to się pobawię, > do body musi być spięte bo jakoś ten zasięg km musi z czegoś wyliczyć, co do opóźnienia w > wskazaniach to kwestia jak duże to opóźnienie mówię Ci wsadź w licznik. Nie wiem jak wygląda dokładnie wskaźnik LPG i jaki jest duzy ale w liczniku jest na prawdę sporo miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > mówię Ci wsadź w licznik. Nie wiem jak wygląda dokładnie wskaźnik LPG i jaki jest duzy ale w > liczniku jest na prawdę sporo miejsca Tylko wskazówka ale jak nie dyga to odpuszczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Tylko wskazówka ale jak nie dyga to odpuszczam Szukaj w archiwum.Kilka lat wstecz temat był omawiany.Na czym się skończyło nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Nie wiem czy jest sens się bawić. Wskaźniki poziomu gazu są dość niedokładne, ze względu na sposób magazynowania paliwa. Ja osobiście wolałbym tzw. licznik przebiegu dziennego. Bo w oba liczniki w kompie trzeba się wklikiwać a taki widoczny na pierwszym planie tymczasowy przebieg ułatwia lepiej podjęcie decyzji o tankowaniu niż niedokładny wskaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.