SAS44 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 Witam. Jeżeli kogoś poza mną, razi odległość zagłówka od głowy, może rozważyć montaż takowego od Citroena Xantii. Rozstaw jest delikatnie mniejszy, ale spokojnie wchodzi. Obszyłem go szarym streczem (dla chętnych - mam wykrój) i wg mnie jest to najbardziej pasujący, przeszczepiony zagłówek regulowany jaki widziałem w astrze g. O komforcie nawet nie wspomnę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 Ja miałem z VB ale regulacji to jednak trochę malo było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAS44 Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Ja miałem z VB ale regulacji to jednak trochę malo było... Tu zagłówek ma ok 45 stopni pochylenia co daje tak na oko 15 cm ruchu czoła zagłówka. Teraz jak normalnie siedzę - z zagłówkiem w takiej pozycji jak na zdjęciu - mam go 2 cm za głową i czuję się, co najważniejsze, bezpieczniej. W oryginale do zagłówka jest "kilometr". Przednie siedzenia w G są najgorsze ze wszystkich Opli. Zawsze ciekawiło mnie do jakiej prędkości rozpędzi się głowa nim uderzy w ten %$#%$#%$ zagłówek w przypadku zaliczenia w tył Aśki. Po za tym, można w czasie jazdy wreszcie oprzeć głowę nie kładąc się na siedzeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 ciekawe jak sie to zachowa przy uderzeniu w tył (nie życzę oczywiście). Zamontuj z Astry 3 (lub Zafiry) tulejki są takie same a bezpieczeństwo o wiele większe, nachylenie zagłówków też jest większe....miałem tak w merivie, gdzie wymieniłem na astrę3 - oryginały z merivy miały zerowe nachylenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAS44 Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > ciekawe jak sie to zachowa przy uderzeniu w tył (nie życzę oczywiście). Jeżeli będzie przeklinać to i tak po francusku... > Zamontuj z Astry 3 (lub Zafiry) tulejki są takie same a bezpieczeństwo o wiele większe Dziękuję... Może do ciosanej siekierką trójki ta cegła pasuje, ale uwierz mi w "G" wygląda to fatalnie. Tak na poważnie, ja zamontowałem zagłówek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Zawsze ciekawiło mnie do jakiej prędkości > rozpędzi się głowa nim uderzy w ten %$#%$#%$ zagłówek w przypadku zaliczenia w tył Aśki No ale przecież Ople już od lat 90-tych - od modelu V-B mają tzw. aktywne zagłówki, w momencie uderzania pleców w oparcie zagłówek porusza się w przód zbliżając do głowy minimalizując ryzyko urazów kręgosłupa w odcinku szyjnym, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > No ale przecież Ople już od lat 90-tych - od modelu V-B mają tzw. aktywne zagłówki Zapomniałeś dodać, że wystepują jako wyposażenie dodatkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Zapomniałeś dodać, że wystepują jako wyposażenie dodatkowe. eee? nigdzie nie widziałem takiego wyposażenia jako opcja? w każdej V-B jak się nacisnęło górą oparcie zagłówek sie poruszał w przód, w którymś modelu Corsa C? były nawet wszywki Active na oparciu foteli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Miałem Astrę H z polskiego salonu i nie miała aktywnych zagłówków, a teść w starszej o rok (2005) z Niemiec ma aktywne. W obecnej Merivie też nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 aktywne sa opcją - jeżeli są to wnętrzności fotela tez sa inne - jezeli na tulejce jest napisane ACTIVE masz aktywne (zagłówki same w sobie sa takie same dla obu wersji) , ale jeszcze raz - tulejki zagłówka są zaprojektowane do danych zagłówków, poparte to jest testami przed wdrożeniem modelu do produkcji, jestem przeciwnikiem podmieniania zagłówków z innej marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Brata Astra G z 2002r. ma aktywne zagłówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Miałem Astrę H z polskiego salonu i nie miała aktywnych zagłówków, a teść w starszej o rok (2005) z > Niemiec ma aktywne. W obecnej Merivie też nie mam. Hmm... po prostu nie pamiętam żeby w cenniku była taka opcja do dopłaty... Były różne opcje ale nie zagłówki aktywne dlatego zastanawiam się od czego to było uzależnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Brata Astra G z 2002r. ma aktywne zagłówki. bo ma taką wersję. Przykład: w Astrach G 3-drzwiowych lubi strzelić linka zwolnienia oparcia przedniego siedzenia, używanej jak chcesz dupsko posadowić na tylnej kanapie albo wsadzić dzieciaka do fotelika. Linki są dla oparć z aktywnymi zagłówkami i nie-. Także to opcja, czy wybór zależał od kupującego to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Hmm... po prostu nie pamiętam żeby w cenniku była taka opcja do dopłaty... Były różne opcje ale nie > zagłówki aktywne dlatego zastanawiam się od czego to było uzależnione. Dla przypadku Astry H pakiet Safetec wyglądał tak: - IDS Fahrwerk, inkl. - Elektronisches Stabilitätsprogramm ESP®Plus - Traktionskontrolle TCPlus - Kurvenbremskontrolle CBC (Cornering Brake Control) - Airbagsystem, inkl. - Frontairbags, Fahrer und Beifahrer - Brust-Becken-Seitenairbags, Fahrer und Beifahrer - Kopfairbags, vorn und hinten außen - ABS (Antiblockiersystem) - Bremsassistent - Scheibenbremsen, vorn und hinten - Aktive Kopfstützen, vorn, höheneinstellbar - 3 Kopfstützen, hinten, höheneinstellbar - Dreipunktsicherheitsgurte auf allen Plätzen, vorn und hinten außen höheneinstellbar - Gurtkraftbegrenzer und pyrotechnische Gurtschlossstraffer, vorn - Seitenaufprallschutz - Sicherheitslenksäule - Auskuppelnde Sicherheitspedale PRS (Pedal Release System) - Sicherheitsnetz-Befestigungsvorrüstungen - Vorrüstung für Kindersitzbefestigungs-System ISOFIX, hinten außen - Kindersicherung in den hinteren Türen - Automatische Aktivierung des Warnblinkers und Entriegelung der Türen nach Auslösung von Airbag oder Gurtstraffer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.