rds Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Ktoś może ma jakieś streszczenie, czym się różnią TDI i TSI w różnych wersjach? Bo pojemność to jedno ale moc jest różna. Jak w przypadku TSI z montażem gazu? Które wersje miały problem, a które nie? Co lepsze przy DSG? Jeżdżę mało obecnie, wiec może być benzyna, ale ponoć niektóre miały wady.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Ktoś może ma jakieś streszczenie, czym się różnią TDI i TSI w różnych wersjach? Bo pojemność to > jedno ale moc jest różna. > Jak w przypadku TSI z montażem gazu? > Które wersje miały problem, a które nie? > Co lepsze przy DSG? > Jeżdżę mało obecnie, wiec może być benzyna, ale ponoć niektóre miały wady.. Z mojej strony polecam 3.0 tsi. Bardzo udany silnik. A tak w ogole powinienes napisac troche konkretniej o jakie auto i rocznik chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 Głównie to 2.0 TDI i 1.4 TSI, chyba 140 koni. Jeżdżę obecnie jakieś piętnaście tysięcy rocznie wiec zastanawiam się czy nadal ropniak, tylko nie wiem które silniki są dobre a których unikać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Głównie to 2.0 TDI i 1.4 TSI, W jednym smarowanie w drugim rozrząd Co kto woli p.s. oczywiście tak z żartem trochę to pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > tylko nie wiem które silniki są dobre a których unikać. Dla pierwszego użytkownika każdy będzie dobry, a jak nie - gwarancja. Dla kolejnego - dużo zależy od tego, co robił pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Głównie to 2.0 TDI i 1.4 TSI, chyba 140 koni. 1.4 tsi 122 KM stwarzał problemy. Ale zarówno ten, jaki i 2.0 tdi - tylko z początkowych lat produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > W jednym smarowanie w drugim rozrząd > Co kto woli > p.s. oczywiście tak z żartem trochę to pisze Nowe 1.4 tsi jest na pasku a nie na łańcuchu (który zresztą poprawili) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Nowe 1.4 tsi jest na pasku a nie na łańcuchu (który zresztą poprawili) To wiem , z tym że nie wiem czy kolega szuka nowego czy używanego stąd takie moje podejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Dla pierwszego użytkownika każdy będzie dobry, a jak nie - gwarancja. > Dla kolejnego - dużo zależy od tego, co robił pierwszy. No właśnie w przypadku VW to i dla pierwszego nie były dobre i często trzeba było korzystać z gwarancji, a potem sporo płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > No właśnie w przypadku VW to i dla pierwszego nie były dobre i często trzeba było korzystać z > gwarancji, a potem sporo płacić Kolega miał tiguana TSI którego kupił tuz jak weszły do sprzedaży .Jak sprzedawał obdzwaniał znajomych czy ktos nie ma kogoś z kim ma na pieńku i nie chciałby mu w nagrode sprzedać pięknego vw w dobrych pieniądzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > No właśnie w przypadku VW to i dla pierwszego nie były dobre i często trzeba było korzystać z > gwarancji, a potem sporo płacić Bo za prestiż się płaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Bo za prestiż się płaci. Moi znajomi, którzy mieli salonowe VW, jako następne auta kupili Japończyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Ktoś może ma jakieś streszczenie, czym się różnią TDI i TSI w różnych wersjach? Bo pojemność to > jedno ale moc jest różna. > Jak w przypadku TSI z montażem gazu? > Które wersje miały problem, a które nie? > Co lepsze przy DSG? > Jeżdżę mało obecnie, wiec może być benzyna, ale ponoć niektóre miały wady.. z TDI jest prosto, unikaj silników PD a szukaj z CR (common rail) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Głównie to 2.0 TDI i 1.4 TSI, chyba 140 koni. To jeszcze łaskwaco napisz jakie auto i który rocznik bo sie mi szklana kula zepsuła Gdybyś myślał o TDI w Audi A4 B8 to lepszy jest wypust bodajże od września czy października 2009 ale w starszych też nie ma tragedii. Chodzi o imbus w rozrządzie. W młodszych jest wiekszy i mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rds Napisano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 Jeszcze nie wiem, wariantów jest kilka i wpierw chce się rozeznać co do silników które unikać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.