Jettison Napisano 21 Marca 2015 Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 Jaka panuje opinia o tych autach. Interesują mnie tylko silniki noPb 1.8 i 2.0 do LPG. Wszelkie uwagi mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Jaka panuje opinia o tych autach. Interesują mnie tylko silniki noPb 1.8 i 2.0 do LPG. Wszelkie > uwagi mile widziane Interesuję się również tematem i koledzy odpowiadali że w przeciwieństwie do poprzednich generacji zawieszeń hydro w C5 III zdarzają się awarie - np. wycieki z węży, jakość materiałów jest słabsza niż poprzednich generacjach, zdarzają sie usterki podnośników szyb, natomiast zawieszenie zwykłe - nie hydro - jest zdaje się analogiczne jak w P407 więc też tanie nie jest z uwagi na jego konstrukcję - np sworzeń wahacza przedniego łożyskowany, w P407 ludzie narzekali że w tym zawieszeniu zawsze coś musi stukać i TTTM, IMO auto fajne, świetne stylistycznie z zewnątrz jak i w środku, ale cierpiące niestety na nadwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 no to słabo z tym zawieszeniem. Myślałem, że jest na plus w stosunku do MK II A stylistycznie to bardzo fajne auto benzyniaki N/A ty chyba stare konstrukcje bez udziwnień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Ale chyba wyszły dwie wersje ze zwykłą zawiechą i z hydro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > no to słabo z tym zawieszeniem. Myślałem, że jest na plus w stosunku do MK II niestety, ja mimo wszystko bym kupował zwykłe - nie hydro, na plus co do MKII tam nie może być bo ZTCW to w MKII jest bezproblemowe i tanie w serwisowaniu, > A stylistycznie to > bardzo fajne auto benzyniaki N/A ty chyba stare konstrukcje bez udziwnień? tak, 1.8 i 2.0 mają hydrauliczną kompensację luzów więc jak najbardziej na +, ale jak wspomniałem auto cierpi IMO na nadwagę wiec 2.0 to absolutne minimum do tego auta, ale to oczywiście zależy kto czego oczekuje od osiągów. Jak dla mnie czas 0-100 ponad 11s dla kombi to już mułowato, wiadomo że to raczej auto do wygodnego poruszania się w trasie a nie hot-hatch do ścigania spod świateł ale i tak trochę więcej mocy /mniej masy by się przydało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > niestety, ja mimo wszystko bym kupował zwykłe - nie hydro, na plus co do MKII tam nie może być bo > ZTCW to w MKII jest bezproblemowe i tanie w serwisowaniu, > tak, 1.8 i 2.0 mają hydrauliczną kompensację luzów więc jak najbardziej na +, ale jak wspomniałem > auto cierpi IMO na nadwagę wiec 2.0 to absolutne minimum do tego auta, ale to oczywiście > zależy kto czego oczekuje od osiągów. Jak dla mnie czas 0-100 ponad 11s dla kombi to już > mułowato, wiadomo że to raczej auto do wygodnego poruszania się w trasie a nie hot-hatch do > ścigania spod świateł ale i tak trochę więcej mocy /mniej masy by się przydało. teraz mam 10,9 i to jest raczej słabo, na trasie przydało by się mieć więcej mocy. A C5 waży prawie 1,6 tony w 2.0L, naprawdę sporo a następny silnik benzynowy to 3.0 V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > no to słabo z tym zawieszeniem. Myślałem, że jest na plus w stosunku do MK II A stylistycznie to > bardzo fajne auto benzyniaki N/A ty chyba stare konstrukcje bez udziwnień? Żeby była jasność, zawieszenie jest zależne od silnika i wyposażenia. W tym co Cie interesuje większość będzie zwykłe, bo: 1.8 - tylko zwykłe 2.0 - hydro tylko dla exclusive Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > teraz mam 10,9 i to jest raczej słabo, na trasie przydało by się mieć więcej mocy. A C5 waży prawie > 1,6 tony w 2.0L, naprawdę sporo a następny silnik benzynowy to 3.0 V6 Otóż właśnie, później był jeszcze oferowany bodaj 1.6T-156KM? jakoś tak, ale znając życie to on pewnie się zupełnie do gazu nie nada bo bezpośredni wtrysk, bo brak hydrauliki na zaworach, bo Bóg wie co tam jeszcze, a z kolei V6 jest drogie w gazowaniu, serwisowaniu etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 jakos was nie rozumiem, kupowac benzyne ktora nie bedzie jechała w zawieszeniu ktore nie przystoi tej limuzynie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > jakos was nie rozumiem, kupowac benzyne ktora nie bedzie jechała w zawieszeniu ktore nie przystoi > tej limuzynie... tu nie ma żadnej filozofii, ot ekonomia, chcę kupić fajne auto do jazdy głównie w trasie będące tanie w eksploatacji, C5 III mi się bardzo podoba ale z uwagi na brak jakiegoś silnika z turbiną który można zagazować przerzuciłem swoje zainteresowanie na inne marki/modele. A co do hydro to IMO trochę dorabianie teorii do rzeczywistości, bo inne marki mają samochody tej samej klasy bez hydro zawieszenia i jakoś nikt kopii nie kruszy, a pierwszego którego należałoby odsądzić od czci i wiary jest sam Citroen że wsadzał zawieszenie stalowe do C5, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 ale to auto z motorami 1.8/2.0 nie jest fajnym autem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > ale to auto z motorami 1.8/2.0 nie jest fajnym autem... cóż poradzić, dlatego mimo, iż uważam to auto za jedno z najładniejszych w klasie to swoje poszukiwania skierowałem na inne modele, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > tu nie ma żadnej filozofii, ot ekonomia, chcę kupić fajne auto do jazdy głównie w trasie będące > tanie w eksploatacji, C5 III mi się bardzo podoba ale z uwagi na brak jakiegoś silnika z > turbiną który można zagazować przerzuciłem swoje zainteresowanie na inne marki/modele. > A co do hydro to IMO trochę dorabianie teorii do rzeczywistości, bo inne marki mają samochody tej > samej klasy bez hydro zawieszenia i jakoś nikt kopii nie kruszy, a pierwszego którego > należałoby odsądzić od czci i wiary jest sam Citroen że wsadzał zawieszenie stalowe do C5, Bo to jest Cfunf, niestety na wskoroś niemiecki z citroenów, stworzony dla podreperowania finansów marki. Trzeba przyznać, że się to udało, ale też trzeba powiedzieć wprost że Citroen NIGDY nie był i nie miał być "volkswagenem". Żadne zawieszenie "metalowe" nie równa się hydro, to również sobie trzeba powiedzieć wprost. W innych markach nikt nie kruszy kopii bo nie maja odniesienia, próbują zrobić najlepsze w taki sposób jaki potrafią, acz niektórzy próbowali vide Mercedes Nivo, Range Rover, czy Rolls Royce. Nigdy nie dorównali hydro z citroena i sobie w większości odpuścili. Mercedes ma coś tam pneumatycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > cóż poradzić, dlatego mimo, iż uważam to auto za jedno z najładniejszych w klasie to swoje > poszukiwania skierowałem na inne modele, Grupa PSA chyba najlepiej czuje się w HDi, a nie w NoPb, A panująca moda na down-sizeing w silnikach benzynowych tez nie jest mocna strona PSA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Grupa PSA chyba najlepiej czuje się w HDi, a nie w NoPb, A panująca moda na down-sizeing w > silnikach benzynowych tez nie jest mocna strona PSA. 110 konny diesel o poj 1.6 to nie jest down-sizeing? A Muzykowi trzeba przyznać rację, że z benzynowcami to nie jest fajne auto - tylko, że ja nie chcę diesla (na razie) więc chyba moje poszukiwania kombi przekieruję na inne marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > 110 konny diesel o poj 1.6 to nie jest down-sizeing? > A Muzykowi trzeba przyznać rację, że z benzynowcami to nie jest fajne auto - tylko, że ja nie chcę > diesla (na razie) więc chyba moje poszukiwania kombi przekieruję na inne marki Z całym szacunkiem, ale tylko IDIOTA kupuje 1.6HDi do takiego auta, licząc że będzie to ekonomiczniejsze od 2.0HDi 1.6HDi to do C3 się super nadaje Dodatkowo z 1.6HDi w C5 III to tylko sprężynowiec i to w cienkiej wersji wyposażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Z całym szacunkiem, ale tylko IDIOTA kupuje 1.6HDi do takiego auta, licząc że będzie to > ekonomiczniejsze od 2.0HDi > 1.6HDi to do C3 się super nadaje no to już wiemy > Dodatkowo z 1.6HDi w C5 III to tylko sprężynowiec i to w cienkiej wersji wyposażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Przed zakupem Laguny 1 dzień wcześniej jechałem C5 MkII z hydro i na kolana nie powalił a wręcz gorzej wybierał jak Laguna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Przed zakupem Laguny 1 dzień wcześniej jechałem C5 MkII z hydro i na kolana nie powalił a wręcz > gorzej wybierał jak Laguna spotkałem się z bardzo skrajnymi opiniami o komforcie w C5 z hydro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 to zalezy jak mocno wyeksploatowany egzemplarz, czy mial robione wahacze z tylu, czy ma sprawde sfery zawieszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > no to już wiemy Ale to jest prawda i to nie dlatego że mam C3 z tym silnikiem. Mam również C4GP z 2.0HDi 138FAP i C5II z 2.0HDi 138FAP. W C4GP o masie zbliżonej do C5III jest to wg mało lub minimum. C5II jest sporo lżejsze i jest już OK. Do C5III optimum (koszty/osiągi) jest 2.0HDi 163 lub 2.2HDI 171, wiadomo że najprzyjemniejszy jest 3.0HDi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > to zalezy jak mocno wyeksploatowany egzemplarz, czy mial robione wahacze z tylu, czy ma sprawde > sfery zawieszenia... ... jak się dba tak się ma ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Ale to jest prawda i to nie dlatego że mam C3 z tym silnikiem. > Mam również C4GP z 2.0HDi 138FAP i C5II z 2.0HDi 138FAP. > W C4GP o masie zbliżonej do C5III jest to wg mało lub minimum. C5II jest sporo lżejsze i jest już > OK. > Do C5III optimum (koszty/osiągi) jest 2.0HDi 163 lub 2.2HDI 171, wiadomo że najprzyjemniejszy jest > 3.0HDi prawdę powiedziawszy to wydaje mi się, że najprzyjemniejszy byłby 3.0 V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > prawdę powiedziawszy to wydaje mi się, że najprzyjemniejszy byłby 3.0 V6 Tiaaa, a w czym ? jaki to moment ma w stosunku nawet do 2.0HDi o V6 3.0HDi już nawet nie wspominam. A na stacji paliw jednak sporo taniej PS i nie piszmy już o psuciu samochodu LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > spotkałem się z bardzo skrajnymi opiniami o komforcie w C5 z hydro Ja odpuściłem C5 MKII bo jednak wnętrze mojej kobiecie się nie spodobało - takie trochę spartańskie Zaś MKIII za ciężkie do silnika benzynowego a diesla nie chciałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Tiaaa, a w czym ? A kultura pracy? A awaryjność auta z LPG...-jak ci zamontują tak będziesz miał. Jak po prostu wrzucą instalację pod maskę to będą problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > A kultura pracy? jechałeś kiedykolwiek V6 2.7 lub V6 3.0 HDi ? stałeś kiedykolwiek obok pracującego V6 2.7 lub V6 3.0 HDi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > jechałeś kiedykolwiek V6 2.7 lub V6 3.0 HDi ? Nie > stałeś kiedykolwiek obok pracującego V6 2.7 lub V6 3.0 HDi ? Tak Ja wiem, że kultura pracy HDi jest wysoka i chyba najwyższa jeśli chodzi o diesle, ale odróżnić można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Tiaaa, a w czym ? nie klekocze i pracuje w szerokim zakresie obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Tiaaa, a w czym ? jaki to moment ma w stosunku nawet do 2.0HDi o V6 3.0HDi już nawet nie > wspominam. > A na stacji paliw jednak sporo taniej > PS i nie piszmy już o psuciu samochodu LPG kiedy LPG to jest jedyna rzecz która się w tych samochodach nie sypie. 7 lat 307 2.0pb i w rodzinie 4 lata c5 2.0pb z pneumatykiem. Oba z lpg i sypało się wszystko. To są skarbonki nie samochody niestety. A szkoda bo 2 generacja C5 (z resztą tak samo jak 306) to były porządne samochody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Tiaaa, a w czym ? jaki to moment ma w stosunku nawet do 2.0HDi o V6 3.0HDi już nawet nie > wspominam. > A na stacji paliw jednak sporo taniej > PS i nie piszmy już o psuciu samochodu LPG Jesli dla Ciebie 2.0 HDi jest lepsze niz 3.0 V6 to chyba nie ma o czym rozmawiac Klekot to klekot i nic tego nie zmieni A co do momentu to co z tego niby ma wynikac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Jesli dla Ciebie 2.0 HDi jest lepsze niz 3.0 V6 to chyba nie ma o czym rozmawiac > Klekot to klekot i nic tego nie zmieni > A co do momentu to co z tego niby ma wynikac? Najlepszy a najprzyjemniejszy to jest różnica, to była odpowiedź dla przedmówcy. Porownałem V6 NoPb do 2.0HDi tylko pod względem momentu. A co z niego wynika ? Nie wiesz, czy nie chcesz wiedzieć ? Pod każdym innym względem porównam do V6 HDi (2,7 czy 3,0). Klekot, no cóż jak wszystko musi mieć jakiś minus, choćby najmniejszy, ale jest i plus, w środku nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > kiedy LPG to jest jedyna rzecz która się w tych samochodach nie sypie. 7 lat 307 2.0pb i w rodzinie > 4 lata c5 2.0pb z pneumatykiem. Oba z lpg i sypało się wszystko. To są skarbonki nie > samochody niestety. A szkoda bo 2 generacja C5 (z resztą tak samo jak 306) to były porządne > samochody Z ciekawosci co takiego sie sypalo w tych 2.0 noPB? PS. C5 nie ma pnematycznego zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Najlepszy a najprzyjemniejszy to jest różnica, to była odpowiedź dla przedmówcy. > Porownałem V6 NoPb do 2.0HDi tylko pod względem momentu. A co z niego wynika ? Nie wiesz, czy nie > chcesz wiedzieć ? > Pod każdym innym względem porównam do V6 HDi (2,7 czy 3,0). > Klekot, no cóż jak wszystko musi mieć jakiś minus, choćby najmniejszy, ale jest i plus, w środku > nie słychać. Troche sie smieje Po prostu nie rozumiem fenomenu diesla i tyle. Mialem jednego i wiecej nie chce bo poza troche nizszym spalaniem nie ma dla mnie zadnych zalet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Troche sie smieje > Po prostu nie rozumiem fenomenu diesla i tyle. > Mialem jednego i wiecej nie chce bo poza troche nizszym spalaniem nie ma dla mnie zadnych zalet Dokladnie. Tez nie rozumiem czym się tak napalają co poniektórzy na diesla. Niby mniejsze spalanie ale jak cos sie spieprzy to cala oszczędność w leb wzięli, a może być i nawet strata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Z ciekawosci co takiego sie sypalo w tych 2.0 noPB? problemy z odpalaniem na zimno, w 307 poszedł bsi, wtryskiwacze w moim jeszcze pompa wspomagania, zbiornik czyli sama eksploatacja (poszedł w p.... jak miał 168kkm, zaraz będzie z tego co wiem do kupienia w gdańsku bo się głowica posypała podobno > PS. C5 nie ma pnematycznego zawieszenia hydro-pneumatyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > problemy z odpalaniem na zimno, w 307 poszedł bsi, wtryskiwacze w moim jeszcze pompa wspomagania, > zbiornik czyli sama eksploatacja (poszedł w p.... jak miał 168kkm, zaraz będzie z tego co wiem Jak dla mnie to problemy z odpalaniem na zimno, wtryski, glowica czy zbiornik to uroki LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Jak dla mnie to problemy z odpalaniem na zimno, wtryski, glowica czy zbiornik to uroki LPG no szczególnie zbiornik na płyn wspomagania z wtryskiem mogę się ostatecznie zgodzić bo kilka razy zabrakło paliwa przez ten głupi francuski system pokazywania paliwa w baku, z reszta były problemy przed lpg'iem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > no szczególnie zbiornik na płyn wspomagania z wtryskiem mogę się ostatecznie zgodzić bo kilka razy > zabrakło paliwa przez ten głupi francuski system pokazywania paliwa w baku, z reszta były > problemy przed lpg'iem Myslalem, ze zbiornik paliwa moze zardzewial Chociaz pewnie jest z tworzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Jak dla mnie to problemy z odpalaniem na zimno, wtryski, glowica czy zbiornik to uroki LPG Wszystko zależy od montażu instalacji, dobór podzespołów jest już drugorzędny zwłaszcza sterownik, bo zawsze można dać słabe wtryski czy reduktor może nie wydolić. Jak instalacja ładnie założona, dobre komponenty i kierowca jest świadomy, że to też się serwisuje to nic nie będzie się działo, aczkolwiek są silniki które słabo znoszą gaz np. Ford. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Dokladnie. Tez nie rozumiem czym się tak napalają co poniektórzy na diesla. Niby mniejsze spalanie > ale jak cos sie spieprzy to cala oszczędność w leb wzięli, a może być i nawet strata A jak nie masz AC to ewentualnie jak Ci ukradną to NIE masz straty ?? 10 lat jeżdżę Dieselami i nic mi się nie spiepszyło, przypadek ? szczęście ? czy wiedza i umiejętność wyboru przy kupowaniu auta ? Może to tez kwestia ceny kupowanego auta. Jak kupisz tanią zapuszczoną benzynę to się nic nie spier.....li i nie wygeneruje kosztów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > A jak nie masz AC to ewentualnie jak Ci ukradną to NIE masz straty ?? > 10 lat jeżdżę Dieselami i nic mi się nie spiepszyło, przypadek ? szczęście ? czy wiedza i > umiejętność wyboru przy kupowaniu auta ? Może to tez kwestia ceny kupowanego auta. > Jak kupisz tanią zapuszczoną benzynę to się nic nie spier.....li i nie wygeneruje kosztów ? Proszę, tylko nie pisz ze koszty remontu benzyny i diesla są porównywalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Proszę, tylko nie pisz ze koszty remontu benzyny i diesla są porównywalne A czy to napisałem ?? Generalnie przez ponad ćwierć wieku posiadania pojazdów mechanicznych nie znam pojęcia "remont" w odniesieniu do samochodu, więc nie wiem nawet co masz na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > A czy to napisałem ?? zasugerowałeś, że benzyna tez się popsuje > Generalnie przez ponad ćwierć wieku posiadania pojazdów mechanicznych nie znam pojęcia "remont" w > odniesieniu do samochodu, więc nie wiem nawet co masz na myśli. nie piszemy o Tobie.... tylko o ... chyba to był wątek o C5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > A czy to napisałem ?? > Generalnie przez ponad ćwierć wieku posiadania pojazdów mechanicznych nie znam pojęcia "remont" w > odniesieniu do samochodu, więc nie wiem nawet co masz na myśli. Sama eksploatacja co? DPF, turbo, dwumasa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > nie piszemy o Tobie.... tylko o ... chyba to był wątek o C5 C5 też mam w HDi i ......... co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Sama eksploatacja co? DPF, turbo, dwumasa... Wiem że mam w aucie i co ?? i sprawują się dobrze i co ? czy ich obecność wygenerowała mi jakieś koszty ? nie, dlaczego ? bo są nadal sprawne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Wiem że mam w aucie i co ?? i sprawują się dobrze i co ? czy ich obecność wygenerowała mi jakieś > koszty ? nie, dlaczego ? bo są nadal sprawne ... Slowo klucz: nadal sprawne. Gorzej jak w końcu na to przyjdzie pora. Dlatego tez jak szukałem c5 to w benzynie lub gazie. Balem sie ze w 12-13 letnim dieslu cos walnie nagle i będzie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Slowo klucz: nadal sprawne. Gorzej jak w końcu na to przyjdzie pora. Dlatego tez jak szukałem c5 to > w benzynie lub gazie. Balem sie ze w 12-13 letnim dieslu cos walnie nagle i będzie problem Wiesz, samochód, jego utrzymanie, czy ewentualne jego awarie nie mogą przerażać właściciela w kwestii zawalenia się budżetu rodziny. Jeśli tak jest oznacza to tylko tyle że nie stać go na posiadanie samochodu. I nie jest to żadne słowo klucz "nadal sprawne", to jest po prostu zasada. Czy remont kapitalny silnika benzynowego jest tani, a gdy jeszcze jest to turbo, to realność wysokich kosztów takiej naprawy jest porównywalna do tych powtarzanych jak mantra hipotetycznych przypadłości diesela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Ja wiem z praktyki, sam po sobie. Jak dbałem przesadnie to coraz więcej rzeczy wychodziło, jak robiłem absolutne minimum to auto jeździło i jeździło. Coś w tym jest. Ja osobiście wolę wolnossące benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.