dawidnb Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > jechałeś kiedykolwiek V6 2.7 lub V6 3.0 HDi ? > stałeś kiedykolwiek obok pracującego V6 2.7 lub V6 3.0 HDi ? 2,7 hdi bym w życiu nie zaryzykował jak pracowałem w aso to tylko jeden przeżył więcej niż 200kkm Średnio rozpadały się przy przebiegu 170kkm (z tego o pamiętam to wymienialiśmy 4 takie silniki) w jednej c6 nawet 2 razy drugi silnik nie wytrzymał 40kkm i korba bokiem wyszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Przed zakupem Laguny 1 dzień wcześniej jechałem C5 MkII z hydro i na kolana nie powalił a wręcz > gorzej wybierał jak Laguna Hydro trzeba lubić. Nie każdy będzie lubił. Nie na każdym rodzaju nierówności mocno różni się od sprężynowca. Ale są pewne subtelności, są pewne okoliczności gdzie widać różnicę. Ja to bardzo lubię, ale nie każdy będzie lubił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Hydro trzeba lubić. Nie każdy będzie lubił. > Nie na każdym rodzaju nierówności mocno różni się od sprężynowca. > Ale są pewne subtelności, są pewne okoliczności gdzie widać różnicę. Ja to bardzo lubię, ale nie > każdy będzie lubił. Możliwe Jakbym C4GP/C5 miało dobry silnik pod LPG i nie miało nadwagi pewnie bym takim jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Możliwe > Jakbym C4GP/C5 miało dobry silnik pod LPG i nie miało nadwagi pewnie bym takim jeździł Dlaczego twierdzisz ze te silniki nie nadają sie pod lpg? Są opinie wprost odwrotne. Ze idealnie sie nadaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Dlaczego twierdzisz ze te silniki nie nadają sie pod lpg? Są opinie wprost odwrotne. Ze idealnie > sie nadaja Moze i sie nadaja, ale biorac pod uwage mase tych aut to nie sa dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Moze i sie nadaja, ale biorac pod uwage mase tych aut to nie sa dobre Ja tam nie narzekam... Chyba wiadomo ze takiego auta nie kupuje sie do wyścigów. Jak dla mnie dynamika jest ok. A nie czuje różnicy czy na gazie czy benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Dlaczego twierdzisz ze te silniki nie nadają sie pod lpg? Są opinie wprost odwrotne. Ze idealnie > sie nadaja Tak nadają się super - ale ani 1,8 ani 2,0 w takich dużych budach nie jadą, samochody mają nadwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Masz C5 MKII on jest lżejszy jak MKIII przejedź się III to zrozumiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Ja tam nie narzekam... Chyba wiadomo ze takiego auta nie kupuje sie do wyścigów. Jak dla mnie > dynamika jest ok. A nie czuje różnicy czy na gazie czy benzynie Ale Ty masz chyba C5 Igen, a dyskusja jest o III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Ale Ty masz chyba C5 Igen, a dyskusja jest o III Tak mk1. Ok nie wiedziałem ze mk3 jest dużo cięższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.