Skocz do zawartości

Małe miejskie autko ...propozycje


rob3rt

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam dla żony małego autka do turlania do pracy,z młodzieżą do przedszkola- trasa max 10 km w jedną stronę. Budżet do max 5kpln. Z wymagań, małe wymiary, zwrotność (ciasny parking firmowy),mała awaryjność ,w miarę tanie części. Póki co patrzę w kierunku Seicento. Tylko który silnik lepszy? 0.9 czy 1,1?

Smart odpada(dwuosobowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam dla żony małego autka do turlania do pracy,z młodzieżą do przedszkola- trasa max 10 km w

> jedną stronę. Budżet do max 5kpln. Z wymagań, małe wymiary, zwrotność (ciasny parking

> firmowy),mała awaryjność ,w miarę tanie części. Póki co patrzę w kierunku Seicento. Tylko

> który silnik lepszy? 0.9 czy 1,1?

> Smart odpada(dwuosobowy).

nie skreslaj sejka ale polecam poszukac czegosc z 4 drzwiami i wspomaganiem. Malzonka jezdzi i uczy sie na sc jednak brak wspomagania i tylnych furtek jest uciazliwy poza tym jest bardzo zadowolona. mamy 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uczy

> sie na sc jednak brak wspomagania i tylnych furtek jest uciazliwy

seiko zdaje się od 2001 miało już wspomaganie w 1,1 mpi W STANDARDZIE, a od początku produkcji było to w opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że koledzy podają micry za 5000 + dolicz opłaty i wychodzi 7000. Ja bym szukał np Punta II

> 1.2 benzyny. Ceny części zabiją śmiechem w porównaniu z Micrą.

micra k11:

sworzeń wahacza 33 pln

przegub zewn. 105pln

innych cen nie znam bo to bezawaryjny samochodzik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że koledzy podają micry za 5000 + dolicz opłaty i wychodzi 7000. Ja bym szukał np Punta II

> 1.2 benzyny. Ceny części zabiją śmiechem w porównaniu z Micrą.

W 2013 sprzedaliśmy nasze K11, które było w rodzinie od nowości (1996r.) Salon PL, ok 140kkm. Przepaliła się żarówka, raz był wymieniany aku, progi i jeśli dobrze pamiętam przewody hamulcowe. Poszła za 3000PLN... teraz w brodę sobie pluję, bo auto paliło 5-6l i nic więcej nie wołało...

Wady - brak wspomagania i miękka blacha - często się widzi "pofalowane" Micry na parkingach (ale ma to znaczenie tylko wizualne...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam dla żony małego autka do turlania do pracy,z młodzieżą do przedszkola- trasa max 10 km w

> jedną stronę. Budżet do max 5kpln. Z wymagań, małe wymiary, zwrotność (ciasny parking

> firmowy),mała awaryjność ,w miarę tanie części. Póki co patrzę w kierunku Seicento. Tylko

> który silnik lepszy? 0.9 czy 1,1?

> Smart odpada(dwuosobowy).

A może Peugeot 106?

Nie miałem osobiście do czynienia z takim samochodem, ale dużo dobrych opinii się nasłuchałem. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O wyposazeniu nie wspominam bo nie ma. Archaiczna konstrukcja, niebezpieczne, slabe silniki przy

> Nissanie to smiech na sali.

W Seicentach była zarówna klima, jak i wspomaganie, szyby w prądzie czy poduszki. 1.1 spokojnie objeżdża podaną przez Ciebie Micrę a i wygląda niebo lepiej. jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Atos całkiem dobra bezawaryjność, przy oględzinach sprawdzić sanki silnika (taka mini rama) czy nie przegnita

tu rodzyn od dziadzia smile.gif

można pokusić się o matiza ale lubi je ruda, poza tym padają różne duperele, linki od sprzęgła szybko piszczą, skrzynia ciężko w zimie chodzi, tarcze z przodu piszczą, średnio trwały i trzeba trochę dbać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie Ci się tylko zdaje. w standardzie nie było, tylko w opcji

jeździłeś?

wg. wiki

"Wraz z liftingiem przeprowadzonym w listopadzie 2000 roku zmieniono specyfikację dostępnych wersji wyposażenia, dodatkowo do każdej z nich można było zamówić system ABS[14]. Podstawową odmianą został Young, opcjonalnie mógł zostać wyposażony w elektryczne wspomaganie kierownicy[14]. Wariant S otrzymał dodatkowo w standardzie: uchylne szybki tylne, wspomaganie kierownicy oraz zderzaki w kolorze nadwozia , opcjonalnie mógł zostać doposażony w m.in: klimatyzację manualną, elektrycznie podnoszone szyby przednie czy też centralny zamek[14]. Bogatszy SX w wyposażeniu dodatkowym miał dwie poduszki powietrzne, elektrycznie podnoszone szyby i centralny zamek[29]. Występowała też limitowana wersja Fun - miała m.in: zderzaki w kolorze nadwozia, zestaw audio, uchylne szyby tylne i bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów tylnej kanapy[26]."

czyli dobrze mówię, 1,1mpi czyli ESKA, miała wspomaganie w standardzie.

Aczkolwiek nie polecam nikomu tego samochodu, już lepiej pandę kupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Seicentach była zarówna klima, jak i wspomaganie, szyby w prądzie czy poduszki. 1.1 spokojnie

> objeżdża podaną przez Ciebie Micrę a i wygląda niebo lepiej. jakiś tekst

Gust jest jak wiadomo co. Jedna poducha powiedz jeszcze, ze jest bezpieczniejszy. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta nie jest potrzebne na dziś, nie chcę "auta z lawety"w super stanie + znane bajki itd. Mam czas poszukać, może nawet od pierwszego właściciela coś się trafi wink.gif. Jeszcze to punto 2 dość zgrabne się wydaje. Fakt weźmie się to co będzie w najlepszym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Seicentach była zarówna klima, jak i wspomaganie, szyby w prądzie czy poduszki. 1.1 spokojnie

> objeżdża podaną przez Ciebie Micrę a i wygląda niebo lepiej. jakiś tekst

Do tego po zderzeniu z Micrą cały wrak można zapakować do torby z Ikei. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłeś?

> wg. wiki

> "Wraz z liftingiem przeprowadzonym w listopadzie 2000 roku zmieniono specyfikację dostępnych wersji

> wyposażenia, dodatkowo do każdej z nich można było zamówić system ABS[14]. Podstawową odmianą

> został Young, opcjonalnie mógł zostać wyposażony w elektryczne wspomaganie kierownicy[14].

> Wariant S otrzymał dodatkowo w standardzie: uchylne szybki tylne, wspomaganie kierownicy oraz

> zderzaki w kolorze nadwozia , opcjonalnie mógł zostać doposażony w m.in: klimatyzację

> manualną, elektrycznie podnoszone szyby przednie czy też centralny zamek[14].

>...........

> czyli dobrze mówię, 1,1mpi czyli ESKA, miała wspomaganie w standardzie.

> Aczkolwiek nie polecam nikomu tego samochodu, już lepiej pandę kupić

seicento S z 2001 którym przejeździłem ponad 100tyś km nie miało wspomagania 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam dla żony małego autka do turlania do pracy,z młodzieżą do przedszkola- trasa max 10 km w

> jedną stronę. Budżet do max 5kpln. Z wymagań, małe wymiary, zwrotność (ciasny parking

> firmowy),mała awaryjność ,w miarę tanie części. Póki co patrzę w kierunku Seicento. Tylko

> który silnik lepszy? 0.9 czy 1,1?

> Smart odpada(dwuosobowy).

Bierz 5 drzwiowe jak 2 dzieciorów, przy 3 drzwiach męka niemiłosierna, a wiem co mówię, bo mam codziennie okazję śmigać innym, więc przerzucam foteliki, przy 3 drzwiach to jakaś masakra na dłużej niż 1 wyjazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.