Skocz do zawartości

1,9 Jtd 16V duże spalanie i dużo dymu


kodran

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jaka przyczyna dużego spalania ok 10-14l z tyłu kopci na niebiesko i czarno. Wtryski na komp nie maja odchyłów pruba przelewowa przez 4 min na każdym po 0,3 setki w strzykawkach bardzo nie wielkie różnice. gdzie szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam jaka przyczyna dużego spalania ok 10-14l z tyłu kopci na niebiesko i czarno. Wtryski na komp

> nie maja odchyłów pruba przelewowa przez 4 min na każdym po 0,3 setki w strzykawkach bardzo

> nie wielkie różnice. gdzie szukać przyczyny.

EGR masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jeden objaw do 2500 brak mocy, jak i na postoju licho sie wkręca tak i w jeździe . Po wyżej dostaje pał era, odczyty z przepływomierza między zadaną a aktualną masa powietrza do tych 2,5 tys obrotów powietrze bardzo powoli rosło tak jak by nie mógł zaciągnąć później się wyrównują, 3 przepływki testowane na pewno sprawne i na wszystkich to samo. Turbina ciśnienie zadane a aktualne rośnie powoli ale bez różnic jest ok. gdzie szukać czemu tak sie dzieje jak by z opóźnieniem reagował na pedał gazu. EGR czyszczony zaślepiony dorobiona przez siebie zaślepka z dziurami od wlotu spalin od spodu do zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EGR czyszczony zaślepiony dorobiona przez siebie

> zaślepka z dziurami od wlotu spalin od spodu do zaworu.

Zaślep go całkowicie, wiem, że wywali błąd, ale coś mi się zdaje, że okaże się, że auto się naprawiło. Co do wywalania check'a to przecież można to poprawić w oprogramowaniu i nie będzie wywalać.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak kolego miałeś rację zaślepienie całkiem pomogło jak ręką odjął błąd się świeci ale jest moc i spalanie ok. pozd i dzięki. Zaślepkę musiałem między egr a kolektor ssący bo gdzie indziej nie dawało efektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jednak kolego miałeś rację zaślepienie całkiem pomogło jak ręką odjął błąd się świeci ale jest moc

> i spalanie ok. pozd i dzięki.

Nie Ty pierwszy miałeś taki problem.

> Zaślepkę musiałem między egr a kolektor ssący bo gdzie indziej

> nie dawało efektu

Bajer polega na tym, że "przyślepka" trochę pomaga jak EGR się zacina otwarty, pozwala to jakoś jechać, ale nie jest to normalna jazda.

Poszukaj w swoich okolicach jakiejś firmy, która czipuje autka, podjedziesz wyłączą Ci EGR'a i zapomnisz o temacie.

Ps. Pamiętaj, że zaślepkę z puszki po piwie stosuje się tylko do testów bo za chwilę ją przepali, na stałe musisz zrobić/kupić z grubszej blachy.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.