asche Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Generalnie to wszystko to samo i chyba najwięcej przedstawicieli eurovanowatych modeli wydali francowaci - dlatego tutaj. Interesuje mnie silnik benzynowy 2.0 - realne spalanie miasto/trasa, słabe strony (cewki? etc.), z czym z rzeczy eksploatacyjnych jest problem, żeby wymienić/naprawić ze względu na kształt komory silnika. ZTCW to nadwozie jest z tworzywa? Jak z rudą? Wszystkie opinie, uwagi mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Interesuje mnie silnik benzynowy 2.0 - realne spalanie miasto/trasa, słabe strony (cewki? etc.), z > czym z rzeczy eksploatacyjnych jest problem, żeby wymienić/naprawić ze względu na kształt > komory silnika. ZTCW to nadwozie jest z tworzywa? Jak z rudą? C8 2.0 SXPack - przejeździłem od nowości 120 kkm przez 7 lat. wymiana sprzęgła i radia na gwarancji, wymiana tłumika i łącznika elastycznego, sprzedany z pękniętym chyba wahaczem (do wymiany za ok. 400,-) poza tym nie pamiętam jakiś wtop, tylko eksploatacja (hamulce co drugi przegląd przód/tył, tarcze i klocki) ruda na szynach przesuwnych drzwi - nic poważnego, powierzchowne starcie farby od rolek. często przepalają się żarówki w światłach soczewkowych H7. spalanie miasto ok 13, trasa 10-15 w zależności od prędkości i ładunku (przeważnie jeździł załadowany). Nie stosuję ecodrivingu Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > C8 2.0 SXPack - przejeździłem od nowości 120 kkm przez 7 lat. > sprzedany z > pękniętym chyba wahaczem (do wymiany za ok. 400,-) To standard? Zawieszenie proste do bólu czy wielowahacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Generalnie to wszystko to samo i chyba najwięcej przedstawicieli eurovanowatych modeli wydali > francowaci - dlatego tutaj. > Interesuje mnie silnik benzynowy 2.0 - realne spalanie miasto/trasa, słabe strony (cewki? etc.), z > czym z rzeczy eksploatacyjnych jest problem, żeby wymienić/naprawić ze względu na kształt > komory silnika. ZTCW to nadwozie jest z tworzywa? Jak z rudą? > Wszystkie opinie, uwagi mile widziane. Co do silnika to się nie wypowiem, bo mam HDI. Dostęp do komory silnika jest słaby. Sporo napraw wymaga opuszczania silnika (wymiana sprzęgła, DKZ, rozrządu, rówież świec żarowych) więc koszty napraw są droższe niż "zwykłego auta" i mniej mechaników chce się tego tykać. Po raz pierwszy w mojej historii koszty robocizny przewyższają często koszty części. Dobrze jest mieć ogarniętego w temacie na podorędziu. Wymieniałem też chłodnicę klimy, wahacze - to tu nie było jakichś niestandardowych trudności. Rzeczy bieżące typu filtry, olej, czy żarówki wymienisz oczywiście bez problemu, to jest akurat dobrze rozwiązane. Nadwozie jest w większości z tworzywa, więc rudej nie ma, poza faktycznie powierzchniową na torze dolnym drzwi suwanych. Pozostałe opinie: bardzo lubię to autko Bardzo wygodne w trasach. Po 18h jazdy do Chorwacji wysiadasz oczywiście zmęczony, ale nie bolą cię plecy, nogi, d**a. Dzieciaki z tyłu mają full miejsca. Wsiadają i wysiadają bez obijania sąsiednich i mojego samochodu. Bardzo dużo przestrzeni w środku, więc jeździ się tym przyjemnie. Ja tym jeszcze kilka lat pojeżdżę. . Co mnie w**a - łatwo niszczące się fotele - zwłaszcza kierowcy i pasażera. Wysokie siedzisko sprawia, że wsiadając zagina się bok fotela i szybko się przeciera. Praktycznie każdy egzemplarz z przebiegiem powyżej 220tys. ma zniszczony boczek siedziska. A naprawa tego jest praktycznie niemożliwa, bo pianka jest zespolona z tkaniną tapicerki. Tylko wymiana. Cena nówki jest kosmiczna, dostanie używki w dobrym stanie - patrz wyżej - praktycznie niemożliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > To standard? Zawieszenie proste do bólu czy wielowahacz? Nie wiem, coś zaczęło stukać niedługo przed sprzedażą i już zostawiłem kupcowi do zrobienia. Nie pamiętam już jaka była diagnoza warsztatu, co tam dokładnie pękło, ale wycena była na 400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > To standard? Zawieszenie proste do bólu czy wielowahacz? Z przodu McPherson na jednym wahaczu trójkątnym. Tył to belka. Trochę głośna podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Z przodu McPherson na jednym wahaczu trójkątnym. Tył to belka. Trochę głośna podczas jazdy. Lubię to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Z przodu McPherson na jednym wahaczu trójkątnym. Niestety fiatowskie rozwiązanie - NIE wymienny sworzeń powoduje konieczność wymiany całego wahacza ! cirka 500/sztukę > Tył to belka. Trochę głośna podczas jazdy. ale kompletnie bezobsługowa i bezawaryjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Generalnie to wszystko to samo i chyba najwięcej przedstawicieli eurovanowatych modeli wydali > francowaci - dlatego tutaj. > Interesuje mnie silnik benzynowy 2.0 - realne spalanie miasto/trasa, słabe strony (cewki? etc.), z > czym z rzeczy eksploatacyjnych jest problem, żeby wymienić/naprawić ze względu na kształt > komory silnika. ZTCW to nadwozie jest z tworzywa? Jak z rudą? > Wszystkie opinie, uwagi mile widziane. najciekawiej wyposażone będą phedry, najgożej fiaty. 2.0 lubi gaz, lubi wypić olej, mi cewka padła i trochę zawsze świrowały czujniki temperatury przez co za szybko wyłączał ssanie co było irytujące na na jesieni i na wiosnę. Co do spalania to jeśli takie były to szukaj wersji z 6 biegową skrzynią, na trasie robi różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Phedra - zjawisko występujące najrzadziej w przyrodzie niemniej najbardziej by mi pasowało pod kątem wyposażenia > Co do spalania to jeśli takie były to szukaj wersji z 6 biegową skrzynią, na trasie robi różnice Przez cały okres produkcji były oferowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Phedra - zjawisko występujące najrzadziej w przyrodzie niemniej najbardziej by mi pasowało pod > kątem wyposażenia ano, alcantara z lancii wymiata > Przez cały okres produkcji były oferowane? no tego nie wiem, ja mialem ten silnik w 307 i tam były tylko z 5MT, ale w 407 czy c5 jeździłem z 6MT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > no tego nie wiem, ja mialem ten silnik w 307 i tam były tylko z 5MT, ale w 407 czy c5 jeździłem z > 6MT Z tego co wiem to ten silnik nie byl niestety laczony z 6MT ani w 407 ani C5. Wiec mozliwe, ze jezdziles 407 2,2 noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Z tego co wiem to ten silnik nie byl niestety laczony z 6MT ani w 407 ani C5. > Wiec mozliwe, ze jezdziles 407 2,2 noPB co do 407 to skleroza, tam hdi siedział ale w c5 była na pewno 6stka (c5 II) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > ano, alcantara z lancii wymiata Chyba chodzi Ci o kolorystykę, bo jakościowo jest to to samo co C8 i P807 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > co do 407 to skleroza, tam hdi siedział ale w c5 była na pewno 6stka (c5 II) To dziwne, bo w C5 IIIgen 2.0noPB dalej byl laczony ze skrzynia 5-ka. Wg mnie nie bylo skrzyni standardowo 6-ki przy tym silniku w C5 II gen rowniez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > To dziwne, bo w C5 IIIgen 2.0noPB dalej byl laczony ze skrzynia 5-ka. > Wg mnie nie bylo skrzyni standardowo 6-ki przy tym silniku w C5 II gen rowniez Dokładnie. Gdy rozważałem zamówienie w 2009 roku C5 III break 2.0 NoPb dostępna była tylko 5 manual. Wobec powyższego finalnie skończyło się na 2 letnim C5II 2,0HDi z BVA MA6 aisin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 szukać zadbanego egzemplarza i nie zadawać głupich pytań tylko cieszyć się z bezawaryjnego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 > szukać zadbanego egzemplarza i nie zadawać głupich pytań tylko cieszyć się z bezawaryjnego auta Najpierw to musiałbym opchnąć aktualne wozidło Dzięki wszystkim za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.