Skocz do zawartości

Czy na pewno nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki?


karax

Rekomendowane odpowiedzi

> o bo TUTAJ mam takie coś ...

> i już sam nie wiem co robić

> ewentualnie camel jeszcze swojego nie sprzedał

Kto zakłada butlę 40l do takiego smoka? facepalm%5B1%5D.gif

W Megance wchodzą mi obecnie 52l lpg i wolałbym o8-10l więcej jednak mieć crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe co rozumie pod pojęciem: "most do roboty" - może tylko uszczelnienia zewnętrzne

też mnie to zastanawia

w każdym razie jakiś punkt wyjścia do negocjacji ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wchodzi się. Dwa, trzy razy. Ile tam kto chce.

> Tylko rzeka (woda) za każdym razem nie jest już ta sama.

generalnie Jeep jest jednym z niewielu aut za którym trochę tęsknię i trochę pluję sobie w brodę że je sprzedałem

teraz się zastanawiam czy nie wykorzystać okazji i do niego nie wrócić

kwestia czy rzeczywiście będzie smakowało tak samo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kto zakłada butlę 40l do takiego smoka?

> W Megance wchodzą mi obecnie 52l lpg i wolałbym o8-10l więcej jednak mieć

to właśnie by była jedna z rzeczy do wymiany

w WJ jak się pokombinuje z pokrywą wnęki na koło wchodzi butla 77 litrów czyli realnie coś koło 65 litrów zawartości

a to już jest konkretna pojemność

przy 40 litrach zasięg na jednej butli przy mojej głównie miejskiej jeździ byłby coś koło 180-200 km

teraz mam tak w volvo bo tam konstrukcyjnie weszła do wnęki mała butla i trochę takie częste tankowanie jest upierdliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega miesiąc temu kupił za 29 WK z hemi więc nie wyobrażam sobie kupić starego i to niesprawnego

> WJ za 20tys

jesteś pewien, że będzie jeździł?

jest szansa na sprawne ale tak po Twojemu sprawne WK (a właściwie WH bo nie chcę wersji US) w takim budżecie?

swoją drogą myślę o WG bo na obecną chwilę nie chcę wydawać aż tyle na auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Jeep dzisiaj pojechał... Z jednej strony - decyzja podjęta i zrealizowana; z drugiej - trochę szkoda, bo auto fajne.

Człowiek rano zadzwonił, przyjechał, obejrzał, powiedział, że bierze... icon_eek.gif ...i kupił.

Właściciel warsztatu (mechanika-blacharstwo) więc raczej ogarnięty w temacie. Zadbanego egzemplarza szukał od dwóch miesięcy.

A... to o czym Ci pisałem z falowaniem wolnych obrotów - wystarczyło zostawić klimatyzację w spokoju i pozwolić jej żyć własnym życiem. Z uporem maniaka ją wyłączałem i silnik miał za małe obciążenie. Wyczytałem to gdzieś na amerykańskim forum, zastosowałem, problem ustał.

Co do cykania... ten silnik chyba tak chodzi a ja jestem nadgorliwy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewien, że będzie jeździł?

Jestem tego pewny bo osobiście go sprawdzałem. Więc jeździ zlosnik.gif

> jest szansa na sprawne ale tak po Twojemu sprawne WK (a właściwie WH bo nie chcę wersji US)

Hemi WH to jak jednorożec zresztą różnice w wersji US są marginalne

w takim

> budżecie?

To normalna cena za rocznik 2005

> swoją drogą myślę o WG bo na obecną chwilę nie chcę wydawać aż tyle na auto

Jeśli odpowiada ten model to czemu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To normalna cena za rocznik 2005

> Jeśli odpowiada ten model to czemu nie.

odpowiada bo ma choćby kontrolę trakcji która by była przydatna jakbym miał oddać kółko żonie

swoją drogą, czy te pierwsze sztuki z 2005 roku nie są obciążone jakimiś wadami wieku dziecięcego?

i czy ewentualnie można rozważyć ten mniejszy silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odpowiada bo ma choćby kontrolę trakcji która by była przydatna jakbym miał oddać kółko żonie

> swoją drogą, czy te pierwsze sztuki z 2005 roku nie są obciążone jakimiś wadami wieku dziecięcego?

padają żaróweczki podświetlania panelu klimy itp. grinser006.gif niby pierdoła ale nie można kupić samych żarówek tylko całe panele (3 sztuki-kosztowne...) więc zostaje drutowanie innymi żarówkami lub led.

Bywa że pada sterowanie reduktorem (shift motorem) lub czujniki ciśnienie w oponach. To drugie łatwo i stosunkowo tanio naprawialne. Generalnie nie wiem czy te problemy zlikwidowano w modelu po lifcie bo nie interesował mnie temat.

> i czy ewentualnie można rozważyć ten mniejszy silnik?

Można tylko po co pakować się w stary(aczkolwiek dobry) i słabszy silnik. Nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia - ŻADNEGO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> padają żaróweczki podświetlania panelu klimy itp. niby pierdoła ale nie można kupić samych

> żarówek tylko całe panele (3 sztuki-kosztowne...) więc zostaje drutowanie innymi żarówkami lub

> led.

> Bywa że pada sterowanie reduktorem (shift motorem) lub czujniki ciśnienie w oponach. To drugie

> łatwo i stosunkowo tanio naprawialne. Generalnie nie wiem czy te problemy zlikwidowano w

> modelu po lifcie bo nie interesował mnie temat.

czyli pomijając sterowanie reduktorem bez tragedii

a tam awaria unieruchamia całe auto czy po prostu nie ma możliwości zmiany trybu?

> Można tylko po co pakować się w stary(aczkolwiek dobry) i słabszy silnik. Nie widzę żadnego

> logicznego uzasadnienia - ŻADNEGO.

wiem, że do WK/WH był montowany 4,7 i 5,7 Hemi ale tutaj mówiąc słabszy miałem na myśli 6 garowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli pomijając sterowanie reduktorem bez tragedii

> a tam awaria unieruchamia całe auto czy po prostu nie ma możliwości zmiany trybu?

Nie zapniesz reduktora na LOW i tyle. Przy 330KM jest mało istotne wink.gif Były jakies akcje serwisowe z zminą softu ale tylko przyspieszały pad elektroniki sterującej. 1-1.5kzł i po problemie, ewentualnie ktoś kumaty ogarnie poprawę płytki drukowanej garażowym sposobem.

> wiem, że do WK/WH był montowany 4,7 i 5,7 Hemi ale tutaj mówiąc słabszy miałem na myśli 6 garowy

Nie wiem, nie interesowałem się nigdy tym silnikiem. Jeśli by znacząco mniej palił i komuś odpowiada słabsza jednostka to może i warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> j specem nie jestem, ale kolega swojego sprawnego jepa

> z podobnego rocznika (tyle ze diesel) sprzedawal ponad rok, chciał jakoś około 15 a sprzedal w

> koncu za 11

jeśli sprzedawał z silnikiem 3,1 TD to niech się cieszy kolega że wziął chociaż te 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> OK, ale przyjedziesz we wtorek do CREiO

a możesz coś więcej napisać?

o ile mały mi będzie się dobrze czuł bo na razie leży biedak z gorączką ponad 38 stopni i glutami po pas to podjadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.