motylgsi Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 Temat chłodzenia opanowany, problem powstał po kolejnym planowaniu głowicy. Jest na to jakiś patent? Potrzebuję wyższej uszczelki. Pewnie ktoś pod turbo już to przerabiał. Wiadomo co trzeba zakładac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Temat chłodzenia opanowany, problem powstał po kolejnym planowaniu głowicy. Jest na to jakiś > patent? > Potrzebuję wyższej uszczelki. Pewnie ktoś pod turbo już to przerabiał. Wiadomo co trzeba zakładac? wiem, ze do 1.2 byly dwie grubosci uszczelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Temat chłodzenia opanowany, problem powstał po kolejnym planowaniu głowicy. Jest na to jakiś > patent? > Potrzebuję wyższej uszczelki. Pewnie ktoś pod turbo już to przerabiał. Wiadomo co trzeba zakładac? metalowa/przekladka/metalowa ile masz scieta juz glowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JDK Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Podepne się pod temat. Z chęcią kupie taka przekladke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 Jeżeli seria ma 126,6 to mam zdjęte 1,67 wałek 20620 zagra to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 Kup zwykłą uszczelke bakielitową, z tego co pamiętam to ona ma 2 mm po skręceniu , przecież na centomani były projekty ze zjechanymi głowicami na maxa i ostrymi wałkami i nie kojarzę żeby ktoś podnosił głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > Kup zwykłą uszczelke bakielitową, z tego co pamiętam to ona ma 2 mm po skręceniu > , przecież na centomani były projekty ze zjechanymi głowicami na maxa i ostrymi wałkami i nie > kojarzę żeby ktoś podnosił głowice. Ja miałem tak zjechana, ze musiałem dorabiać napinacz... Nie ma sensu tyle scinac....jeden mądry człowiek budujący mocne fire n/a mówił mi, ze ciąć do 1mm nie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jmichal Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > Jeżeli seria ma 126,6 to mam zdjęte 1,67 > wałek 20620 > zagra to? sorry za głupie pytanie, ale o jakim silniku mówimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 To ścięcie nie jest moim wymysłem tylko taka jest potrzeba. Nie trzeba będzie tego dostrajać dodatkowo? Co ze spalaniem stukowym? Mądre głowy wiedzą od czego pasuje metalowa uszczelka? 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > To ścięcie nie jest moim wymysłem tylko taka jest potrzeba. > Nie trzeba będzie tego dostrajać dodatkowo? Co ze spalaniem stukowym? > Mądre głowy wiedzą od czego pasuje metalowa uszczelka? > 1.2 8v Może pojawić się stukowe...koniecznie zrobić korektę zapłonu ze sluchawkami.... Masz juz tak dużo ścięta głowę ze niebezpiecznie składać na metalowej... Metalowa z GP 1.4 8v...ale ona ci jeszcze mocniej doprezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.