swienty Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 Peugeot 1.9TD 82KM przez chwilę po odpaleniu kopci na biało. Jak poczekam aż zgaśnie lampka świec źarowych to normalnie odpala, przez chwilę chodzi nierówno i kopci na biało. Jak już zalapie na wszystkis cylindry to jest ok. Po odpaleniu i lekkim dodaniu gazu problem ustaje. W trakcie jazdy nic się nie dzieje, auto ma moc i nawet małego dymka nie puści. Co mogło się stać? Uszczelka pod głowicą? Ale wtedy nie powinno cały czas dymić a nie tylko po odpaleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 nie żebym chciał Cię martwić ale UPG się wysrywa... nie ubywa płynu? a tak zapytam to ten meksyk za cenę rowera? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > nie żebym chciał Cię martwić ale UPG się wysrywa... nie ubywa płynu? > a tak zapytam to ten meksyk za cenę rowera? > pozdrawiam No niestety tak bywa z używanymi autami. Silnik zawsze mozna naprawic, ważne ze auto nie ma rdzy i przez to trochę pojezdzi. I tak muszę wymienić rozrząd i płyny więc jeśli to uszczelka to muszę sie upewnić żeby wszystko zrobić za jednym zamachem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 Wyglada na UPG. Sprawdz chemicznie czy jest CO2 w ukladzie chlodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Wyglada na UPG. Sprawdz chemicznie czy jest CO2 w ukladzie chlodzenia. raczej płyn idzie na tłoka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Wyglada na UPG. Sprawdz chemicznie czy jest CO2 w ukladzie chlodzenia. A coś więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > A coś więcej? a takie coś nakręca na zbiorniczek wyrównawczy jak płyn z zestawu zmieni kolor pod wpływem CO2 to znaczy, że po uszczelce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 A może po prostu któraś świeca nie grzeje, sprawdzałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > a takie coś nakręca na zbiorniczek wyrównawczy jak płyn z zestawu zmieni kolor pod wpływem CO2 to > znaczy, że po uszczelce Podzwonie jutro po mechanikach i zapytam kto to ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > A może po prostu któraś świeca nie grzeje, sprawdzałeś Jeszcze nie, może jutro uda mi się sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Peugeot 1.9TD 82KM przez chwilę po odpaleniu kopci na biało. > Jak poczekam aż zgaśnie lampka świec źarowych to normalnie odpala, przez chwilę chodzi nierówno i > kopci na biało. Jak już zalapie na wszystkis cylindry to jest ok. Po odpaleniu i lekkim > dodaniu gazu problem ustaje. > W trakcie jazdy nic się nie dzieje, auto ma moc i nawet małego dymka nie puści. > Co mogło się stać? > Uszczelka pod głowicą? Ale wtedy nie powinno cały czas dymić a nie tylko po odpaleniu? Jak dla mnie świece żarowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 wykręć wszystkie świece tylko ich od kabla nie odpinaj. Połóż sobie na pokrywie silnika i włącz zapłon jak do grzania, ta która czerwona/gorąca nie będzie się robić jest uwalona. Wymień ją i po kłopocie. Taniej wyjdzie Ciebie taka świeczka niż sprawdzenie testerem, tanie to to nie jest w zakupie dlatego nie każdy warsztat ma, a jak ma to dużo krzyczy za sprawdzenie Potem jak się silnik rozgrzeje to nic Ci nie dymi, bo tam jest zapłon samoczynny Więc działaj tylko łap nie poparz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > wykręć wszystkie świece tylko ich od kabla nie odpinaj. Połóż sobie na pokrywie silnika i włącz > zapłon jak do grzania, ta która czerwona/gorąca nie będzie się robić jest uwalona. Wymień ją i > po kłopocie. Taniej wyjdzie Ciebie taka świeczka niż sprawdzenie testerem, tanie to to nie > jest w zakupie dlatego nie każdy warsztat ma, a jak ma to dużo krzyczy za sprawdzenie Potem > jak się silnik rozgrzeje to nic Ci nie dymi, bo tam jest zapłon samoczynny > Więc działaj tylko łap nie poparz No i to jest dobra rada. Postaram się jutro to sprawdzić, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Peugeot 1.9TD 82KM przez chwilę po odpaleniu kopci na biało. > Jak poczekam aż zgaśnie lampka świec źarowych to normalnie odpala, przez chwilę chodzi nierówno i > kopci na biało. Jak już zalapie na wszystkis cylindry to jest ok. Po odpaleniu i lekkim > dodaniu gazu problem ustaje. > W trakcie jazdy nic się nie dzieje, auto ma moc i nawet małego dymka nie puści. > Co mogło się stać? > Uszczelka pod głowicą? Ale wtedy nie powinno cały czas dymić a nie tylko po odpaleniu? -świece żarowe -zużyte końcówki wtryskiwaczy -poparte zawory (regulacja na płytkach) -podjechana pompa A jak już zacznie chodzić na wszystkich garkach, to jak go zgasisz i opalisz za powiedzmy 5 min to objawy lecą od nowa czy chodzi jak zegarek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > -świece żarowe > -zużyte końcówki wtryskiwaczy > -poparte zawory (regulacja na płytkach) > -podjechana pompa > A jak już zacznie chodzić na wszystkich garkach, to jak go zgasisz i opalisz za powiedzmy 5 min to > objawy lecą od nowa czy chodzi jak zegarek? Muszę sprawdzić. Jak będzie to samo to co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > No i to jest dobra rada. Postaram się jutro to sprawdzić, dzięki. Tylko zamiast ich wykręcać z głowicy, odepnij po prostu przewód zasilający i później po kolei podłączaj na krótko każdą do plusa akumulatora - jak będzie iskrzyć tzn że jest pobór prądu więc świeca raczej sprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Muszę sprawdzić. Jak będzie to samo to co wtedy? To wykluczysz pompę - jeśli się coś zapowietrza to po tak krótkiej przerwie raczej nie ma szans żeby się znowu zapowietrzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > To wykluczysz pompę - jeśli się coś zapowietrza to po tak krótkiej przerwie raczej nie ma szans > żeby się znowu zapowietrzyło. Rano przed odpaleniem jeszcze podpompuję gruszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Rano przed odpaleniem jeszcze podpompuję gruszką. To jeszcze zobacz co będzie jak zagrzejesz świece na 2x - jak zgaśnie kontrolka to zapłon off, póżniej on i czekasz od nowa aż zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > To jeszcze zobacz co będzie jak zagrzejesz świece na 2x - jak zgaśnie kontrolka to zapłon off, > póżniej on i czekasz od nowa aż zgaśnie. A po pracy sprawdzę te świece żarowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2015 > To jeszcze zobacz co będzie jak zagrzejesz świece na 2x - jak zgaśnie kontrolka to zapłon off, > póżniej on i czekasz od nowa aż zgaśnie. Dobiłem ciśnienia pompka, zagrzalem dwa razy i przy odpalaniu puscil dyma ale duzo mniejszego niż wcześniej.. Po 2km drogi zgasilem, dobilem cisnienia, zagrzalem raz i puscil minimalnego dymka. Do tegi pod maską czuć trochę ropę więc może się zapowietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2015 Sprawdzilem olej i na bagnecie czysto, plyn chłodniczy też nie wygląda podejrzanie. Odpaliłem teraz auto kilka razy do testow. Co się okazało. Pompka ręczna po zgaszeniu auta nie jest twarda. Jak podpompuje i odpale to chodzi rowno i nie kopci. Jak nie podpompuje to nie chodzi równo i kopci. Sprawdzone kilka razy i caly czas to samo. Wyglada na to ze sie zapowietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.