Maciej__ Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Widze, ze sie uparles na fiata, i jeszcze na klekota > Powiem Ci, ze za 4 tys mniej 2 lata temu kupilem octavie rok mlodsza, z gazem, z mniejszym > przebiegiem, a auto wieksze od bravo, i napewno tansze w utrzymaniu, takze teraz znajdzie sie > jeszcze taniej. Ale jak chcesz na sile utopic kase, to kupuj Octavie I czy II? Bo ciezko mi uwierzyc, ze kupilem 2010r za 20kPLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Oczywiscie, ze jedynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Oczywiscie, ze jedynka I Ty twierdzisz, że O1 będzie lepsza niż Bravo... ok... to nie mam więcej pytań. Ale wiesz, że mówimy o Bravo II z lat 2007-2013, nie o jedynce z lat 1995-2001? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > I Ty twierdzisz, że O1 będzie lepsza niż Bravo... ok... to nie mam więcej pytań. Jak widać są tacy co lubią smutek z zewnątrz i wewnątrz byle było z ulubionego koncernu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Jak widać są tacy co lubią smutek z zewnątrz i wewnątrz byle było z ulubionego koncernu Ale tu nie chodzi o smutek... a o odrobinę obiektywizmu. Porównywać można Octe II i Bravo - wtedy bym nie protestował... ale nie jedynkę - auto konstrukcyjnie już pełnoletnie (1996). I jeszcze twierdzić, że jest większa. Octa jest i owszem, dłuższa i dzięki temu ma większy bagażnik... i tu jej wielkość się kończy - toż jakby nie zaklinać rzeczywistości to Golf 4. No ale ok... O1 vs Bravo: - długość 450 vs 433 - bagażnik 528 vs 400 - szerokość 173 vs 179 - 6cm na szerokość to dużo - rozstaw osi 251 vs 260 - 9cm na rozstawie osi to hmm... bardzo dużo? Nie wiem czego kto oczekuje, ale w O1 z tyłu nie mieści się nikt wyższy niż 180cm (przynajmniej w liftbacku - głowa się nie mieści), miejsce na nogi też nie rozpieszcza mówiąc delikatnie. W Bravie jestem w stanie normalnie za sobą usiąść (mam 183cm). Powiem więcej, Bravo ma rozstaw osi i szerokość większą niż Ocravia II (minimalnie, ale jednak)... Aha - Bravo też można zagazować, silniki TJet spokojnie się do tego nadają. Mozna też kupić diesla - np. praktycznie niezniszczalnego i dość oszczędnego 1.9MJet 8v 120KM lub 1.6MJet 105KM, a o ile pamiętam to w Octavi I Tour z tych lat diesli już nie oferowano, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 bzdury piszesz i tyle. to ze skoda jest konstrukcyjnie stara, to jest nawet zaletą, bo jest niezawodna. a bravo to myślisz, ze dużo nowocześniejsze? przeciez większość elementów pochodzi ze stilo, a to rok 2001. co do miejsca z tyłu w octavii nie jest rewelacyjnie, ale ja z tyłu nie jeżdżę, tylko dzieci. a że mam dwójkę, to jak dla mnie te 148l więcej niż w bravo jest decydujące. i właśnie duży minus dla fiata, za brak wersji kombi. nie jestem zagorzałym wielbicielem vw. trafiło się pewne auto, to kupiłem. i mogę polecić, bo jest o wiele bardziej niezawodne niż wszystkie fiaty, z którymi miałem do czynienia (wszystkie oprócz freemont-a) a tak pozatym to juz nie istotne, bo pytający już kupił cacko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 > bzdury piszesz i tyle. to ze skoda jest konstrukcyjnie stara, to jest nawet zaletą, bo jest > niezawodna. a bravo to myślisz, ze dużo nowocześniejsze? przeciez większość elementów pochodzi > ze stilo, a to rok 2001. co do miejsca z tyłu w octavii nie jest rewelacyjnie, ale ja z tyłu > nie jeżdżę, tylko dzieci. a że mam dwójkę, to jak dla mnie te 148l więcej niż w bravo jest > decydujące. i właśnie duży minus dla fiata, za brak wersji kombi. nie jestem zagorzałym > wielbicielem vw. trafiło się pewne auto, to kupiłem. i mogę polecić, bo jest o wiele bardziej > niezawodne niż wszystkie fiaty, z którymi miałem do czynienia (wszystkie oprócz freemont-a) > a tak pozatym to juz nie istotne, bo pytający już kupił cacko Jeździłem pewien czas Octavią 1 1,9TDI 90PS i faktycznie jest funkcjonalna i mało paliła ale przy tym był najbardziej bezpłciowym i nudnym autem jakim kiedykolwiek jeździłem. Jakkolwiek bezawaryjna Octa by nie była to wołałbym Bravo które na jakieś szczególne awarie wbrew obiegowym mitom nie cierpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 przecież o gustach sie nie dyskutuje. Tobie sie nie podoba, a dla mnie wygląd ma znaczenie drugorzędne po bezawaryjnej eksploatacji i taniości utrzymania. wczoraj wróciłem z długiego weekendu. 4 osoby, pełny bagażnik (po sufit) i średnia spalania 8.5 lpg to daje 15 zł /100 km. czy wygląd w tym wypadku ma znaczenie? ps. co do bezpłciowości.... to jak dla mnie multipla była takim autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.