Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Ja parkuję codziennie kombi. > I naprawdę nie mam z tym problemu. > Czasem problemem jest długość albo szerokość ale promień skrętu? Najwyżej trzeba zrobić coś na dwa. > 99% przebiegu pokonuje się jednak jeżdżąc prosto do przodu > A dopóki auto ma przezroczyste szyby, kierownicę ze wspomaganiem i bieg wsteczny to parkowanie > odbywa się dokładnie tak samo > Ale wracając do tematu - nowe Twingo może być śmiesznym autkiem, ale nadal twierdzę że "wartość > dodana" dzięki umieszczeniu silnika z tyłu jest znikoma dla nabywcy. > Spowoduje tylko wzrost kosztów serwisu po gwarancji. No faktycznie. To ogromne koszty cale 1300 zł za dodatkowe 3 lata gwarancji i 100 tysięcy km. Wiesz ludzie bez jednej nogi tez mówią że nie maja problemu z chodzeniem. Po prostu się przyzwyczaili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > NIe. W każdym tym punkcie jest łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > W każdym tym punkcie jest łatwiej. szczególnie na zaśnieżonym parkingu Ja rozumiem, że mniejszy promień skrętu to duża zaleta w tym aucie, ale cięższy tył i RWD w aucie miejskim to błąd. Nie potrzebna konstrukcja i koszta Imho czas to zweryfikuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > szczególnie na zaśnieżonym parkingu > Ja rozumiem, że mniejszy promień skrętu to duża zaleta w tym aucie, ale cięższy tył i RWD w aucie > miejskim to błąd. Nie potrzebna konstrukcja i koszta > Imho czas to zweryfikuje. Przy silniku z tylu i ESP jazda po zaśnieżonym parkingu jest łatwiejsza niż przy fwd. Ja nawet przy silniku z przodu i rwd nie narzekałem. Oczywiście pod warunkiem posiadania zimowek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Przy silniku z tylu i ESP jazda po zaśnieżonym parkingu jest łatwiejsza niż przy fwd. Ja nawet przy > silniku z przodu i rwd nie narzekałem. jasne, pewnie w AWD jest jeszcze gorzej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > jasne, pewnie w AWD jest jeszcze gorzej . Bez przesady. Ale porządnie dociazony tył (silnikiem w tym przypadku) daje wystarczajaco dobry rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > szczególnie na zaśnieżonym parkingu > Ja rozumiem, że mniejszy promień skrętu to duża zaleta w tym aucie, ale cięższy tył i RWD w aucie > miejskim to błąd. Nie potrzebna konstrukcja i koszta > Imho czas to zweryfikuje. Tu dochodzi jeszcze duża zaleta przy dynamicznej jeździe w postaci dobrej trakcji przy ruszaniu oraz komfort wynikający z odzielenia układu napędowego od kierowniczego. Nie bez powodu w wielu autach klasy premium stosuje się rwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > jasne, pewnie w AWD jest jeszcze gorzej . wiesz dlaczego maluch w zimie zwykł dojezdzać tam gdzie auta z FWD mogły tylko pomarzyć ? własnie z powodu silnika z tyłu i napedu na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > wiesz dlaczego maluch w zimie zwykł dojezdzać tam gdzie auta z FWD mogły tylko pomarzyć ? > własnie z powodu silnika z tyłu i napedu na tył Maluch nie był zły ale jakiejś tam przewagi nad większością FWD to nie było, co innego RWD typu kredens czy polonez-to faktycznie słabo zimą wypadało. Taka skoda105/120 mimo napędu/silnika z tyłu też była nie za przyjemna w prowadzeniu po sniegu, trzeba było przód dociążać, bo znosiło Samara szła jak burza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > wiesz dlaczego maluch w zimie zwykł dojezdzać tam gdzie auta z FWD mogły tylko pomarzyć ? > własnie z powodu silnika z tyłu i napedu na tył taaa, to ja i wszyscy znajomi chyba mieli inne maluchy. Już "przeskok" na CC czy Tico to był skok w kwestii zachowania trakcji zima. Malucha jak sie nie rozpedzilo to mozna bylo sobie snieg mielic jednym kolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Pierwszy Twingo był ciekawy, sympatyczny, ładny /.../ > Dla mnie zawsze kojarzył się z samochodem z kreskówki. A nie kojarzy Ci się z polskim Beskidem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rsad Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > A nie kojarzy Ci się z polskim Beskidem? Nic, a nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kfaz Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > BTW. nie znam w mojej okolicy ASO Renault gdzie spontanicznie przy okazji przeglądu sprzątano by > wnętrze auta, o bagażniku nie wspominając. Jak jeździłem Clio to za każdym razem samochód umyty i odkurzony wyjeżdżał z serwisu. Potem miałem okazję serwisować Citroena i nieźle się zirytowałem jak pięknie wymyli gumowe dywaniki zostawiając cały syf pod spodem. NIe to żeby oczekiwał jakiegoś super czyszczenia ale chociaż rach-ciach mogliby odkurzaczem przejechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > Przy silniku z tylu i ESP jazda po zaśnieżonym parkingu jest łatwiejsza niż przy fwd. Ja nawet przy > silniku z przodu i rwd nie narzekałem. Oczywiście pod warunkiem posiadania zimowek. Pamiętam jeden poranek jakieś 15-20 lat temu, gdzie dowaliło mnóstwo świeżego śniegu na osiedlu. Najpopularniejsze - przednionapędówki - jako tako dawały radę Maluchy poruszały się bez większego trudu. Auta typu Omega, Sierra - te potrafiły skapitulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.