trychu Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Witam, kupiłem felicję z instalacją II generacji, zastanawiam się nad przerobieniem jej na sekwencję, jakie mogą być przykładowe koszta takiej przeróbki? fela ma być tanim środkiem transportu, butla ważna do 2023roku. dodam że poprzedniemu właścicielowi dwa razy rozsadziło kolektor ssący (silnik 1.6 8v volkswagen) stąd moje rozważania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Już kiedyś był podobny temat. Cena będzie taka, jak za montaż nowej sekwencji minus cena butli (bo tylko ona pozostanie) plus ew. koszty demontażu starej instalacji minus cena odsprzedaży zdemontowanych gratów (sterownik, parownik). Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Komp sterujący ok. 400, parownik dobry do 200, listwa wtryskowa od 80zl za szajs przez 300-400 za dobrą aż do 1500 za zajebistą, do tego montaż, u mnie tydzień temu gazownik wziął 400zl. Mnie z ta dobrą listwą i co najmniej dobrym filtrem plus parownik i robocizna razem wyszło 950, kompa miałem ze złomu z innego auta wraz z wiązkę za 20 zł. Szczerze mówiąc to ja bym chyba wymienił/zregenerowal ten parownik w feli plus nowe świece i kable plus regulacja i latał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Komp sterujący ok. 400, parownik dobry do 200, listwa wtryskowa od 80zl za szajs przez 300-400 za dobrą aż do 1500 za zajebistą, do tego montaż, u mnie tydzień temu gazownik wziął 400zl. Czyli czas zwrotu grubo ponad tysiąclecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Niekoniecznie zależy ile jeździsz. Pamiętaj, że na sekwencji auto mniej pali, mi omega bkkombi pali niecałą dyche przy mieszanej jeździe. Szwagrowi identyczne auto na II gen. pali 13. Wiesz, jak ktoś robi 30-40kkm to rocznie te 3 litry tez juz robią różnicę. A ogarniecie twojej II gen. plus co 15-20kkm wymiana świec i kabli tez trochę będzie kosztować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 świece i tak co 20kkm będzie przynajmniej kontrolował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Pamiętaj, że na sekwencji auto mniej pali... Ale też w zimie dłużej jeździ na noPb z powodu koniecznej wysokiej temperatury silnika do przełaczenia na LPG! W niektórych silnikach wolno nagrzewających się, przy ostrych zimach i krótkich trasach może się wcale nie przełączać na LPG... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Niekoniecznie zależy ile jeździsz. Pamiętaj, że na sekwencji auto mniej pali, mi omega bkkombi pali niecałą dyche przy mieszanej jeździe. Szwagrowi identyczne auto na II gen. pali 13. Wiesz, jak ktoś robi 30-40kkm to rocznie te 3 litry tez juz robią różnicę. A ogarniecie twojej II gen. plus co 15-20kkm wymiana świec i kabli tez trochę będzie kosztować Ja akurat odpalam na gazie (nawet przy -20*). Przy sekwencji to niemożliwe. Więc nie dziwię się, że szwagrowi pali 13 gazu - ale za to pewnie dużo mniej benzyny. I taniej go jazda wynosi. Więc nigdy się nie zwróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Troche odkopuje, ale ja bym zalozyl blos do tej 2gen i jezdzil smialo. Wlozylem to testowo kiedys do frontery, ktora miala sekwencje, roznicy w jezdzie i spalaniu nie zauwazylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 A ja pamiętam Twoje posty jak auto poniżej 20 litrów nie chce zejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2015 No bo tyle paliło i nic z tym nie zrobisz. Stwierdzilem, że ci którym v6 3.2 w dużym, ciężkim samochodzie na za dużych kolach z automatem jara mniej to mitomani a ziomek z takim samym wozem przyznał się do spalania 22ltr Inną rzecz, że trochę lzejszy mustang 4.0 pali 12-16l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.