Antoine Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 Jakie klucze sa potrzebne do naprawy CCS? tzn jakie typy i jakie rozmiary kluczy powinny sie znalezc w niezbedniku? i do czego by one byly (tz do czego odkrecania)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 > Jakie klucze sa potrzebne do naprawy CCS? tzn jakie typy i jakie > rozmiary kluczy powinny sie znalezc w niezbedniku? i do czego by > one byly (tz do czego odkrecania)? ale chodzi Tobie o klucze w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djzenit Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 > ale chodzi Tobie o klucze w aucie? wydaje mi sie ze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 > wydaje mi sie ze nie no to ...a po co klucze...przeca cento sięnie psuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 > Jakie klucze sa potrzebne do naprawy CCS? tzn jakie typy i jakie > rozmiary kluczy powinny sie znalezc w niezbedniku? i do czego by > one byly (tz do czego odkrecania)? Na wesoło to klucze od drzwi samochodu i stacyjki A tak naprawdę t taki bojowy zestaw to : 1 zestaw kluczy oczkowo plaskich od 8 do 22 (19) 2 klucz do świec 3 klucz do kół 4 kombinerki, śrubokręty po 2 sztuki płaskich i krzyżakowych, młotek ok 200 g 5 klucz ampulowy 12 do sputu oleju w skrzyni ? To podstawa,ale i tak za dużo na codzień, a za mało na poważną naprawę w drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 > Jakie klucze sa potrzebne do naprawy CCS? tzn jakie typy i jakie > rozmiary kluczy powinny sie znalezc w niezbedniku? i do czego by > one byly (tz do czego odkrecania)? Na wesoło to klucze od drzwi samochodu i stacyjki A tak naprawdę t taki bojowy zestaw to : 1 zestaw kluczy oczkowo plaskich od 8 do 22 (19) 2 klucz do świec 3 klucz do kół 4 kombinerki, śrubokręty po 2 sztuki płaskich i krzyżakowych, młotek ok 200 g 5 klucz ampulowy 12 do sputu oleju w skrzyni ? To podstawa,ale i tak za dużo na codzień, a za mało na poważną naprawę w drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 1 Marca 2005 Udostępnij Napisano 1 Marca 2005 > wydaje mi sie ze nie z takich to może klucze od warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > Na wesoło to klucze od drzwi samochodu i stacyjki > A tak naprawdę t taki bojowy zestaw to : > 1 zestaw kluczy oczkowo plaskich od 8 do 22 (19) ale jakie konkretne? 14 i 16? gdzies jest potrzebna? > 2 klucz do świec > 3 klucz do kół > 4 kombinerki, > śrubokręty po 2 sztuki płaskich i krzyżakowych, młotek > 5 klucz ampulowy 12 do sputu oleju w skrzyni ? <ok> > To podstawa,ale i tak za dużo na codzień, a za mało na poważną > naprawę w drodze. podstawa to sa wszystki potrzebne do naprawy klucze a torxy w jakich rozmiarach potrzebne? do polosiek jakie klucze - 36? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > ale jakie konkretne? 14 i 16? gdzies jest potrzebna? > podstawa to sa wszystki potrzebne do naprawy klucze > a torxy w jakich rozmiarach potrzebne? do polosiek jakie klucze - 36? 15 jest potrzebna zeby wyjac skrzynie biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 I masz rację że sie nie psuje!Ja mam właśnie kłucz do stacyjki i jak bym dobrze poszukał to i do kół bym w aucie może wynalazł! Więcej to nic nie mam!Bo i po co!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > a torxy w jakich rozmiarach potrzebne? ..malo miejsca zajmuja to wez "komplet"..ale to malo spotykane srubki w CC/SC do polosiek jakie klucze - 36? ...32 przod i 30 tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogas_wawa Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 Na 16 jest altek przykręcony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > Na 16 jest altek przykręcony. raczej 17ke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > 15 jest potrzebna zeby wyjac skrzynie biegow a konkretnie do czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > ..malo miejsca zajmuja to wez "komplet"..ale to malo spotykane srubki > w CC/SC krokowy i polozenia przepustnicy, czujnik tem i zawiasy w drzwiach chyba sa na torxy poprzykrecane, czyz nie? > do polosiek jakie klucze - 36? > ...32 przod i 30 tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > 15 jest potrzebna zeby wyjac skrzynie biegow ja tam się tym nie przejmuję bo wożę zawsze ze sobą skrzynkę zajmującą ponad pół bagażnika wypełnioną praktycznie wszystkimi rodzajami kluczy. Ale najbardziej niezbędnymi będą : 10,12,13,czasem 14,17,19 okowa lub płaska+nasodowe do tego śrubokręty i jAKIEŚ KOMBINETKI I SZCZYPCZYKI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roolez Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > Jakie klucze sa potrzebne do naprawy CCS? tzn jakie typy i jakie > rozmiary kluczy powinny sie znalezc w niezbedniku? i do czego by > one byly (tz do czego odkrecania)? Jakich kluczy byś nie zabrał do CC to i tak tego, który będzie ci potrzebny jak sie autko zepsuje daleko od domu, będzie sobie spokojnie leżał w garażu. A tak na poważnie to zestaw jaki wymienili koledzy plus.... kawalek przewodu elektrycznego i linka holownicza. Coś o tym wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > ja tam się tym nie przejmuję bo wożę zawsze ze sobą skrzynkę > zajmującą ponad pół bagażnika wypełnioną praktycznie wszystkimi > rodzajami kluczy. > Ale najbardziej niezbędnymi będą : > 10,12,13,czasem 14,17,19 okowa lub płaska+nasodowe > do tego śrubokręty i jAKIEŚ KOMBINETKI I SZCZYPCZYKI. 2 metry drutu i kilka tyrtyrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > krokowy i polozenia przepustnicy, czujnik tem ..polecam przerobic bo mozna sie urobic i zawiasy w drzwiach > chyba sa na torxy poprzykrecane, czyz nie? ..no...zawiasa to chyba nie ale zamki tak...zreszta..to sie nie odkreca "awaryjnie" chcac tak sie zaopatrzyc to trza by caly qfer zapakowac... CC/SC sie nie psuja tak strasznie czesto... .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > Jakie klucze sa potrzebne do naprawy CCS? tzn jakie typy i jakie > rozmiary kluczy powinny sie znalezc w niezbedniku? i do czego by > one byly (tz do czego odkrecania)? wybierasz sie gdzieś dalej czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Marca 2005 Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > a konkretnie do czego? o ile pamietam to chyba sruby mocujace skrzynie do silnika albo gorna/przenie lapa albo nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2005 > ..polecam przerobic bo mozna sie urobic nierozumiem > i zawiasy w drzwiach > ..no...zawiasa to chyba nie ale zamki tak... zamki > zreszta..to sie nie > odkreca "awaryjnie" > chcac tak sie zaopatrzyc to trza by caly qfer zapakowac... bez przesady > CC/SC sie nie psuja tak strasznie czesto... .... moze twoje nie, ale moje tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 3 Marca 2005 Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 > nierozumiem tam jest IMO tak ciekawy dostep ze lepiej za wczasu wymienic srubki na jakies normalniejsze...bo potem jak torxa zle zasadzisz to moze wyslizgac i pozamiatane. ja sie przymierzam i zapodam albo zwykle na krzyzak/philips albo na imbus (najpewniej). juz raz zdejmowalem krokowy i srube musialem naciac by zwyklym plaskim odkrecic(ale do tego trza bylo caly monowtrysk zdjac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 3 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 > tam jest IMO tak ciekawy dostep ze lepiej za wczasu wymienic srubki > na jakies normalniejsze...bo potem jak torxa zle zasadzisz to > moze wyslizgac i pozamiatane. > ja sie przymierzam i zapodam albo zwykle na krzyzak/philips albo na > imbus (najpewniej). > juz raz zdejmowalem krokowy i srube musialem naciac by zwyklym > plaskim odkrecic(ale do tego trza bylo caly monowtrysk zdjac) nie dramatyzuj, ja ostatnio krokowy odkrecalem imbusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pagor Napisano 3 Marca 2005 Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 Szkot, drut, tytki i duuuuuuży młotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pagor Napisano 3 Marca 2005 Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 Acha no i lina zawsze pomoze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.