Cinos Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Po co jest takie cudo ? i czym się objawi jego uszkodzenie w pozycji takiej ze ciągle bierze gorące powietrze.. auto benzynowe wolnossące.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Po co jest takie cudo ? i czym się objawi jego uszkodzenie w pozycji takiej ze ciągle bierze gorące powietrze.. auto benzynowe wolnossące.. Chodzi Ci o coś, co na zimnym silniku pobiera ciepłe znad kolektora wydechowego, a po rozgrzaniu zimne do na filtr powietrza? Np. w grupie VAG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Chodzi Ci o coś, co na zimnym silniku pobiera ciepłe znad kolektora wydechowego, a po rozgrzaniu zimne do na filtr powietrza? Np. w grupie VAG? tak, zablokowal sie w pozycji takiej ze pobiera tylko gorące powietrze znad kolektora wydechowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 tak, zablokowal sie w pozycji takiej ze pobiera tylko gorące powietrze znad kolektora wydechowego... Postaraj się go przestawić na "zimne" i zablokuj w takiej pozycji. Gorące powietrze dla rozgrzanego silnika jest beee Nie po to wymyślają coraz większe i sprawniejsze intercoolery, żeby motor ciągnął gorący luft... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Postaraj się go przestawić na "zimne" i zablokuj w takiej pozycji. Gorące powietrze dla rozgrzanego silnika jest beee Nie po to wymyślają coraz większe i sprawniejsze intercoolery, żeby motor ciągnął gorący luft... troche zepsułem obudowę bo na wejsciu połamałem klapkę, ale blachą zablokowałem, założyłem i po jeździe próbnej, auto jest żwawsze, duzo ładniej przyspiesza na ciepłym silniku, az jestem zdziwiony a głównie walczę z tym http://forum.autokacik.pl/index.php/topic/400868-vag-błąd-17950/ zaślepiłem EGR i auto zaczęło jeździć normalnie, ale wczesniej w ogóle nie było błędów związanych z EGR tylko z przepustnicą i kombinuję, ze po prostu po dłuższej jeździe kolektor wydechowy był gorący, pod maską było bardzo gorąco i po prostu auto zaczynalo szarpać bo powietrze zasysane było mega gorące,a teraz ma zimne prosto z kierownicy powietrza z maski, niedługo odślepię EGR i porównam, jak sie okaze ze to było to "coś" to znaczy ze mam luźną przepustnicę i pedał gazu i jestem duzo mądrzejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 troche zepsułem obudowę bo na wejsciu połamałem klapkę, ale blachą zablokowałem, założyłem i po jeździe próbnej, auto jest żwawsze, duzo ładniej przyspiesza na ciepłym silniku, az jestem zdziwiony I tak powinno być. Chłodne powietrze jest gęstsze, co przekłada się na większą energię wytworzoną w danej jednostce czasu przez silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 I myślicie, że konstruktorzy silników byli cymbałami i nie wiedzieli, że chłodne jest gęściejsze? Bo na mój gust wiedzieli też, że słabo rozpylona benzyna lepiej odparuje w cieplejszym powietrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Bo na mój gust wiedzieli też, że słabo rozpylona benzyna lepiej odparuje w cieplejszym powietrzu. Tak, tylko taka sytuacja ma miejsce przez kilka minut po odpaleniu zupełnie zimnego silnika w niskiej temperaturze otoczenia. Mając uwalony termostat i mając wybór pomiędzy stałym ustawieniem zimne-ciepłe, co byś wybrał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Tak, tylko taka sytuacja ma miejsce przez kilka minut po odpaleniu zupełnie zimnego silnika w niskiej temperaturze otoczenia. Mając uwalony termostat i mając wybór pomiędzy stałym ustawieniem zimne-ciepłe, co byś wybrał? 1. dzieki takiemu termostatowi silnik sie szybciej rozgrzewa, mniej pali w fazie rozgrzewania etc. 2. do jazdy w lecie oczywiscie ustawienie na zimne, w zimie na cieple raczej albo posrednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Po co jest takie cudo ? i czym się objawi jego uszkodzenie w pozycji takiej ze ciągle bierze gorące powietrze.. auto benzynowe wolnossące.. Silnik spi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Silnik spi? raczej MPI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 1. dzieki takiemu termostatowi silnik sie szybciej rozgrzewa, mniej pali w fazie rozgrzewania etc. 2. do jazdy w lecie oczywiscie ustawienie na zimne, w zimie na cieple raczej albo posrednio to też - ale najważniejsze to zapobieżenie oblodzeniu przepustnicy. gdy temp powietrza dolotowego wynosi od 0 do 8 st. C po rozprężeniu w przepustnicy mogło by dochodzić do oblodzenia (zmniejszenie temp. po obniżeniu ciśnienia). Do tego przy monowtrysku dochodzi parowanie paliwa co dodatkowo obniża temperaturę. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.