sadek25 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Witam Od pewnego czasu wystąpił problem w mojej ASTRZE H polegający na zmianie napięcia ładowania akumulatora (wyswietlane na wyswietlaczu ciekłokrystalicznym ) z 14 ,2 do 13 V - problem ten (skoki napięcia ) występuje przy kręceniu kierownicą w prawo /lewo. Mam podłaczone swiatła dzienne z czujnikiem napięcia i przy skręcaniu gasną i zapalają się .A jeszcze niedawno było wszystko O.K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Witam Od pewnego czasu wystąpił problem w mojej ASTRZE H polegający na zmianie napięcia ładowania akumulatora (wyswietlane na wyswietlaczu ciekłokrystalicznym ) z 14 ,2 do 13 V - problem ten (skoki napięcia ) występuje przy kręceniu kierownicą w prawo /lewo. Mam podłaczone swiatła dzienne z czujnikiem napięcia i przy skręcaniu gasną i zapalają się .A jeszcze niedawno było wszystko O.K Przekładnia jest elektryczna, więc jest spadek napięcia. Nie wiem tylko czy powinno tyle spadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Witam Od pewnego czasu wystąpił problem w mojej ASTRZE H polegający na zmianie napięcia ładowania akumulatora (wyswietlane na wyswietlaczu ciekłokrystalicznym ) z 14 ,2 do 13 V - problem ten (skoki napięcia ) występuje przy kręceniu kierownicą w prawo /lewo. Mam podłaczone swiatła dzienne z czujnikiem napięcia i przy skręcaniu gasną i zapalają się . Wyjmij bezpiecznik od wspomagania, wtedy dowiesz się, czy ono powoduje taki spadek, ale wydaje mi się on dość duży... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Coś mi się kojarzy że też tak miałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Co prawda mam VC ale u mnie też tak jest i było od początku. Nie miałeś wczesniej wskaźnika nie zauważałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadek25 Napisano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Wyjmij bezpiecznik od wspomagania, wtedy dowiesz się, czy ono powoduje taki spadek, ale wydaje mi się on dość duży... Witam Faktycznie ten spadek powoduje pompa od wspomagania i przy skręceniu kołami na maxa spadek wynosi prawie 2 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Witam Faktycznie ten spadek powoduje pompa od wspomagania i przy skręceniu kołami na maxa spadek wynosi prawie 2 V Na maxa w sensie "opór" i jeszcze kręcisz w tę stronę? Jeśli tak, to mnie nie dziwi, wszak do wspomagania masz jaki bezpiecznik - 50A? W skrajnej pozycji silnik dostaje sygnał "kręć", a kręcić się już nie ma jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadek25 Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Bezpiecznik od wspomagania ma 5A tylko dziwi mnie fakt ze przez 3 lata od załozenia swiateł dziennych było z nimi wszystko O.K dopiero od niedawna jest zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.