iwik Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Czy w/w warianty silnika HDI róznią się czymś technicznie oprócz softu? Mówię tutaj o silnikach z tych samych roczników, od 2009 w górę, więc już chyba oba z FAP. (silniki z Peugeot Partner i Citroena Berlingo). I... czy tego 75KM da się softowo podbić do tych min 90KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Czy w/w warianty silnika HDI róznią się czymś technicznie oprócz softu? Mówię tutaj o silnikach z tych samych roczników, od 2009 w górę, więc już chyba oba z FAP. (silniki z Peugeot Partner i Citroena Berlingo). I... czy tego 75KM da się softowo podbić do tych min 90KM? 90KM HDI w berlingo z 2010 nie miał chyba FAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Czy ma FAP, czy nie to jak rozumiem sprawdzę tylko po VIN. Ale pytanie było czy 1.6HDI (8V) 92KM i 75KM to te same silniki mechanicznie. Bo wcześniej były jeszcze 1.6HDI (16V) 90KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Czy w/w warianty silnika HDI róznią się czymś technicznie oprócz softu? Mówię tutaj o silnikach z tych samych roczników, od 2009 w górę, więc już chyba oba z FAP. (silniki z Peugeot Partner i Citroena Berlingo). I... czy tego 75KM da się softowo podbić do tych min 90KM? Modele z 2009 roku mogą nie mieć FAP ani DKZ a 75 KM nie będzie miał turbiny ze zmienną geometrią łopatek. Podnieść moc się da. Natomiast wersji 75 KM w aucie wielkości Partnera Berlingo nie brałbym pod uwagę. Miałem Partnery I z HDI i wolnossącym DW8B o mocy 70 KM. Ten drugi to żółw bagienny do tego palił więcej od HDI. Buda o rozmiarach kiosku ruchu dyskwalifikuje takie silniki w tych samochodach. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Bo wcześniej były jeszcze 1.6HDI (16V) 90KM... o właśnie, ja miałem 16V, teraz mam znowu 8V (z 2013r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Nie ma co wnikać w to czy FAP jest czy nie, takie coś akurat do Partnera kosztuje 1300zł -regenerowany fabrycznie. Z wymianą chyba klientowi robiłem za 1700 o ile dobrze pamiętam. Wymiana po 225k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 FAP mi nie przeszkadza. Mam w P308 i jest totalnie bezobsługowy. Wiem, że trzeba będzie uzupełnic płyn za kilkadziesiąt kkm i to wszystko. A co do silników to chciałbym kupić właśnie 8V, bo podobno ma lepiej dopracowaną głowicę i rozrząd jest mniej problemowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.