Skocz do zawartości

Citroen C4 1.6 120KM


krop33

Rekomendowane odpowiedzi

Ale autor est zainteresowany LPG, a ich sie chyba nie gazuje za bardzo bo tam jest wtrysk bezposredni.

 

dementi, tam jest normalny wtrysk :)

 

 

A jakiś link do tematów na temat tych wad silnika 1.6 ktoś może podesłać bo ciężko coś znaleźć...

 

A jak na tym tle wypada Megane 1.6 110KM ??

 

 

szukaj pod EP6, THP jesli chodzi o bledy w PSA/BMW

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dementi, tam jest normalny wtrysk :)

 

 

 

 

szukaj pod EP6, THP jesli chodzi o bledy w PSA/BMW

 

A to 120KM to ta sama konstrukcja co THP??

Auto ma robić rocznie po około 25kkm więc szukam czegoś co nie będzie skarbonką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie cos im ostatnio nie idzie, czasem trafia sie problem z panewki i inne dziwniejsze problemy ;)

 

Ok,a jak częste to są przypadki... Pytam bo sam jeżdżę kilka lat fiatem i rodzice również i pomimo ogólnej opinii psuć się to nie chce tak jak to wszyscy opisują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma dwie wady dość łatwe do wyeliminowania, choć prawdę powiedziawszy w MIII pewnie już ich nie będzie: Koło Zmiennych Faz Rozrządu - lubiło się dość szybko wysypać, nawet po 20 kkm oraz cewki wyprodukowane przez Sagema - po wymianie na Beru/Denso problem znika. Poza tym silnik jest bardzo udana konstrukcją świetnie tolerująca LPG. Co do samego MIII niech się wypowiedzą użyszkodnicy bo ja mało miałem kontaktu z 3ką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma dwie wady dość łatwe do wyeliminowania, choć prawdę powiedziawszy w MIII pewnie już ich nie będzie: Koło Zmiennych Faz Rozrządu - lubiło się dość szybko wysypać, nawet po 20 kkm oraz cewki wyprodukowane przez Sagema - po wymianie na Beru/Denso problem znika. Poza tym silnik jest bardzo udana konstrukcją świetnie tolerująca LPG. Co do samego MIII niech się wypowiedzą użyszkodnicy bo ja mało miałem kontaktu z 3ką

 

Jaki koszt w/w napraw??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś miał wzrok jak Bazyliszek :diabel: .

To do jakiego przebiegu warto trzymać VTi. Narazie jeżdżę bez problemów. Jedynie usprawniłem przekaźnik wentylatora. I olej wymieniam częściej niż producent zalecił.

Nie no trochę to żartuję bo sa klienci którzy dbają o poziom oleju, pilnują tego żeby miał non stop wysoki poziom i są zadowoleni. We flotach użytkownicy często ignorują zalecenia żeby sprawdzać i dolewać olej i już kilka padniętych jednostek THP widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo tutaj kilka razy, przede wszystkim to problemy z lancuchem rozrzadu.

Niestety w tych rocznikach PSA nie mialo zadnego silnika noPB godnego uwagi...

 

No ale to nie był problem pierwszych roczników z tym silnikiem ? Po poprawkach podobno jest już ok. Przynajmniej tak czytałem przed kupnem c3 picasso w 2014 r.  :hmm:  te pierwsze np. brały olej, mój nie bierze praktycznie ani grama nawet po 1,5 kkm autostradą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No ale to nie był problem pierwszych roczników z tym silnikiem ?

Podobno. Ja mam jeden z pierwszych poprawionych i narazie nic nie dzieje się. O poziom oleju dbam, ale zdarza mi się, że nie dopilnuję. Oleju niestety trochę bierze, ale nie jest tragicznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.