krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Witam Chciałem się dowiedzieć coś na temat C4 z silnikiem 1.6 120KM z rocznika 2012-2013. Czy ma jakieś typowe bolączki i jak znosi LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Samo auto jest ok, ale na silnik userzy raczej narzekają. Szukałem auta z koncernu PSA ale odpuściłem ze względu właśnie na ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Samo auto jest ok, ale na silnik userzy raczej narzekają. Szukałem auta z koncernu PSA ale odpuściłem ze względu właśnie na ten silnik A co konkretnie jest nie tam z tym silnikiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 A co konkretnie jest nie tam z tym silnikiem?? Bylo tutaj kilka razy, przede wszystkim to problemy z lancuchem rozrzadu. Niestety w tych rocznikach PSA nie mialo zadnego silnika noPB godnego uwagi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Bylo tutaj kilka razy, przede wszystkim to problemy z lancuchem rozrzadu. Niestety w tych rocznikach PSA nie mialo zadnego silnika noPB godnego uwagi... A jak sprawują się obecnie sprzedawane 1.2 PuteTech?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 co do trwałości/niezawodności to tego jeszcze nikt nie wie, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 co do trwałości/niezawodności to tego jeszcze nikt nie wie, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne Ale autor est zainteresowany LPG, a ich sie chyba nie gazuje za bardzo bo tam jest wtrysk bezposredni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 A jakiś link do tematów na temat tych wad silnika 1.6 ktoś może podesłać bo ciężko coś znaleźć... A jak na tym tle wypada Megane 1.6 110KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Ale autor est zainteresowany LPG, a ich sie chyba nie gazuje za bardzo bo tam jest wtrysk bezposredni. dementi, tam jest normalny wtrysk A jakiś link do tematów na temat tych wad silnika 1.6 ktoś może podesłać bo ciężko coś znaleźć... A jak na tym tle wypada Megane 1.6 110KM ?? szukaj pod EP6, THP jesli chodzi o bledy w PSA/BMW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 dementi, tam jest normalny wtrysk szukaj pod EP6, THP jesli chodzi o bledy w PSA/BMW A to 120KM to ta sama konstrukcja co THP?? Auto ma robić rocznie po około 25kkm więc szukam czegoś co nie będzie skarbonką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 tak, ta sama konstrukcja, ino bez Turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 tak, ta sama konstrukcja, ino bez Turbo... Czyli lipa... A jak wygląda sprawa tego 1.6 w Megance? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 generalnie cos im ostatnio nie idzie, czasem trafia sie problem z panewki i inne dziwniejsze problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 generalnie cos im ostatnio nie idzie, czasem trafia sie problem z panewki i inne dziwniejsze problemy Kupujcie rowery, bedzie mniejsze prawdopodobieństwo popsucia no i taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 generalnie cos im ostatnio nie idzie, czasem trafia sie problem z panewki i inne dziwniejsze problemy Ok,a jak częste to są przypadki... Pytam bo sam jeżdżę kilka lat fiatem i rodzice również i pomimo ogólnej opinii psuć się to nie chce tak jak to wszyscy opisują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 dementi, tam jest normalny wtrysk Wersja 110 lub 130 purtech tez ma normalny wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 NIe, wszystkie turbo sa na wtryski bezposrednim, zgola inaczej jest w pierdzikach bez Turbo, swoja droga, dosc odwazne posuniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 NIe, wszystkie turbo sa na wtryski bezposrednim, zgola inaczej jest w pierdzikach bez Turbo, swoja droga, dosc odwazne posuniecie Ok, to by wyjasnialo czemu mi sie pomieszalo Faktycznie dosc dziwne rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 szkoda, bo liczylem ze kiedys sobie zrobie maly upgrade 208 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Czyli lipa... A jak wygląda sprawa tego 1.6 w Megance? pytasz o silnik czy całokształt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 pytasz o silnik czy całokształt? Interesuje mnie silnik oraz samochód jako całość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Silnik ma dwie wady dość łatwe do wyeliminowania, choć prawdę powiedziawszy w MIII pewnie już ich nie będzie: Koło Zmiennych Faz Rozrządu - lubiło się dość szybko wysypać, nawet po 20 kkm oraz cewki wyprodukowane przez Sagema - po wymianie na Beru/Denso problem znika. Poza tym silnik jest bardzo udana konstrukcją świetnie tolerująca LPG. Co do samego MIII niech się wypowiedzą użyszkodnicy bo ja mało miałem kontaktu z 3ką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Silnik ma dwie wady dość łatwe do wyeliminowania, choć prawdę powiedziawszy w MIII pewnie już ich nie będzie: Koło Zmiennych Faz Rozrządu - lubiło się dość szybko wysypać, nawet po 20 kkm oraz cewki wyprodukowane przez Sagema - po wymianie na Beru/Denso problem znika. Poza tym silnik jest bardzo udana konstrukcją świetnie tolerująca LPG. Co do samego MIII niech się wypowiedzą użyszkodnicy bo ja mało miałem kontaktu z 3ką Jaki koszt w/w napraw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 KZFR ok 270PLN - u mnie przejechało już 60kkm i ma się dobrze Cewki ok 90zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 A jak sprawują się obecnie sprzedawane 1.2 PuteTech?? Jeszcze za nowe auta. Natomiast o 1,6 THP mogę pisać już opowiadania chociaż pracuję w Peugeot ledwie chwilę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krop33 Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Jeszcze za nowe auta. Natomiast o 1,6 THP mogę pisać już opowiadania chociaż pracuję w Peugeot ledwie chwilę :D Możesz rozwinąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Jeszcze za nowe auta. Natomiast o 1,6 THP mogę pisać już opowiadania chociaż pracuję w Peugeot ledwie chwilę :D opowiedz jaka jest technologia czyszczenia nagaru z zaworow ssacych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Możesz rozwinąć?? No strach spojrzeć na to bo się zepsuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Czyżbyś miał wzrok jak Bazyliszek . To do jakiego przebiegu warto trzymać VTi. Narazie jeżdżę bez problemów. Jedynie usprawniłem przekaźnik wentylatora. I olej wymieniam częściej niż producent zalecił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Czyżbyś miał wzrok jak Bazyliszek . To do jakiego przebiegu warto trzymać VTi. Narazie jeżdżę bez problemów. Jedynie usprawniłem przekaźnik wentylatora. I olej wymieniam częściej niż producent zalecił. Nie no trochę to żartuję bo sa klienci którzy dbają o poziom oleju, pilnują tego żeby miał non stop wysoki poziom i są zadowoleni. We flotach użytkownicy często ignorują zalecenia żeby sprawdzać i dolewać olej i już kilka padniętych jednostek THP widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Bylo tutaj kilka razy, przede wszystkim to problemy z lancuchem rozrzadu. Niestety w tych rocznikach PSA nie mialo zadnego silnika noPB godnego uwagi... No ale to nie był problem pierwszych roczników z tym silnikiem ? Po poprawkach podobno jest już ok. Przynajmniej tak czytałem przed kupnem c3 picasso w 2014 r. te pierwsze np. brały olej, mój nie bierze praktycznie ani grama nawet po 1,5 kkm autostradą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 No ale to nie był problem pierwszych roczników z tym silnikiem ? Podobno. Ja mam jeden z pierwszych poprawionych i narazie nic nie dzieje się. O poziom oleju dbam, ale zdarza mi się, że nie dopilnuję. Oleju niestety trochę bierze, ale nie jest tragicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.