Skocz do zawartości

Zakup Astry IV 1.7CDTI (2012)


iwik

Rekomendowane odpowiedzi

Auto jak w tytule, kombi, flotowe, silnik 110KM, z przelotem circa 150kkm.

Na co uważać?

Od razu mówię, że DPF to nie problem.

Bardziej martwią mnie rzeczy, typu "słynnej skrzyni biegów", nienaprawialnych wtryskiwaczy, etc.

Czy w tym aucie te elementy jeszcze występują, czy może juz poprawione były?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jak w tytule, kombi, flotowe, silnik 110KM, z przelotem circa 150kkm.

Na co uważać?

Od razu mówię, że DPF to nie problem.

Bardziej martwią mnie rzeczy, typu "słynnej skrzyni biegów", nienaprawialnych wtryskiwaczy, etc.

Czy w tym aucie te elementy jeszcze występują, czy może juz poprawione były?

 

Ten silnik sie strasznie meczy w tej budzie...

Astra J jest koszmarnie ciezka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

kazdy 1.7 w tej astrze j ma ta skrzynie ? z tego co wyczytalem to uszkadza sie obudowa skrzyni? cos jeszcze powiecie ciekawgo bo przymierzam sie do zakupu astry 4

 

Każdy silnik 1.7 w Astrze J był łączony ze skrzynią M32. A uszkodzenie obudowy skrzyni to już końcowe stadium awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.