Skocz do zawartości

Megane 1.4 16V 2001r nie chce odpalać tylko rano


Luke16

Rekomendowane odpowiedzi

Problem pojawia się tylko rano. Autko zapala za trzecim razem po czym telepie się jak diabli i wskakuje dopiero na prawidłowe obroty... Auto ma tylko tak rano później nie ważne czy odpale ją na południe czy wieczorem zawsze odburzy od strzała... Nie wiem co może być przyczyną. Auto jest ogólnie z LPG ale próbowałem dojeżdżać na pB i nic to też nie dało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojeżedżać to mało. Albo na komputer i podejrzeć / skasować adaptacje lub prościej i taniej ze 2 dnia na beznynie i zobaczyć czy jest poprawa. Jak będzie to do gazowanika na regulację.

 

Miałem podobnie. Nie odpalał rano, musiałem kręcić po kilka razy aż się udawało.

Poza tym nieco dziwnie zachowywał się na gazie, na benzynie OK.

Ze dwa razy pojeźdizłem kilka dni na benzynie i się "leczyło"

Ostatecznie pomogła wymiana cewki zapłonowej.

Wcześniej podmieniłem cewkę od szwagra na próbę, próba pokazała, ze po podmianie cewki chodzi na gazie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem pojawia się tylko rano. Autko zapala za trzecim razem po czym telepie się jak diabli i wskakuje dopiero na prawidłowe obroty... Auto ma tylko tak rano później nie ważne czy odpale ją na południe czy wieczorem zawsze odburzy od strzała... Nie wiem co może być przyczyną. Auto jest ogólnie z LPG ale próbowałem dojeżdżać na pB i nic to też nie dało

Samo dojeżdżanie na parking na benzynie to za mało gdyż dalej masz ciśnienie gazu w wężach. Musisz zakręcić butlę i wypalić LPG aż przełączy się sam na benzynę. Wtedy dopiero będziesz miał rano potwierdzoną lub wykluczoną możliwość zalewania się LPG przez nieszczelny wtryskiwacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zrobiłem ze 150km na benie niestety jak odpalała rano tak nadal odpala... Zauważyłem też że dziwnie się zachowuje na LPG tzn. ma bardzo niskie obroty i na klimie po naciśnięciu gwałtownie sprzęgła potrafi zgasnąć... W piątek zmieniłem filtr paliwa na Boscha bo był jakiś maxgreat czy coś podobnego niestety nic to nie dało... chyba teściowej "zabiorę" do testów czujnik położenia wału... aaa i jeszcze jedno zapaliła się kontrolka silnika autocom pokazuje błąd katalizatora - zbyt mała wydajność, najśmieszniejsze w tym wszystkim że kata mam pustego czyli wytłuczonego. Muszę jeszcze w zeszycie sprawdzić kiedy filtry od gazu zmieniałem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprawa rozwiązana i autko odpala od strzała rano :) Mechanik wymienił wszystkie oringi kolektora ssącego które zrobiły się dosłownie plastikowe i autko odżyło :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.