AdamWalenda Napisano 22 Września 2015 Udostępnij Napisano 22 Września 2015 Witam,Jak wiadomo przepisy odnośnie rejestracji replik i kitcarów zmieniły się, i jest problem, dlatego odpuściłem sobie Seveny, Cobry itp...Postanowiłem zbudować kolejne lekkie autko tylnonapędowe do poganiania w CA Cup Tym razem padło na e30 Silnik, napęd:Is na strokerze, dbilasie, wałkach świątka, customowy układy wydechowy, to tak w skrócie, shortshifter, zemieniony dyfer i skrzynia Zawieszenie/ układ kierowniczy:Zawias przód e36, po małej modyfikacji, na gwincie.Zawias tył standardowo compact e36, z przerobioną belkąPrzekładnię kierowniczą założyłem od e36, wywaliłem wspomaganie - daje to nawet radę, ale rozważam inne rozwiązanie.Nadwozie:Wydmuszka, klatka, laminaty M3, kubełki, szelki, flokdeskaUkład hamulcowy:Przód bermbo, tył seria compact, po małych modyfikacjach.Na początek potrzebny jest dawca Fotki auta "przed" - taki mi się ogryzek trafił Zmieniłem chłodnice na wydajniejszą, od nowszego modelu z klimą Laminaty zajechały Wstępnie przymierzyłem błotniki Mordka odchudzona i wstępnie spasowana, szukam kierunkowskazów na ibeju do m3 e30... może znajdę Wstępna przymiarka kubełków, i przeróbka mocowań Rozważałem różne zaciski Brembo, i od Porsche, Mercedesa, Peugeota, Alfy...Finalnie postawiłem jednak na Brembo od E38, żeby ulepa zbytnio nie robić Do jazdy na mokro takie felgi trafiłem, oczywiście gdy je kupiłem tak nie wyglądały Felgi do slicków właśnie skończyłem Czas zabrać się za zawias:Belka gotowa do przeróbki: Zawias przód wstępnie ogarnięty Teraz muszę dobrać tarcze, dorobić adaptery pod brembo i przewody w oplocie Zawias tył po malowaniu proszkowym.Musze wpakować tylko szpilki, tarcze nacinane i nawiercane już jadą, jeszcze tylko przewody w oplocie. Zaciski tył już zmontowane. Seria Compact e36, klocki Ferodo zakładam i nawiercane, nacinane tarcze Rotingera na tyłBelka tył już po przeróbkach i malowaniu proszkowym ...i małe pytanie do znawców. Stabilizatory HR jak w czerwonej, czy może e36 22 mm na przód i tył od zetki 18 mm podejdzie pod compacta P&P? 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2015 Belka zmontowna Najgorsze przede mną, trzeba będzie spasować laminaty i pociąć trochę auto Mały update cdn... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Kolory felg nie w moim typie. Ale zapowiada sie ladne auto No i jeszcze zeby szybkie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 A klapa bagażnika i tylna szyba będzie ala M3 czy zostaje oryginał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Tak, zakładam dokładkę szyby , jak w M3, klapę i spojler z lotką. Motor robie jak w czerwonej : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.594330210629777.1073741851.132939230102213&type=3 Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Jeśli auto jest typowo do sportu to nie za bardzo rozumiem zakładanie bodikitu od m3. Niepotrzebne koszty, lepiej było by zainwestować w jakieś graty do silnika. No chyba że wygląd ma też jakieś znaczenie to spoko. Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Mały update Stawiaj entery pomiędzy linkami, wtedy zdjęcia nie będą przylegały do siebie krawędziami i będą bardziej czytelne. Poza tym ładnie się zapowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motochemia Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Ciekawe jak to będzie finalnie wyglądać powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Stab e36 nie podejście. H&R robi robotę ale... kąt łącznika przedniego staba powoduje że ścina mi śruby BTW... nie macie jakiegoś przygotowanego M42b18 na życiu? EDIT: Już wszystko wiem, dziękuję za miła rozmowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2015 No dobra przewalczyłem temat zacisków Zaciski DB W220Pod seryjną piastę e36 BREMBO e38 i Alfa nie podejdzie, bez przeróbki piasty albo mocowań zacisku.Popularne BREMBO DB W220 czy W211 na upartego podejdzie, ale przy tarczy 325 lub większej, wiec 15'' na auto nie założę.Finalnie zakładam zaciski od PORSCHE, tarcza 300 mm + felga 15'' :D :D :DGięte wahacze gotowe Jak by ktoś potrzebował to mam na zbyciu zwykłe pod 36, malowane proszkowo jak na zdjęciu + nowe sworznie (po kosztach oddam) PS. Jaki gwint z tych allegrowych polecicie? KW zawias odpada ze względu na cenę. Ale staby KW chyba założę. Pzdr,AWcdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 No dobra jeszcze tylko nowy pas tylni i można chlastać nadwozie cdn.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 No dobra przewalczyłem temat zacisków Zaciski DB W220 Pod seryjną piastę e36 BREMBO e38 i Alfa nie podejdzie, bez przeróbki piasty albo mocowań zacisku. Popularne BREMBO DB W220 czy W211 na upartego podejdzie, ale przy tarczy 325 lub większej, wiec 15'' na auto nie założę. Finalnie zakładam zaciski od PORSCHE, tarcza 300 mm + felga 15'' :D :D :D Gięte wahacze gotowe Jak by ktoś potrzebował to mam na zbyciu zwykłe pod 36, malowane proszkowo jak na zdjęciu + nowe sworznie (po kosztach oddam) PS. Jaki gwint z tych allegrowych polecicie? KW zawias odpada ze względu na cenę. Ale staby KW chyba założę. Pzdr, AW cdn... czegoś nie do końca rozumiem ... mocno grube projekty a coś odpuszczasz ze względu na cenę ? czy na stosunek cena / jakość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Docelowo chcę założyć KW, ale komplet KW + Stabilizatory KW kosztuje 16.000 zł, a musze zglebić auto na dniach na docelowych kołach, bo blacharz bedzie składał mi całe body na M3 i laminaty w jedną całość. A, że mam cały zawias i piasty od e36 (a sprzężyny seria - nie podejdą), musze szybko kupić jakiś tani zawias gwintowany, żeby auto na kołach postawić (z tych tanich jednak wolę coś lepszego, żeby to sprzedać bez problemu, jak już założe KW). Jesli mam teraz wydać 16.000 zł na zawias i patrzeć na auto wiszące na podnośniku do wiosny, to wolę kupić tani allegrowy zawias, dokonczyc budę, klatkę i motor, i toczyć się autem w kolo domu a KW założe później, tymbardziej, że jednocześnie szykuję dla siebie 2 inne autka torowe Chociaż w sumie jak przysponsorujesz mi zawias KW, moge nakleić reklamę Twojego Moto-Plexa na swoje auto Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Docelowo chcę założyć KW, ale komplet KW + Stabilizatory KW kosztuje 16.000 zł, a musze zglebić auto na dniach na docelowych kołach, bo blacharz bedzie składał mi całe body na M3 i laminaty w jedną całość. A, że mam cały zawias i piasty od e36 (a sprzężyny seria - nie podejdą), musze szybko kupić jakiś tani zawias gwintowany, żeby auto na kołach postawić (z tych tanich jednak wolę coś lepszego, żeby to sprzedać bez problemu, jak już założe KW). Jesli mam teraz wydać 16.000 zł na zawias i patrzeć na auto wiszące na podnośniku do wiosny, to wolę kupić tani allegrowy zawias, dokonczyc budę, klatkę i motor, i toczyć się autem w kolo domu a KW założe później, tymbardziej, że jednocześnie szykuję dla siebie 2 inne autka torowe Chociaż w sumie jak przysponsorujesz mi zawias KW, moge nakleić reklamę Twojego Moto-Plexa na swoje auto Pzdr, AW obawiam się że budżet na sponsoring jest o jedno zero mniejszy u mnie w firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 No dobra mam zaciski od Porsche, właśnie je regeneruję :DJeszcze tylko adapter, nacinana, nawiercana tarcza 300 mm, i jest spora szansa, że upchnę 15'' :Dcdn..Pzdr,AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2015 No dobra przewalczyłem wstępnie temat układu hamulcowego, z e30 jest dużo prościej ale uparłem się na 5x120 i piasty od e36.Porsche Cayenne + 350 mm w 200 KM aucie to przesada :DPorsche 911/ 964/ 944S2 + piasta e36 - rzeźba z adapterem i raczej 17''Brembo DB + piasta e36, siada, nawet bez adaptera, kombinowałem z tarczami to 16'' w ostateczności można wcisnąć.Brembo e38 + piasta e36, bez rzeźby nie da rady.Porsche Daje rade przy tarczy 312 mm siada w 16'' i mam 1 cm luzu. Jutro testuje jeszcze patent z tarczą 308mm moze 15 podejdzie. Do e30 siada to z tarczą 300mm i wchodzi 15 ''Pzdr,AWcdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Zrobiłem sobie prezent na Mikołajki Laminaty http://plastil.pl Jakość super, Polecam!Niedługo grubszy update Pzdr,AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conra Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Poproszę o fotkę łączenia swożnia z wahaczem U mnie jest nienaturalnie wygięty (e36) przy niskim zawiasie. Diagnosta stwierdził, że może wypaść przy mocniejszym uderzeniu Także szukam rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.