Omen81 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 Witam. czy trudno jest samemu wymienić przwody elastyczne w hamulcach w przodzie?? Moje unko zaczyna być blokowane pzrez hamulce i przydałoby sie je wymienić. czy cięzko samemu będzie to wykonać? jakie są czynności po kolei? Pomożecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Witam. czy trudno jest samemu wymienić przwody elastyczne w hamulcach > w przodzie?? Moje unko zaczyna być blokowane pzrez hamulce i > przydałoby sie je wymienić. czy cięzko samemu będzie to wykonać? > jakie są czynności po kolei? Pomożecie?? Najpierw odkręcasz zacisk. Następnie odkrecasz przewód od zacisku. A na samym konicu drugą strone przewodu co jest skrecona z tym sztywnym .Sama wymiana to około 15 min na koło. No i oczywiście na samym końcu odpowietrzenie układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teamc Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 Niejest to taka latwa sprawa> Bo nakretki rdzewieja i jest problem to odkrecic Bynajmniej ja mialem taki problem! I musialem wymieniac cale przewody czyli elatycznae i aluminiowe(czy stalowe niewiem jaki to stok ale napewno orginaly niesa miedziane!!) do pompy Ale zato teraz heble sa oki. Ale moze uda ci sie odkrecic przewody na laczeniach. Kup sobie zabke a nawet 2 to moze dasz rade. Ale ja wiem z doswiadczenie ze to ciezka sprawa, a kup sobie klucz specjalny do przewodow 11 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Niejest to taka latwa sprawa> Bo nakretki rdzewieja i jest problem to > odkrecic Bynajmniej ja mialem taki problem! I musialem > wymieniac cale przewody czyli elatycznae i aluminiowe(czy > stalowe niewiem jaki to stok ale napewno orginaly niesa > miedziane!!) do pompy Ale zato teraz heble sa oki. Ale moze uda > ci sie odkrecic przewody na laczeniach. Kup sobie zabke a nawet > 2 to moze dasz rade. Ale ja wiem z doswiadczenie ze to ciezka > sprawa, a kup sobie klucz specjalny do przewodow 11 mm mam 11mm kluczyk i mysle ze sobie poradze jutro ale pytanko: co zrobic zeby niebyło za duzo odpowietrzania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 Ile mogą kosztowac takie elastyki do UNKO do przodu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > mam 11mm kluczyk i mysle ze sobie poradze jutro ale pytanko: co > zrobic zeby niebyło za duzo odpowietrzania?? Raczej nic. Bo i tak bedziesz musiał odpowietrzyć układ . A przy okazji to możesz wymienić płyn na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Ile mogą kosztowac takie elastyki do UNKO do przodu?? Zależy od sklepu ja płaciłem 13zł. Jak będą dużo droższe to kup do Poloneza bo są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Niejest to taka latwa sprawa> Bo nakretki rdzewieja i jest problem to odkrecic Bynajmniej ja mialem taki problem! I musialem wymieniac cale przewody czyli elatycznae i aluminiowe(czy stalowe niewiem jaki to stok ale napewno orginaly niesa miedziane!!) do pompy Potwierdzam u siebie też urwałem. Powiem Ci tak jeżeli te rurki nie były ruszane od nowości to na 99% je urwiesz Ostrożnie odkręcaj odpowietrznik na zacisku żebyś go nie urwał tak jak ja. Spsikaj go czymś typu WD-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Ile mogą kosztowac takie elastyki do UNKO do przodu?? To są nie wielkie pieniadze. Pasują też od CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > To są nie wielkie pieniadze. Pasują też od CC. Pasują ale są dłuższe dlatego lepiej kupić od Poldka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Pasują ale są dłuższe dlatego lepiej kupić od Poldka Zgadza się że są dłuższe. Ale i tak są i niemam z nimi problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luccass Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 Tak troche 'z boku tematu' ale sa jakies markowe te przewody do kupienia? Jakis rok temu wymienialem na nowy, a wczoraj przy wymianie opon na letnie zobaczylem, ze jest caly popekany - az strach jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Raczej nic. Bo i tak bedziesz musiał odpowietrzyć układ . A przy > okazji to możesz wymienić płyn na nowy. płyn mam wymieniony , wiec jutro zrobiem sobie hamulce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Najpierw odkręcasz zacisk. Następnie odkrecasz przewód od zacisku. A > na samym konicu drugą strone przewodu co jest skrecona z tym > sztywnym .Sama wymiana to około 15 min na koło. > No i oczywiście na samym końcu odpowietrzenie układu. A w jakim celu odkrecany ma być zacisk? A ten czas co podajesz to jest mozliwy tylko w kilkuletnim samochodzie..... W starszych odkręcenie przewodu elastycznego od sztywnego jest prawie niemożliwe.Jednym ze sposobów jest zeszlifowanie z boku metalowego okucia wężyka elastycznego szlifierką katową, ale tak aby nie uszkodzić węzyka sztywnego. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > A w jakim celu odkrecany ma być zacisk? Np. Żeby wymiewnić gumki na tłoczku, wyczyścić i przygotować do malowania > A ten czas co podajesz to jest mozliwy tylko w kilkuletnim samochodzie..... Potwierdzam > W starszych odkręcenie przewodu elastycznego od sztywnego jest prawie niemożliwe.Jednym ze sposobów jest zeszlifowanie z boku metalowego okucia wężyka elastycznego szlifierką katową, ale tak aby nie uszkodzić węzyka sztywnego. Tak jak piszesz prosty przykład mojego autka z lewej strony widać że nic nie było robione i się ruikra poszła ........... a z prawej było coś robione bo rurka była wymieniana i się dało łatwo odkręcić. >pozdr pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > Tak jak piszesz prosty przykład mojego autka z lewej strony widać > że nic nie było robione i się ruikra poszła ......... A w moim z 99ego też będą problemy z odkręceniem? też nic nie były ruszane od nowości;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > Zależy od sklepu ja płaciłem 13zł. Jak będą dużo droższe to kup do > Poloneza bo są takie same a od jakiej wersji poldka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > a od jakiej wersji poldka? a czy to ma znaczenie?? Myślę że od każdej wersji pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > a czy to ma znaczenie?? Myślę że od każdej wersji pasują raczej ma znaczenie stare polonezy miały ka końcu przewodu oczko i były przykręcone za pomocą specjalnej sruby z otworami w środku. a te z hamulcami systemu lucas juz calkiem inaczej. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi86 Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > mam 11mm kluczyk i mysle ze sobie poradze jutro ale pytanko: co > zrobic zeby niebyło za duzo odpowietrzania?? Ja niedawno robilem tloczki, a nie chcialem skopac odpowietrznikow, to odpowietrzalem tak: Przed zdjeciem zaciskow, wysunalem troche tloczki, 2-3 nacisniecia hamulca. Porobilem oc mialem porobic. A zakladajac zaciski po prostu przed zalozeniem wcisnalem tloczek reka, tak zeby plyn hamulcowy wyplynal i zeby caly czas byl w tym otworze gdzie jest gwint. Wezyk przykrecony u gory, przylozylem do zacisku, tak zeby zanurzyl sie w plynie w zacisku. A dokrecilem obracajac zaciskiem wokol wezyka Troche plynu hamulcowego poszlo na to, ale odpowietrzone sa. Mam nadzieje ze w miare jasno napisalem i ze komus sie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2006 > raczej ma znaczenie > stare polonezy miały ka końcu przewodu oczko i były przykręcone za pomocą specjalnej sruby z otworami w środku. A tego to nie wiedziałem > a te z hamulcami systemu lucas juz calkiem inaczej. To na 100% chodzi o te bo ma paragonie mam napisane ze lucas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.