czachabrava Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 Panowie od dwóch dni mam problem ze stilo jtd. Wydaje mi się, że jak zrobiło sie troche chłodniej. Otóż auto cięzko odpala, musze krecic i krecic i za którymś razem zaskoczy. I potem zapala już normalnie. Przy odpalaniu czasem pojawia sie komunikat ABS i EBD Failure. Ale jak podłączyłem pod kompa to nic nie ma w zakładce ABS. Jedynie w silniku jest błąd EGR P0404, ale z tego co pamiętam to od zakupu był. Od czego zacząć? Myślałem by wymienić filtr paliwa, ponieważ ma już ok 20kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 eeee filtr raczej nie pomoze, mozliwe ze masz egr zaciety w pozycji otwarty i dusi sie spalinami, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2015 Dzisiaj go przeczyściłem i zobaczę jak bedzie jutro, chociaz nie był mocno zawalony. Troche wątpie własnie w ten egr, bo jak raz zapali to potem już odpala za kazdym razem od strzala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 Jak to jest jtd to egr zaslep a nie czysc. Przynajmniej dla testów.Filtr przy okazji też możesz wymienić Troche wątpie własnie w ten egr, bo jak raz zapali to potem już odpala za kazdym razem od strzala... Właśnie tak to się dzieje z egr'em, że jak już zapali to już pali, dopiero po dłuższym postoju znowu jest zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 @@czachabrava kolego, pierwsze co to naładuj aku. To co piszesz to są pierwsze oznaki słabego akumulatora, dodatkowo możesz sprawdzić ładowanie. jeśli tutaj nic nie wykaże niepokojącego to wtedy aku na test dotyczący trzymania mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Z tym, że objawy słabego aku prawdopodobnie będą efektem hehłania go dlatego, że nie może odpalić. Znam to z autopsji, przechodziłem przez paręnaście dni od dnia zakupu stilona Oczywiście, że podładować nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Własnie wczoraj naładowałem akumulator Jak to jest jtd to egr zaslep a nie czysc. Przynajmniej dla testów.Filtr przy okazji też możesz wymienić Właśnie tak to się dzieje z egr'em, że jak już zapali to już pali, dopiero po dłuższym postoju znowu jest zonk. Ok, to dziś go zaślepie jak słabo odpali. Akumulator był naładowany. Po hehłaniu jak mierzyłem miał 12,3V wiec nie tak tragicznie. Dziś przed pierwszym odpaleniem sprawdze ile bedzie miał voltów z rana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 A wiec po naładowaniu przed odpaleniem z rana zmierzyłem i miał 12,67V. Czyli elegancko. Wyskoczył znowu ABS,EBD failure, ale zaraz zgasł i było check OK. Auto moze minimalnie ciezej odpaliło, ale za pierwszym strzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Ty zmierz ładowanie na odpalonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Mierzyłem i było troche dziwne, chwile po odpaleniu miał 13,9V potem spadlo na chwile do 13V i wróciło na 14-14,1V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 asb/ebd to moze byc tez spowodowane czyjnikiem nad pedalem hamulca . Sprawdz czy swieci dobrze stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 @@czachabrava troszkę skacze to ładowanie,spróbuj jeszcze zmierzyć jak samochód będzie zagrzany. Dodatkowo sprawdź to co piszesz @@HARDTECHNO ewentualnie sprawdź czujniki przy kołach czy czasem któryś nie est uszkodzony, choć to bym wykluczył, bo mógłby też podczas jazdy wyrzucać błędy z ABS/EBD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Na nagrzanym ładowanie jest ok 14V Czujniki pokazywały mi dobrze prędkość kół, wiec je wykluczyłem. Ale za poradą kolegi sprawdzę jeszcze ten czujnik nad pedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Błąd ABS/EBD może wyrzucać podczas zapalania, ponieważ może być spadek napięcia poniżej granicznej dla tego układu i dlatego po odpaleniu błąd znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 no ok rozumiem, że przy odpalaniu może ten błąd wyskoczyć. Jednakże spadek napięcia nie powinien być aż tak duży, by za każdym razem komp walił błędem. Dlatego trzeba znaleźć przyczynę takiego zachowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 26 Października 2015 Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Jak to jest jtd to egr zaslep a nie czysc. Przynajmniej dla testów. Filtr przy okazji też możesz wymienić Właśnie tak to się dzieje z egr'em, że jak już zapali to już pali, dopiero po dłuższym postoju znowu jest zonk. Gdzie Wy byliście gdy ja walczyłem z problemami z odpalaniem? ;p Z EGRem może być też tak, że po dłuższym postoju odpali ok, a po przejechaniu kilkuset metrów i zgaszeniu odpalić ponownie nie ma ochoty (ja tak miałem). A co do problemów założyciela wątku - sprawdziłbym masy i klemy na akumulatorze, czy są dobrze umocowane i czy nie są zasyfione. EGR do sprawdzenia również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Gdzie Wy byliście gdy ja walczyłem z problemami z odpalaniem? ;pMy? Zapewne tutaj, pytanie gdzie Ty byłeś :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Ogólnie to na kąciku Bravo, ale tu też szukałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Ja na razie nie zdaje relacji, bo zrobiło sie troche cieplej i auto odpala dobrze. Jedynie do tej pory wymieniłem filtr paliwa i wyczysciłem egr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 W koncu jak przyszły nizsze temperatury moge napisać, ze winowajcą był akumulator. Po wymianie auto odpala normalnie przy tych -2*C. Centra Futura po 34 miesiacach(gwarancji ma 36) juz miała problemy, by odpalic JTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 No i wykrakałem :D dzisiaj auto trzeba było dłużej pokrecic, ale odpalił. To tak ma przy nizszych temperaturach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Nie wiem co to znaczy dłużej pokręcić, u mnie zapalał za 6-8 razem kręcenia po 10 sek. Ale z reguły przy nawet niewielkich mrozach (2-3*) zjawisko wraca. Miałem tak, że rano nie odpaliłem auta (-2*C w nocy) bo akumulator zaczął zdychać, przyszedłem z pracy, słoneczko świeciło, temp ok +3-4*C i palił na ryz. Zaślep to na szybko kawałkiem grubszej puszki i zobaczysz czy to to czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Już tłumacze. Odpala od pierwszego przekrecenia kluczykiem, ale trzeba krecic z 15 sekund. A nie, ze podchodze i pyk :D EGR zaślepie w weekend i oczywiscie zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 jak temp spada po niżej zera, to zanim odpalę ze 2x zagrzeje świece, bez zagrzania ciężej odpala niż po zabiegu o którym wspomniałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 @@czachabrava to niekoniecznie musi być egr, u mnie było tak (i to sie powtarza tez u innych), że za pierwszym zakręceniem nawet zapalił ale po 2-3 sek gasł, i dopiero po porządnym hehłaniu dawał się ponownie uruchomić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.