Jump to content

HARDTECHNO

moderator
  • Content Count

    2328
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

209 Przezacny kompan

1 Follower

About HARDTECHNO

Profile Information

  • Name
    Dariuszek
  • Lokalizacja
    STOLICA WW / London uk
  • Zainteresowania
    MUZYKA, Motorsport
  • Car
    Stilo 1.9 16v 103Kw / CC/sc/

Recent Profile Visitors

1842 profile views
  1. Odkeecasz ja w miejscu gdzie jest przykręcona odkeecasz przewód prądowy z pod spodu odpinasz kostki i masz ja w rękach Po rozbebeszeniu w środku miałem tak Woda i zasniedziala ścieżka Link
  2. Jest takie coś. Co.nazywa się skrzynka z bezpiecznikami pod maską. Przerabiałem to. Miałem zawilgocona na ścieżkach j robiło zwarcie oraz cyrki na desce. Musisz ją wytargac i rozbebeszyc na części pierwsze. Zrób na każdym.etapie foto. Żebyś wiedział jak poskładać...
  3. @johny ładnie. Wydech seria ? Czy któryś akcesoryjny
  4. Babarth 500 z flamer kitem czy strzał po rozgrzaniu?
  5. Jeżeli radio nie fabryczne zacząłbym id sprawdzenia kostek z tyłu czy piny nie poluzowane. Plus może być po stacyjce lub stały.
  6. SCCS(Grandę Punto) ->Fiat 500L->Jeep Renegade & 500X -> Fiat Tipo jak się nie mylę to modyfikacja Płyty Od Renegade.
  7. Miałem.kiedys kamoka olejowy. Wytrzymał do 15.000 tysi i zmiana..nic nie zauważyłem jeżeli chodzi o zużycie silnika. 200ml dolewki od paru lat to u mnie norma. Więc? Za 19 Zeta to sam bym.kupil i spróbował (rok)
  8. @prawoimotoryzacja auto które testowałem to typowo wersja dla dziennikarzy czy pierwsze lepsze z ASO? Kiedyś słyszałem że do dziennikarzy dodają nieco lepsze materiały ażeby opinie o wozie były pochlebne . Nie wiem.tego na 200% mogę się mylić. Tak tylko pytam
  9. @steyr ja u siebie w stilo mam metelli już 5 rok też jest ok. Ale miałem z jednej strony Meyle i po roku jak u kolegi wyżej. Dodam że nie zauważyłem przy montażu żeby któraś była gorszej jakości.
  10. @bochumil dokładnie. Nikt nie ingeruje głębiej w algorytm zapisany w ECU ,lecz tylko powierzchownie. Nie wszystkie programy widzą pełny kod w ECU. Przypominała mi się astra 1.9 CDTI ... Powicinali wszystkie chwasty w ECU i fizyczne też.. co jakiś czas auto dosłownie podwyższało obroty i wypalało DPF. Wielu poległo na tym aucie. Pamiętam jak dziś. Jak stal kolega astra na światłach a tu nagle siwy dym z rury normalnie jak z dymnicy. Ach żałuję że nie uczyłem się dalej programowania...
  11. @lnk to się nazywa oszczędności. Na produkcji x ilość aut = grube tysiące eurasow. @dioda144 Nie wiem czy na dzisiejsze zimy( mowa o Pl) jest sens kupować drugi komplet zamiast wielosezonowe k. Ja mam nówki barumy które kupiłem w tamtym roku w Norauto. Założone w październiku a zimy. Nie widzialy(:(
  12. @Antoine wszystko zależy od dostępu do urządzenia. Może być 50 a może być i 200 Zeta za rozkręcanie połowy silnika. Przykład u ojca w P2 1.2 wymiana alternatora kosztowała 50 zł. U mnie w stilo 1.9 już 150
  13. @bolekatepl https://superparts.pl/sonda-lambda-bosch-0258006206-46455802-alfa-romeo-fiat-iveco-lancia/61928 Teoretyczne zastosowanie. Nie ma sc
  14. @OZI jak byłem mały jak byłem dzieckiem to byłem w Iraku. Już wtedy wiedziałem że ten model ma szansę bo było go widać wszędzie na ulicach. Byłem w Iraku ale w Call od Duty.
  15. @jaceq mojej obserwacji fabrykacji mamufacturing XXX widzę że popyt urusł na samochody tanie. Popatrz przykładowo na Włochy co.kupija a przekonasz się np. że Lancia żyje jeszcze lepiej niż passtuch
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.