Jump to content

HARDTECHNO

moderator
  • Content Count

    2239
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 21h 20m 59s

Community Reputation

191 Dobry aparat

1 Follower

About HARDTECHNO

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Name
    Dariuszek
  • Lokalizacja
    STOLICA WW / London uk
  • Zainteresowania
    MUZYKA, Motorsport
  • Car
    Stilo 1.9 16v 103Kw / CC/sc/

Recent Profile Visitors

1742 profile views
  1. @sherif już chyba takich zestawów.na lata nie robią. Teraz jakość nawet w parze z cena nie idzie...
  2. @Spajdi u mnie w stilo fabryczny zestaw ok.200kkm (jtd103kw/140km)
  3. @rwIcIk reklamuj. Bo z czasem może nawet bardziej drżeč. A propos. Ja kupiłem komplet OEM tarcz z Magneti Marelli plus klocki Magneti Marelli. Oryginał Aftermarket . Przejechane ok 20kkm i zero czegokolwiek(przód) a wcześniej miałem gumowate mikody Nacinane nawiercane wentylowane. I kilka razy toczyłem aż w końcu na złom poszły. Dziadostwo...
  4. @Majsza musisz sprawdzić czujnik położenia wału. Czy czasem nie jest obluzowany. Po drugie. Sprawdzić wężyki od map i podciśnienia . Że starości + zwierzęta lubią pękać..
  5. @ZUBERTO pewnych funkcji bez odp ingerencji nie odczytasz ale jakbyś miał bodycomp serwisowki to już pewnie tak. Ukryte funkcje
  6. @patgaw będzie ok. Ale musisz uważać na niego. Taki czujnik jest drastycznie uczulony na uderzenia itp
  7. @Piotrus ciekawy trop. Nie wie czy można. Ale.kupujac właśnie takie BMW. Fajnie by było sprawdzic(jeżeli system.monitoruje dane ) ile no. Auto jeździło na czerwonym polu, jak często serwisowane. Ile razy było odpalane w mieście.czy ktoś pałował.samochod)..
  8. @luccass Z tego co się orientuję (dacia) to wyłącza się ten co jest zaraz przed hakiem. ... Reszta działa prawidlowo
  9. @rusala powodzenia w modach. Wiadomo kasa i fantazja:)
  10. @rusala w sc można jeszcze pokombinować z rozpórkami i stabilizatorami Poli itp. człowiek uczysz IE całe życie. Więc? Czasami na eBay pokazują się amory avo z regulacją tłumienia. Równie dobrze mógłbyś podpytać regenerantow o stworzenie amortyzatora pucharowego na własne potrzeby. Kwestia tylko kasy
  11. @volf6 serwis serwisowi nie równy. Inni zrobią po Januszowemu inni zrobią byle jak ale drogo. A jeszcze inni wogole nie robią tylko czekają na sugestie klienta.wiec?
  12. @Tomexo a ja w stilo mam tak już kilka lat. Akurat to nie folia i tylko 3D wchodzi w grę. Efekt zadawalajacy :;)) mozna nawet się gonić xxx na golasa w środku i nikt nic nie przeszkodzi. Z żoną przetestowane
  13. @Reventsky kolega @rusala ogarnięty ? Pomoże?
  14. @KotLarry powodem.moze być wszystko... - stan chłodnicy klimy? Jak wyglądają lamelki? Uszkodzone powyginane itp już nie będą w 200% pełnić swojej roli, - osuszacz klimy - zbyt dużo oleju w układzie. Najlepiej wziąć kabel +MES i sprawdzić odczyty na jałowym i na włączonej. (Gdzieś wyczytałem że na jałowym powinno być 15 a na pracującej 16-22) .jeżeli nie masz dostępu do kabla i programu. Jedz do warsztatu który się specjalizuje w klimatyzacji typowo. A nie Janusz z maszynka do uzupełniania czynnika. Kiedyś mój mechanik mówił mi. Że przed nabyciem klimy należy sposcic czynnik odessać olej i przepłukać układ. *** Edit- coś mi świtą że przy 25 odcina układ. Więc jak oni zmierzyli 27? Programem.mes.powinienies sprawdzić cisniennie
  15. @steyr dokładnie to napisałem..😁
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.