Jump to content

HARDTECHNO

moderator
  • Posts

    2592
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Name
    Dariuszek
  • Lokalizacja
    STOLICA WW / London uk
  • Zainteresowania
    MUZYKA, Motorsport
  • Car
    Stilo 1.9 16v 103Kw / CC/sc/

Recent Profile Visitors

2687 profile views

HARDTECHNO's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

290

Reputation

  1. koledzy jakim programem zakodowac nowe kluczyki do fiata punto 2? dodam ze fes nie pomoze gdfyz moge tylko dodac kluczyki a potrzebuje zakodowac zupelnie nowy zestaw do body. czy istnieje jakis program do samodzielnego kodowania w body ? nowy elektric code
  2. @wyrozumialy1samochód poszedł w inne ręce czy z sentymentów jeszcze trzymasz?
  3. Masz masę antywibracyjne na dłuższej półosi? Masz.mase.antywibracyjna na dłuższej półosi?
  4. Po pierwsze primo. Uważam że każdy posiadacz fiata powinien mieć elm 327+ multieciscan . Musisz zdiagnozować dziada. Objawy typowe dla martwego/zapieczone go EGR. Lub klapki wirowe w pozycji otwartej,możliwe też map sensor ulepiony mułem z dolotu i wariuje temp odczytu w kolektorze. Diesel jest prostszy w diagnozowaniu niż benzyna. Poczytaj po necie a będziesz wiedział o co chodzi. W dzisiejszych czasach mechanicy wymienia ci pół silnika z osprzętem a okaże się że to blachostka po kosztach. Kabel elm kup albo z viaken bo te z alle...gr raz działaj raz nie. Ewentualne dłuższe oczekiwanie na Ali. Ale pamiętaj z Ali tylko z chipem pic18f25k80
  5. W chwili obecnej przesiadłem się że stilo strucla na skuter. Znów czuje się młody odblokowałeś magiczna pojemność 50ccm i 65km/h wiatr we włosach Moze kup skuter 125ccm?
  6. Możliwe że cewka mówi papa po mocniejszym pałowaniu. Musiałbyś wiedzieć na którym cylindrze wypada zapłon a później zamienić cewki.miejscami
  7. Jak pisałem wcześniej. Wszystko zależy od producenta jaka drogę technologiczna sobie wybrał i jak wygląda sprawa sprawdzenia. Jeden będzie sprawdzał wszystkie bo tak technologia przewiduje jeden będzie sprawdzał co drugi ,jeden co dziesiąty bo stwierdził że nie miał powodów do sprawdzania każdorazowego danej sztuki.
  8. Niezaglebialem się aż tak. Ale wszystko pewnie zależy od producenta jaka technologie sobie wprowadził. *..sprawdzanie auta w momencie całej kompletacji.
  9. Silniki spalinowe są docierane na hamowni. Dociera się je elektronicznie. Czyli komp wszystko steruje. W fabryce silnik zostaje sprawdzony na stanowisku kontrolnym "rolki" tam wykonuje się procedury zgodnie z zaleceniami check komputera który wpina się w obd i pakuje na kierownicę. Tzw DSA. Wszystkim sterują algorytmy i te prostsze i te bardziej rozgałęzione. Jeżeli coś jest nie teges, a system DSA wykryje jakąś usterkę samochód jest kierowany na stanowisko napraw. Tam dalsze procedury.
  10. Przy tej budzie 1.6 i 150 koni.to za mało jak dla mnie. Myślę że szału nie zrobimy spalanie jak gladkadz będzie w granicy 8. Przy dynamicznej jeździe jak ma kolega to dycha na bezdechu śmiało. Generalnie bardziej pasuje tu ropniak. Deptasz deptasz.i dychy nie łyknie. Generalnie strucel wygląda fajnie. Ale musiałby mieć minimum 200koni.
  11. Mazda nie ma pomysłu na klienta europejskiego. Nie mają koncepcji wbicia się na rynek. Każdorazowe modyfikacje budy kosmetyka wygląd trafia tylko w gusta. Nie ma takiego wielkiego wow. He. Raczej znikną z eu.
  12. Może być że padnięty opornik. Włącza 2 bieg i dlatego wrażenie wycia buczenia itp..mes sprawdziłby jak działa wentylator. . Zbyt mała ilość gazu w układzie włączy i wyłączy kompresor po kilku sekundach(zabezpieczenie przed zniszczeniem sprężarki)
  13. @KotLarryjakieś błędy po podłączeniu pod komp? Może pompa jest wadliwa(nie było jakiejś akcji serwisowej) generalnie jeżeli stało się to nagle obstawialbym pompę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.