Danielpoz. Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Planuje kupić auto dostawcze i z tego co się orientowałem to ducato jest droższy z tej trójki o 6 tyś zakładając oczywiście takie samo wyposażenie. różnica polega w silnikach-właśnie... w Ducato jest 2.3 a w pozostałych 2.2 i zakładam że tu jest cały problem. To nadal silnik Forda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 bierz Mastera - większy komfort i bardziej ekonomiczne auto - większość 'międzynarodówek' jakie widać to właśnie Mastery - z czegoś to musi wynikać zresztą poszukaj sobie różnych opinii i porównania Ducato/Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Auto więcej będzie stało niż jeździło a co do tras to właśnie sporo widzę Ducato Z tym że ja nie pytam o Mastera tylko o 3 konkretne modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Auto więcej będzie stało niż jeździło a co do tras to właśnie sporo widzę Ducato Z tym że ja nie pytam o Mastera tylko o 3 konkretne modele. Pytanie - chce kupić Pande , odpowiedz - kup Passata mentalność nie zna granic Do rzeczy , 2.2 tak to silnik Forda a dokładnie kooperacja z PSA. Miedzy Ducato a Jumper - Boxer to trochę inny jest osprzęt . Jest to silnik z rodziny Puma tj 2.0 i 2.4 typowo w Transicie i nowszy model 2.2 Transit Boxer Jumper Ducato . Fiat wycofał sie z tego silnika wprowadzając 2.0 115 KM . 2.3 i 3.0 to już Iveco . Sam silnik 2.2 mechanicznie jest bardzo trwały ale układ wtryskowy do d.... Ja akurat jeszcze nie doświadczyłem tych negatywnych skutków , oby tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Mam w robocie ducato 2.3 z silnikiem iveco ponoc znacznie lepsze niz 2.2psa i faktycznie z silnikiem zero problemów. Niestety jakość wykonania jest tragiczna jedzie sie tym jak taczka twardo i niewygodnie dodatkowo jest strasznie glosny. Poprzednio mielismy nissana vel renault trafic poza tym ze sypal sie na potege, głównie silnik to komfort jazdy byl naprawde znakomity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Komfort jest mało istotny. Czy te silniki 2.2 są nadal awaryjne? bo różnica w cenie znacząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Komfort jest mało istotny. Czy te silniki 2.2 są nadal awaryjne? bo różnica w cenie znacząca. Gdyby były naprawde tak awaryjne to by sie nie sprzedawały w takich ilościach. W nowym Transitku dalej trzepią ten silnik i to nieźle wysilonym. Trzeba co jakiś czas pod maskę zajrzeć a nie czekać aż autko sie rozsypie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Mam w robocie ducato 2.3 z silnikiem iveco ponoc znacznie lepsze niz 2.2psa i faktycznie z silnikiem zero problemów. Niestety jakość wykonania jest tragiczna jedzie sie tym jak taczka twardo i niewygodnie dodatkowo jest strasznie glosny. Poprzednio mielismy nissana vel renault trafic poza tym ze sypal sie na potege, głównie silnik to komfort jazdy byl naprawde znakomity. Nie zgodzę się! W tym przypadku wszystko zależy od tego jaki jest zawias na jaki tonaż itd. Są bardzo duże różnice między 3300 kg i 3500 kg, szczególnie jeśli jest pusto albo mały ładunek. Wiele firm/osób dokupowało wersję "max" ze wzmocnionymi resorami itd. I jeśli nie wozi się tym po 2-3 tony na pace to jest taczka, tak samo jak 3500 z małym ładunkiem. 3300 kg prowadzi się jak osobówka prawie, a 1,5 śmiało można złożyć. Silniki 2.3 jest bardzo oszczędny i dynamiki dobra. Z 2.2 trzeba uważać, bo awarii jest na potęgę. Potarguj się lepiej w Fiacie, rabat 30% i więcej spokojnie do uzyskania. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Aaaa i faktem jest, że Master to aktualnie najtrwalsza konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Aaaa i faktem jest, że Master to aktualnie najtrwalsza konstrukcja. Jeśli to taki sam fakt, jak ten z awariami "na potęgę" w 2.2, to pytań mi brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Jeśli to taki sam fakt, jak ten z awariami "na potęgę" w 2.2, to pytań mi brak. Opowiedz co wiesz, wszyscy z chęcią posłuchają, masz widać duże doświadzczenia na dużej próbie. Słuchamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Opowiedz co wiesz, wszyscy z chęcią posłuchają, masz widać duże doświadzczenia na dużej próbie. Słuchamy Czy duże doświadczenia? Nie. Po prostu użytkuję kolejne auto tego typu. Aktualnie, od 2012 roku właśnie Transita 2.2. Użytkowane jest w sposób normalny, czyli bez jakiegoś większego "uważania", o którym napisałeś. To wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Ja mogę się wypowiedzieć o Boxerze że z 2,2 żadnych grubych problemów nie ma. Czasami pierdoły jak w każdym innym dieslu. Jeździ tego mnóstwo a pod serwisem jakoś mi nie stoją tuzinami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Czy duże doświadczenia? Nie. Po prostu użytkuję kolejne auto tego typu. Aktualnie, od 2012 roku właśnie Transita 2.2. Użytkowane jest w sposób normalny, czyli bez jakiegoś większego "uważania", o którym napisałeś. To wszystko. Bo trzeba określić czy silnik się psuje sam z siebie czy z winy osprzętu. Łańcuch trwały głowice ani blok nie pęka , panewki sie nie obracaja. Jedynie układ wtryskowy lubi nerwów napsuć . Ale zawsze sa jakieś objawy ( dymienie, inny dźwięk pracy silnika , wahania obrotów) zanim korbowód wyjdzie bokiem przy zatartym 3 cylindrze. Tam po prostu wtrysk leje i wypala dziure w denku tłoka i klops. Wiem że dużo aut się różni softem i dlatego jest dużo bubli a i też dużo modeli z kosmicznymi nalotami bez awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Czy duże doświadczenia? Nie. Po prostu użytkuję kolejne auto tego typu. Aktualnie, od 2012 roku właśnie Transita 2.2. Użytkowane jest w sposób normalny, czyli bez jakiegoś większego "uważania", o którym napisałeś. To wszystko. Wpisz w google takie frazy jak: "2.2 wypalony tłok" "2.2 wypalony tłok ducato" "2.2 wypalony tłok jumper" "2.2 wypalony tłok boxer" Jest duże prawdopodobieństwo, że aktualnie te 2.2 już są ok, ale nie były... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Tak jak pisałem wcześniej różnica ceny w zakupie to 6 tyś. Jeśli silnik w jakiś stopniu poprawiono to może warto rozważyć ten 2.2. Patrząc z innej strony jeśli za kwotę 6tys unikniemy późniejszych kosztownych kłopotów to może lepiej Ducato. Ciekawostką jest tez ranking sprzedaży, Fiatów sprzedaje się znacznie więcej niż Boxerów i Jumperów razem wziętych. Może coś w tym jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Jaki upust od cennika na Ducato? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bert49 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Kolego mamy w firmie 24 fiaty ducato, wszystkie wszystkie mają dwa lata Silniki 130 KM. Powiem tak jestem bardzo rozczarowany jakością Fiata. Praktycznie zawsze jeden lub dwa stoją na serwisie. Typowe usterki : Pedał sprzęgła wpada w podłogę i już tam zostaje, usterka wystąpiła chyba w 15 szt. W jednym do wymiany skrzynia biegów przy przebiegu 60 000 km, w jednym do wymiany na gwarancji silnik przy przebiegu 40 000 km. Padające rozruszniki przez przewody masowe ( ponoć wada fabryczna). Co chwila w którymś zapala się kontrolka silnika i wchodzi w tryb awaryjny. Po skasowaniu w serwisie i wymianie jakiś czujników problem powraca co jakiś czas. Ogólnie cała flota była nowa i wg mnie powinna co najmniej kilka lat jeździć bez problemów. Ogólnie nie polecam Fiata Ducato. Nawet się zastanawiałem czy cytryna i peugeot mają lepsze silniki niż Fiat, czy to taki sam badziew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Jaki upust od cennika na Ducato? Nie wiem. Ducato około 70tyś a Jumper 63tyś zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Nie wiem. Ducato około 70tyś a Jumper 63tyś zł. Jeśli to Twoje pieniądze, to warto by było się zainteresować mimo wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.