Skocz do zawartości

Elektryczne szyby, chodzą wolno w czym problem?


Alfi

Rekomendowane odpowiedzi

> Tak jak w temacie.

> Jaki moze być powód

> Na wyłaczonym silniku chodzą tak samo jak na właczonym, ale wydaje mi

> się ze chodzą troche wolno

> Co sprawdzic

Też mi się ostatnio wydawało ze chodzą wolno, ale byl duzy mróz więc moze dlatego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też niedawno o to pytałem smile.gif Podpowiedzieli mi żebym nasmarował prowadnicę WD-40, tak zrobiłem i niestety, w przypadku mojej furki nie zadziałało frown.gif Nadal szyba kierowcy chodzi znacznie wolniej od szyby pasażera. Pocieszam się że tylko zimą tak się dzieje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> umnie tez wolno chodza , ale zabiore sie zato jak zrobi sie cieplej,

> przyokazji przyciemnie sobie spowrotem szybki sprzodu , bo

> niedawno trza bylo zdzierac

Ale opłacało się zdzierac, koszt przeglądu samych szyb chyła mały a obklejenie szyb więcej icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też niedawno o to pytałem Podpowiedzieli mi żebym nasmarował

> prowadnicę WD-40, tak zrobiłem i niestety, w przypadku mojej

> furki nie zadziałało Nadal szyba kierowcy chodzi znacznie

> wolniej od szyby pasażera. Pocieszam się że tylko zimą tak się

> dzieje

A latem chodzą u kolegi normalnie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie własnie montuje szybki elektryczne, nie moge sobie poradzic z tym zabardzo ze mi w dół leca do pewnego mometu (tuz przed koncem) zwalniaja i strasznie wolno idą, do góry to juz nie powiem po jest poprostu okropnie i zazwyczaj pali bezpiecznik (na krotko mam podłączone) dzisiaj kupiełem nowe prowadnice jutro pewnie bede zakładał, ciekawe co z tego wyniknie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie własnie montuje szybki elektryczne, nie moge sobie poradzic z

> tym zabardzo ze mi w dół leca do pewnego mometu (tuz przed

> koncem) zwalniaja i strasznie wolno idą, do góry to juz nie

> powiem po jest poprostu okropnie i zazwyczaj pali bezpiecznik

> (na krotko mam podłączone) dzisiaj kupiełem nowe prowadnice

> jutro pewnie bede zakładał, ciekawe co z tego wyniknie...

Zmień przewód zasilający na grubny i problem zniknie. Za mało prądu szybki dostają i też wolną będą chodzić. Po zmianie przewodu na taki o większym przekroju bezpieczników palić nie będzię

Pozdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmień przewód zasilający na grubny i problem zniknie. Za mało prądu

> szybki dostają i też wolną będą chodzić. Po zmianie przewodu na

> taki o większym przekroju bezpieczników palić nie będzię

> Pozdrawiam

czlowieku Ty sam sobie przeczysz - wiadomo ze jak sie pala bezpieczniki to plynie za duzy prad - a im grubszy kabel to tym wiecej pradu moze w nim plynac wiec to co piszesz jest nielogiczne.

Ja sie nie znam na elektr. szybach ale jesli sie przepalaja bezpieczniki to IMHO albo za maly bezpiecznik albo silnik na strasznie duze opory ruchu i dlatego "siorbie" tyle pradu (im wieksze obciazenie silnika to wiecej potrzeba pradu) albo po prostu masz gdzies zwarcie / przebicie w obwodzie szybek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czlowieku Ty sam sobie przeczysz - wiadomo ze jak sie pala

> bezpieczniki to plynie za duzy prad - a im grubszy kabel to tym

> wiecej pradu moze w nim plynac wiec to co piszesz jest

> nielogiczne.

> Ja sie nie znam na elektr. szybach ale jesli sie przepalaja

> bezpieczniki to IMHO albo za maly bezpiecznik albo silnik na

> strasznie duze opory ruchu i dlatego "siorbie" tyle pradu (im

> wieksze obciazenie silnika to wiecej potrzeba pradu) albo po

> prostu masz gdzies zwarcie / przebicie w obwodzie szybek.

ma kolega racje to nie wina przewodow grinser006.gif tylko albo zwarcie albo za ciasno chodzi cały naped szyb grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma kolega racje to nie wina przewodow tylko albo zwarcie albo za

> ciasno chodzi cały naped szyb

a ja proponuje podładowanie akuma,ja miałem kiedys taka akcje na starym akumie jak juz był wyładowany przy włączonym radyjku i zapalonym silniku (zaraz po rozruchu jeszcze zimnym) gdy włączałem swiatła wywalało mi bezpiecznik...wiec wydaje mi sie ze mechanizm podnoszenia powoduje zbyt duzy pobór prądu,do tego dochodza jeszcze mrozy które powoduja spadek napiecia w akumie no i wywala ci bezpiecznik....po wymianie akuma na nowy wszystko sie uspokoiło u mnie grinser006.gif a co do tego ze szybki chodza wolniej to normalne przy takich mrozach wszystko twardnieje uszczelki,gumy plastiki, przyjdzie lato sie poprawi sytuacja grinser006.gif do zwolnienia przyczynia sie tez spadek napiecia w akumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja rowniez mysle ze to moze byc wina akumulatora, kolezance w punto

> taz wolno chodzily nawet przy zapalonym motorze, po zmianie aku

> i bez wlaczonego silnika zasuwaja az milo

To moze u mnie tez aku bo jak auto stoi 2-3 dni to potem nie odpali musze podładowac no.gif

Trzeba bedzie nowy zapodac ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma kolega racje to nie wina przewodow tylko albo zwarcie albo za

> ciasno chodzi cały naped szyb

a co zrobić jak chodzi za ciasno oink.gif, bo u mnie szyba od kierowcy chodzi troszku wolniej niż ta druga...i jak mokra jest to piszczy jak dziewica hehe.gif..czy mam zdjąć obicie i cośpoluźnić posmarować...chłopaki..pomóżta zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czlowieku Ty sam sobie przeczysz - wiadomo ze jak sie pala

> bezpieczniki to plynie za duzy prad - a im grubszy kabel to tym

> wiecej pradu moze w nim plynac wiec to co piszesz jest

> nielogiczne.

> Ja sie nie znam na elektr. szybach ale jesli sie przepalaja

> bezpieczniki to IMHO albo za maly bezpiecznik albo silnik na

> strasznie duze opory ruchu i dlatego "siorbie" tyle pradu (im

> wieksze obciazenie silnika to wiecej potrzeba pradu) albo po

> prostu masz gdzies zwarcie / przebicie w obwodzie szybek.

Wiem co mówie bo sam tak u siebie miałem i po zmianie przewodów jest ok !. A inną drogo to to że bezpiecznik może być za mały ja mam u siebie 25 A i jest wszystko git. Napisałem jak było u mnie możę wy macie inaczej angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A zmiana kabli na grubsze jest po to żeby szyby dostawały wiecej

> prądu i szybciej chodziły a nie po to żeby bezpiecznik się nie

> przepalał !!!

no ja moge przypuszczac co autor mial na mysli ale sam zobacz jak to napisales smirk.gif

cyt: "... Po zmianie przewodu na taki o większym przekroju bezpieczników palić nie będzię... "

jezeli bezpieczniki padaly to nie ma sensu wymiany kabli na grubsze smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja moge przypuszczac co autor mial na mysli ale sam zobacz jak to

> napisales

> cyt: "... Po zmianie przewodu na taki o większym przekroju

> bezpieczników palić nie będzię... "

> jezeli bezpieczniki padaly to nie ma sensu wymiany kabli na grubsze

Przepraszam za zamieszanie bow.gif

Poprostu MYŚL WYPRZEDZIŁA SŁOWA nie dopisałem że może bezpiecznik za mały albo że za duże opory.

U siebie sam zakładałem i pamietam że ze 4 bezpieczniki poszły zamim doszłem do tego jedynego rozwiązania. Dla pocieszenia wolną odwierających i zamykających się szyb powiem że na początku u mnie długie światła się zapalały podczas używania elektrycznych szyb. No ale ciągle szkole moje wiadomości z elektryki smile.gif

Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.