supiotr Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Hej, Żonie sie podoba to auto, rozglądam sie za autem segmentu B i 207 jest w kręgu zainteresowań. Biore pod uwage roczniki 2007-2010 i benzyniaki 1.4. Czego sie bac w takim aucie, sa jakies typowe problemy? Na co zwrócić szczególna uwage przy oględzinach? Troche szperałem po sieci i znalazłem troche negatywnych wypowiedzi nt wersji 95KM. Jak elektronika w tym modelu, potrafi negatywnie zaskoczyć, albo wręcz unieruchomić auto? Nigdy nie miałem francowatego samochodu, cos podpowiecie? Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Hej, Żonie sie podoba to auto, rozglądam sie za autem segmentu B i 207 jest w kręgu zainteresowań. Biore pod uwage roczniki 2007-2010 i benzyniaki 1.4. Czego sie bac w takim aucie, sa jakies typowe problemy? Na co zwrócić szczególna uwage przy oględzinach? Troche szperałem po sieci i znalazłem troche negatywnych wypowiedzi nt wersji 95KM. Jak elektronika w tym modelu, potrafi negatywnie zaskoczyć, albo wręcz unieruchomić auto? Nigdy nie miałem francowatego samochodu, cos podpowiecie? Pozdro, Jakieś 2 lata temu stałem przed podobnym dylematem. Z tym, że ja szukałem wersji SW. Skończyło się na dieslu 1.6 w wersji 90 KM bez dwumasy FAP i zmiennej geometrii. Po pierwsze benzynowych było dużo mniej niż diesli. Po drugie zniechęciły opinie o padających silnikach, które powstały przy współpracy z BMW. Od zakupu nic się nie dzieje. Tylko eksploatacja czyli wycieraczki, oleje filtry opony i tyle. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirom Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Jakieś 2 lata temu stałem przed podobnym dylematem. Z tym, że ja szukałem wersji SW. Skończyło się na dieslu 1.6 w wersji 90 KM bez dwumasy FAP i zmiennej geometrii. Po pierwsze benzynowych było dużo mniej niż diesli. Po drugie zniechęciły opinie o padających silnikach, które powstały przy współpracy z BMW. Od zakupu nic się nie dzieje. Tylko eksploatacja czyli wycieraczki, oleje filtry opony i tyle. pozdr. M. Ja mam 1,4 HDI przejechane prawie 140 tyś bez awarii, ale w wersjach benzynowych podobno nie jest tak różowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Unikac VTI Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Dzięki za podpowiedzi. Szukam po ogłoszeniach, ale na razie to jakaś lipa jest, dotyczy to nie tylko 207, szukam generalnie w segmencie B i gdy się zerka do ogłoszeń na luzie , to wydaje się, że jest tego bez liku,a gdy się szuka konkretnie,to nie ma nic godnego uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Hej, Żonie sie podoba to auto, rozglądam sie za autem segmentu B i 207 jest w kręgu zainteresowań. Biore pod uwage roczniki 2007-2010 i benzyniaki 1.4. Czego sie bac w takim aucie, sa jakies typowe problemy? Na co zwrócić szczególna uwage przy oględzinach? Troche szperałem po sieci i znalazłem troche negatywnych wypowiedzi nt wersji 95KM. Jak elektronika w tym modelu, potrafi negatywnie zaskoczyć, albo wręcz unieruchomić auto? Nigdy nie miałem francowatego samochodu, cos podpowiecie? Pozdro, A czego tu się bać 1,5 roku temu żonie znalazłem takiego tylko z silnikiem 88KM rocznik 2006. Auto b. fajne, wygodne, wady-duże spalanie na krótkich trasach w mieście (nawet do 10l) może to też przez to, że szyko osiąga wyższe obroty, duże ryzyko padniętej uszczelki (miałem też ok 1000 zł ) niski przedni zderzak (uwaga na chodniki). Przez ten czas nic się nie zepsuło w przeciwieństwie do golfa. Myślę, że twojej żonie też się spodoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 A czego tu się bać 1,5 roku temu żonie znalazłem takiego tylko z silnikiem 88KM rocznik 2006. Auto b. fajne, wygodne, wady-duże spalanie na krótkich trasach w mieście (nawet do 10l) może to też przez to, że szyko osiąga wyższe obroty, duże ryzyko padniętej uszczelki (miałem też ok 1000 zł ) niski przedni zderzak (uwaga na chodniki). Przez ten czas nic się nie zepsuło w przeciwieństwie do golfa. Myślę, że twojej żonie też się spodoba. Uszczelki to leciały w 75 KM wersji silnika 1.4 o tych 88 nie słyszałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 Uszczelki to leciały w 75 KM wersji silnika 1.4 o tych 88 nie słyszałem... To jest chyba ten sam silnik co w Igen C4, tam bylo 1.4 90KM. I uszczelki tez sie wypalaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 W ET3J4 (1.4 88KM) też uszczelki leciały i to często, u siebie wymieniałem przy przebiegu 89kkm. Auto z tym silnikiem miało lub będzie miało wymienianą UPG prędzej czy później. Taki urok, na pocieszenie dodam, że można z tym jeździć jakiś czas bo wyciek jest zewnętrzny a nie do komory spalania i nie jest od razu jakiś spektakularny tylko zaczyna się od zapocenia a potem to już leci nawet i na pasek osprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcolomeo Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 Uszczelki to leciały w 75 KM wersji silnika 1.4 o tych 88 nie słyszałem... Leci w tym samym miejscu - na kanale olejowym po stronie rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 W ET3J4 (1.4 88KM) też uszczelki leciały i to często, u siebie wymieniałem przy przebiegu 89kkm. Auto z tym silnikiem miało lub będzie miało wymienianą UPG prędzej czy później. Taki urok, na pocieszenie dodam, że można z tym jeździć jakiś czas bo wyciek jest zewnętrzny a nie do komory spalania i nie jest od razu jakiś spektakularny tylko zaczyna się od zapocenia a potem to już leci nawet i na pasek osprzętu. jest gorszy problem z tymi motorami, staja glowice w nich niestety i walki sie na panewka wycieraja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 jest gorszy problem z tymi motorami, staja glowice w nich niestety i walki sie na panewka wycieraja.. O tym nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 a ja nawet widzialem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 Szukałem 207 ale bylem zdecydowany tylko na 1.6 (silnik bmw). Odradzono mi wlasnie ten motor. Ale zdążyłem się przejechac kilkoma i wrażenia bardzo pozytywne. Szukaj bogatszej wersji, wtedy będziesz mieć wskaźnik temp silnika bo w ubozszych brak PS. Kupiłem w końcu clio 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 No też szukalem i kupiłem, ale nie 207, a Punto Evo. Ot taka niespodzianka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.