Krisker Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Jak w temacie: czy jest sens zmiany z mobila na shell? Będzie jakakolwiek różnica, głównie w zużyciu oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jumpman Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Mozesz nawet lać lotosa 15w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Jak w temacie: czy jest sens zmiany z mobila na shell? Będzie jakakolwiek różnica, głównie w zużyciu oleju? Kiedyś najlepsze oleje 15W40 (jeśli chodzi o popularne marki) miał Orlen, Mobil i Elf. Zmieniłem z Mobila na Olen Platinum, przejechałem ponad 200kkm dwoma autami i byłem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Jak w temacie: czy jest sens zmiany z mobila na shell? Będzie jakakolwiek różnica, głównie w zużyciu oleju? A bierze olej z jakiego powodu? Pierścienie, uszczelniacze? Bo jeśli już jeździ na 15W40, to raczej czas na naprawę. Dużo bierze? Jeśli tak, to kupo najtańszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Olej zjada pewnie ze względu na pierścienie... To staruteńkie 1.6 8V suzuki na gaźniku. Ekologia taka Rozważam jeszcze przetestowanie Valvoline Maxlife 10W40 - jest cień szansy, że będzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Testowałem różne oleje w tym samym silniku i zużycie zawsze mam takie samo, tzn ~1l/10kkm. Gdzieś czytałem że podobno Castrol 15w-40 High Milleage jest dobry, tzn "ludzie chwalą" na zużycie oleju jesli chodzi o typowe oleje mineralne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 1 litr na 10 kkm to tyle co nic Choć są silniki, które naprawdę nie biorą nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 1 litr na 10 kkm to tyle co nic Choć są silniki, które naprawdę nie biorą nic. wiem, tak są takie silniki ale na wymarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 wiem, tak są takie silniki ale na wymarciu Takie silniki produkują Koreańce. W Lacetti nie dolewałem ani grama między wymianami. Podobnie w Cruze - a lekkiej nogi nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Takie silniki produkują Koreańce. W Lacetti nie dolewałem ani grama między wymianami. Podobnie w Cruze - a lekkiej nogi nie mam Renault też chyba ma niektóre silniki, które nie biorą oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Takie silniki produkują Koreańce. W Lacetti nie dolewałem ani grama między wymianami. Podobnie w Cruze - a lekkiej nogi nie mam jtd też nie biorą oleju , mam już 4 z kolei i w żadnym nie trzeba było dolewać między wymianami , obecne stilo ma 316 tys km i też bez dolewek co 15 tys wymiana , od fabryki na 5w40 jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Wlej Liqui Moly 10W40 MoS2 a zużycie baaaardzo spadnie, przetestowane wielokrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2015 Takie silniki produkują Koreańce. W Lacetti nie dolewałem ani grama między wymianami. Podobnie w Cruze - a lekkiej nogi nie mam Daewoo już tak dobrze nie wypada pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2015 Daewoo już tak dobrze nie wypada pod tym względem. Deawoo to już zabytki. Ale jeśli chodzi o współczesną motoryzację, to coś w tym jest, że koreańce nie biorą oleju. Mój tata ma drugiego I30, ja mam Rio (co prawda ma dopiero 20 tys. przebiegu) i żaden z tych samochodów nie wymaga dolania nawet kropli oleju. Jak przy wymianie zaleją do kropki na bagnecie oznaczającej max, tak dalej jest na tej samej kropce po 15 tys. km. Ale np fiatowski T-Jet też prawie nie bierze oleju. Mój przynajmniej nie brał do 140 tys. przebiegu. Od 140 do 150 dolałem litr, bo zaczęło ubywać. Co będzie dalej, zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.