Mobil1 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Witam, w swoim Saabie planuje przerobić układ wydechowy na taki w stylu aero. Przeróbka ma być czysto estetyczna. Zależy mi na zachowaniu właściwości dźwiękowych oraz żeby estetycznie wyglądał. Nie widać, ale wydech w moim wypadku jest tylko z jednej strony. W wersji aero mniej więcej za środkowym rozchodzi się na dwa osobne. Uprzedzając pytania. Wydech od wersji aero kosztuje od 1200-1500 zł. Czy możecie polecić jakiś sklep gdzie mógłbym się zaopatrzyć w niezbędne materiały? Jak podejść do tematu końcowych tłumików? Można gdzieś nabyć uniwersalne i ewentualnie dospawać pasujące mi końcówki? Układ ma zostać wykonany ze zwykłej stali, poza końcówkami. W temacie układów wydechowych jestem zielony, więc za wszelkie sugestie będę serdecznie wdzięczny ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Kup od Aero, swój sprzedaj. Będzie lepiej i taniej niż rzeźbienie. I zderzak by się też odpowiedni przydał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Witam, w swoim Saabie planuje przerobić układ wydechowy na taki w stylu aero. Przeróbka ma być czysto estetyczna. Zależy mi na zachowaniu właściwości dźwiękowych oraz żeby estetycznie wyglądał. Nie widać, ale wydech w moim wypadku jest tylko z jednej strony. W wersji aero mniej więcej za środkowym rozchodzi się na dwa osobne. Uprzedzając pytania. Wydech od wersji aero kosztuje od 1200-1500 zł. IMHO albo kupno od Aero albo zrobienie od zera z kwasowki. Ty chcesz zrobic jakas rzezbe, ktora raczej nie da zamierzonego efektu... Chyba, ze sa jakies zamienniki do Aero, ktore pasuje plug&play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Se jaja robisz? poczekaj do wiosny to Ci zrobie w gratisie przy piwku przy okazji jak bede do swojego potworka strugal, szkoda ze wczoraj nic nie wspomniales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hilermann Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 zwykla stal nie jest dobra, bo zardzewieje ci i pieniadze wydasz raz jeszcze. lepiej aluminium inwestowac lub stal kwasowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 zwykla stal nie jest dobra, bo zardzewieje ci i pieniadze wydasz raz jeszcze. lepiej aluminium inwestowac lub stal kwasowa. Uklad wydechowy z aluminium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hilermann Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Uklad wydechowy z aluminium? Oczywiscie. w Polsce nie jest to robione zbyt czesto, ale juz na Wyspach sprawdza sie to czesto. Nie jest to tanie, ale starcza na bardzo dlugo. Ja bym tak zrobila, a "Mobil1" chce spawac, czyli robic tuning. Wiec aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 jak juz to nie aluminium tylko stal aluminowana, zreszta robiac wydech typowo stalowy wystarczy pokryc go cynkiem i starcza na ladnych kilka lat - testowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Najlepiej z kwasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Uklad wydechowy z aluminium? A to aluminium się na nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 A to aluminium się na nadaje No na kolektor wydechowy to raczej nie ale na dalsze elementy? Tam już nie jest tak ciepło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Zderzak różni się tylko dokładną, która można samemu kupić. Co do wydechu to wydawanie kasy na wydech z kwasu, który ma tylko wyglądać jest pomyłka. Aktualny wydech nie jest wart zawrotnych sum, więc po pierwsze długo bujalbym się że sprzedażą, a wydał kupę kasy na wydech, który też jest ze zwykłej stali, a kosztuje jak zrobienie budzetowo wydechu od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Spoko, to drutuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 To nie wydech z Aero, tylko od wersji 2.8 V6 lub Turbo-X - tylko te wersje miały dwustronny wydech. Wydech z Aero jest co prawda na większej średnicy ale kończy się tylko na jednej stronie. Najłatwiej będzie Ci znaleźć wydech z V6'ki i połączyć go z tym co masz plus do tego dokładka na dwie końcówki. Będziesz wtedy miał porządny wydech. Możesz też robić w całości z kwasówki ale zwykłą stal odpuść U mnie tak wygląda po przeróbce z tym, że w przedlifcie (Aero z przerobionym wydechem na dwie strony z V6). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.