wawo Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 należy liczyć się z padem silnika po kilku/klilkudziesięciu tysiącach czy z lubryfikacją ten problem znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 należy liczyć się z padem silnika po kilku/klilkudziesięciu tysiącach czy z lubryfikacją ten problem znika? Stary? Nie nadaje sie. Oficjalnie w DE montowali i tez sie wycofali. Lubryfikacja nic nie zmienia. Choc z drugiej strony sa ludzie co zamontowali i jezdza choc to raczej wyjatki. Jak stara wersja to brac 1.6D bez dpf i bez dwumasy i zapomniec o lpg. Jak nowa to problem i kupic cos co sie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Stary? Nie nadaje sie. Oficjalnie w DE montowali i tez sie wycofali. Lubryfikacja nic nie zmienia. Choc z drugiej strony sa ludzie co zamontowali i jezdza choc to raczej wyjatki. Jak stara wersja to brac 1.6D bez dpf i bez dwumasy i zapomniec o lpg. Jak nowa to problem i kupic cos co sie nadaje. Jakie oznaczenie mają silniki, które NIE nadaja się i takie, gdzie to ryzyko można podjąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Jakie oznaczenie mają silniki, które NIE nadaja się i takie, gdzie to ryzyko można podjąć? W skorcie bo mi nie odpowiedziales. Hultai/Kila/Mitsu bo rozny miszmasz robia i robili Ci producenci. Stare silniki to Alpha 1.3 1.5 i 1.6 Nie wnikam w szczegoly. Kolejna generacja to Gamma.1.4 G4FA - tu trzeba sie upewnic jak to sie sprawuje w DE tu pchali LPG pozniej przestali. O ile do GDI to nie slyszalem o LPG wogole. W 1.6 MPI do G4FC i FG nie widziałem żeby ktoś zakładał. Na otomoto sa 24 z LPG i ponad 700 normalnych o czyms to swiadczy Jak ogarniety gaziarz to zamontuje polatasz 100kkm jak nie rypnie to sprzedaz i git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 należy liczyć się z padem silnika po kilku/klilkudziesięciu tysiącach czy z lubryfikacją ten problem znika? 40tys przejechane i nic się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 należy liczyć się z padem silnika po kilku/klilkudziesięciu tysiącach czy z lubryfikacją ten problem znika? Siostra/szwagier mają i30, półtora roku, pięćdziesiąt parę tysięcy kilometrów i "fabryczna" instalacja. Na razie nic się nie dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Siostra/szwagier mają i30, półtora roku, pięćdziesiąt parę tysięcy kilometrów i "fabryczna" instalacja. Na razie nic się nie dzieje... 1.4?? Podobno HUNDAI wycofał się już kilka lat temu z LPG do tych silników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 1.4?? Podobno HUNDAI wycofał się już kilka lat temu z LPG do tych silników? Yhy, 1.4. Dlatego napisałem "fabryczna" instalacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 O ile do GDI to nie slyszalem o LPG wogole. Jest dedykowana instalacja LPG dla silników GDI - Direct LiquiMax-2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2016 Jakie oznaczenie mają silniki, które NIE nadaja się i takie, gdzie to ryzyko można podjąć? W głównej mierze nadają się tylko te silniki, które wyjadą z fabryki zamówione pod LPG, a w przypadku Kii, która jest technologicznym bliźniakiem hultaja, to można mieć w nowych samochodach w 1,2 w Kii Rio i 1,4 100KM w cee'dach gaz. W innych silnikach nie montują LPG. O ile wiem to się różni coś w silniku między taką wersją, która wyjedzie z fabryki pod LPG od takiej która nie jest pod LPG zamówiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Z 5 lat temu w Mitsubishi wersje pod lpg miały utwardzone gniazda zaworowe i były trochę droższe. Możliwe ze tu będzie podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Z 5 lat temu w Mitsubishi wersje pod lpg miały utwardzone gniazda zaworowe i były trochę droższe. Możliwe ze tu będzie podobnie. Niby tak jest w tej astrze 4 140 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.