lorak06073 Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 Witam. Jak w temacie gdzie znajdę tą wtyczkę? Mam cały czas błąd ABS/ASR i okazało się że jest brak sygnału z tego czujnika. Zwaliłem nadkole ale wtyczki nie ma a dalsza częśc okablowania wchodzi w karoserię a dalej to juz nie wiem gdzie tego szukać Jakieś rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 Pod nadkolem jest wtyczka, no chyba, że masz coś dłubane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 Nie ma właśnie pod nadkolem. Jest gdzieś to cholerstwo wewnątrz auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 No to jesteś chyba pierwszy który ma wtyczkę w środku pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 O ile pamięć mnie nie myli to u mnie jest tak samo, wtyczka czujnika jest wewnątrz pojazdu, wchodzi przez taką gumową uszczelkę do środka pojazdu, jakie masz nadwozie ? W kombiaku wtyczka jest w bagażniku ale żeby się do niej dostać to trzeba cały boczek tapicerki ściągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 Zapomniałem dodać, hatchback 5d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 2 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 Tak jest w 3D (druga wtyczka w tym przypadku to do poziomowania xenonów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Witam. Jak w temacie gdzie znajdę tą wtyczkę? Mam cały czas błąd ABS/ASR i okazało się że jest brak sygnału z tego czujnika. Zwaliłem nadkole ale wtyczki nie ma a dalsza częśc okablowania wchodzi w karoserię a dalej to juz nie wiem gdzie tego szukać Jakieś rady? a pod kanapą tylną , pod wykładziną nie ma ? w fiatach/alfach zawsze tam miałem wtyczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Tak jak pisał kolega Wafer trzeba zwalić tylny prawy boczek z plastkiami. Jprd tyle roboty żeby przeczyścić jedną wtyczkę. Dziś wymieniałem też filtr powietrza. Dostep do niego to jakies nieporozumienie. Do tego widać że juz ktos kleił obudowę i kawałek się obłamało. Konstruktor to chyba powinien dostać nagrodę za utrudnianie życie posiadaczom auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 . Konstruktor to chyba powinien dostać nagrodę za utrudnianie życie posiadaczom auta. Żaden zagraniczny konstruktor nie jest w stanie wyobrazić sobie,że Polak wszystko sam naprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 3 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Podłączę się pod temat. Raz do roku w okresie zimowym pojawia się u mnie błąd C1042. Jest to błąd prawego przedniego czujnika ABS. Błąd pojawił się w obu przypadkach na czystej, suchej nawierzchni, na prostej drodze przy prędkości ok. 60-70 km/h. Jedyne co stwierdziłem to sporo za niskie ciśnienie powietrza w prawym kole. Podejrzewam, że to samo mogło być rok temu. Czy to może być przyczyną błędu? Po jego wykasowaniu błąd nie pojawia się ponownie. Biorę też pod uwagę akumulator. Nie jest już pierwszej młodości, a napięcie ładowania na biegu jałowym bez obciążenia to 13,6V, więc może interwencji wymaga regulator napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 7 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2016 moze byc syf z klocka ktory przykleił sie do pierscienia magnetycznego, powodujac blad odczytu z kola. Mialem tak na tyle warstwa syfu ok 1mm , po dluzszej jezdzie wywalalo checka abs esp asr, sciaglem tarcze i patrze a tu warstwa syfu 1mm i dlatego czujnik nie mogl odczytac parametrow, ostroznie wyczyscilem i do dzisisj spokoj, z przodem jest troche gorzej bo Czujnik lubi sie urwac przy probie demontazu ( urwalem lewy, ale ze mialem sama koncowke wlutowalem ja w kabelek ) trzeba odkrecic cala zwrotnice, bo pierscien przykrywa przegob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.