Skocz do zawartości

Gdzie jest wtyczka prawego tylnego czujnika ABS?


lorak06073

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie gdzie znajdę tą wtyczkę? Mam cały czas błąd ABS/ASR i okazało się że jest brak sygnału z tego czujnika. Zwaliłem nadkole ale wtyczki nie ma a dalsza częśc okablowania wchodzi w karoserię a dalej to juz nie wiem gdzie tego szukać :facepalm: Jakieś rady? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamięć mnie nie myli to u mnie jest tak samo, wtyczka czujnika jest wewnątrz pojazdu, wchodzi przez taką gumową uszczelkę do środka pojazdu, jakie masz nadwozie ? W kombiaku wtyczka jest w bagażniku ale żeby się do niej dostać to trzeba cały boczek tapicerki ściągnąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak w temacie gdzie znajdę tą wtyczkę? Mam cały czas błąd ABS/ASR i okazało się że jest brak sygnału z tego czujnika. Zwaliłem nadkole ale wtyczki nie ma a dalsza częśc okablowania wchodzi w karoserię a dalej to juz nie wiem gdzie tego szukać :facepalm: Jakieś rady? 

a pod kanapą tylną , pod wykładziną nie ma ?

 

 

w fiatach/alfach zawsze tam miałem wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał kolega Wafer trzeba zwalić tylny prawy boczek z plastkiami. Jprd tyle roboty żeby przeczyścić jedną wtyczkę. Dziś wymieniałem też filtr powietrza. Dostep do niego to jakies nieporozumienie. Do tego widać że juz ktos kleił obudowę i kawałek się obłamało.  :ogien:  Konstruktor to chyba powinien dostać nagrodę za utrudnianie życie posiadaczom auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.  Konstruktor to chyba powinien dostać nagrodę za utrudnianie życie posiadaczom auta.

    Żaden zagraniczny konstruktor nie jest w stanie wyobrazić sobie,że Polak wszystko sam naprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat. Raz do roku w okresie zimowym pojawia się u mnie błąd C1042. Jest to błąd prawego przedniego czujnika ABS. Błąd pojawił się w obu przypadkach na czystej, suchej nawierzchni, na prostej drodze przy prędkości ok. 60-70 km/h. Jedyne co stwierdziłem to sporo za niskie ciśnienie powietrza w prawym kole. Podejrzewam, że to samo mogło być rok temu. Czy to może być przyczyną błędu? Po jego wykasowaniu błąd nie pojawia się ponownie. Biorę też pod uwagę akumulator. Nie jest już pierwszej młodości, a napięcie ładowania na biegu jałowym bez obciążenia to 13,6V, więc może interwencji wymaga regulator napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc syf z klocka ktory przykleił sie do pierscienia magnetycznego, powodujac blad odczytu z kola. Mialem tak na tyle warstwa syfu ok 1mm , po dluzszej jezdzie wywalalo checka abs esp asr, sciaglem tarcze i patrze a tu warstwa syfu 1mm i dlatego czujnik nie mogl odczytac parametrow, ostroznie wyczyscilem i do dzisisj spokoj, z przodem jest troche gorzej bo

Czujnik lubi sie urwac przy probie demontazu ( urwalem lewy, ale ze mialem sama koncowke wlutowalem ja w kabelek ) trzeba odkrecic cala zwrotnice, bo pierscien przykrywa przegob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.