Skocz do zawartości

Filtr Stożkowy


Rfck

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy ktoś z was używał/porównywał filtr stożkowy K&N z innymi, tańszymi np: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PERFORMANCE-FILTER-ADAPTERS-K-N-INDUCTION-TYPE-CARBON-UN007-C-/161617465275?fits=Car+Make%3AFiat|Model%3AStilo&hash=item25a126cfbb:g:EJcAAOSwqu9U8GF7

 

Proszę tylko nie dyskutować na temat sensu stożka, dolotu itp itd. Bo mam już stożek zamontowany ale uległ uszkodzeniu i chce go zamienić, zastanawiam się tylko nad tym czy warto kupować K&N czy nie. Nie miałem wcześniej standardowego filtra, kupiłem już ze stożkiem i nie mam jak porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy ktoś z was używał/porównywał filtr stożkowy K&N z innymi, tańszymi np: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PERFORMANCE-FILTER-ADAPTERS-K-N-INDUCTION-TYPE-CARBON-UN007-C-/161617465275?fits=Car+Make%3AFiat|Model%3AStilo&hash=item25a126cfbb:g:EJcAAOSwqu9U8GF7

 

Proszę tylko nie dyskutować na temat sensu stożka, dolotu itp itd. Bo mam już stożek zamontowany ale uległ uszkodzeniu i chce go zamienić, zastanawiam się tylko nad tym czy warto kupować K&N czy nie. Nie miałem wcześniej standardowego filtra, kupiłem już ze stożkiem i nie mam jak porównać.

 

Ja mam fabrycznie stożkowy i ludzie na forach mówią że K&N jest gorszy od zwykłego papierowego. Przede wszystkim dlatego że jest kiepsko wykonany - są zacieki gumy na powierzchnię filtrującą co zmniejsza jej powierzchnię i zwiększa zawirowania. Za to u mnie K&N jest tańszy od jednorazowego = w sensie ekonomicznym bardzo się opłaca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tak wlasciwie daje stożek w turbo?

Nic nie daje. Fabryczny dolot jest najlepiej zoptymalizowany do danego silnika przez inżynierów konstruktorów i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wiele poprawić  :phi:  ;] . Może być tylko gorzej - na przykład głośniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie daje. Fabryczny dolot jest najlepiej zoptymalizowany do danego silnika przez inżynierów konstruktorów i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wiele poprawić  :phi:  ;] . Może być tylko gorzej - na przykład głośniej.

 

Bzdury. Fabryczny dolot jest funkcją ceny, trwałości silnika i osiągów. Można zawsze poprawić jedno pogorszając drugie i trzecie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pipercross możesz wziąć, albo AEM.

 

AEM mają dobrą opinię, ale są drogie. Podobno aFe robi bardzo dobre filtry:

http://www.amazon.com/aFe/b/ref=bl_dp_s_web_2581801011?ie=UTF8&node=2581801011&field-lbr_brands_browse-bin=aFe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie daje. Fabryczny dolot jest najlepiej zoptymalizowany do danego silnika przez inżynierów konstruktorów i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wiele poprawić  :phi:  ;] . Może być tylko gorzej - na przykład głośniej.

no i zazwyczaj wirtuozi stożka  ;]  tak go daja że ciągnie ciepłe powietrze z komory silnika  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat u mnie jest na dole tam gdzie fabrycznie jest obudowa filtra i tam w większości ciągnie zimne powietrze z gleby.

Chodzi o te noname filtry taki co wkleiłem np. bo za 40 funtów mam już K&N. Chodzi mi o trwałość takich filtrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.