Rfck Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Witam Czy ktoś z was używał/porównywał filtr stożkowy K&N z innymi, tańszymi np: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PERFORMANCE-FILTER-ADAPTERS-K-N-INDUCTION-TYPE-CARBON-UN007-C-/161617465275?fits=Car+Make%3AFiat|Model%3AStilo&hash=item25a126cfbb:g:EJcAAOSwqu9U8GF7 Proszę tylko nie dyskutować na temat sensu stożka, dolotu itp itd. Bo mam już stożek zamontowany ale uległ uszkodzeniu i chce go zamienić, zastanawiam się tylko nad tym czy warto kupować K&N czy nie. Nie miałem wcześniej standardowego filtra, kupiłem już ze stożkiem i nie mam jak porównać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Witam Czy ktoś z was używał/porównywał filtr stożkowy K&N z innymi, tańszymi np: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PERFORMANCE-FILTER-ADAPTERS-K-N-INDUCTION-TYPE-CARBON-UN007-C-/161617465275?fits=Car+Make%3AFiat|Model%3AStilo&hash=item25a126cfbb:g:EJcAAOSwqu9U8GF7 Proszę tylko nie dyskutować na temat sensu stożka, dolotu itp itd. Bo mam już stożek zamontowany ale uległ uszkodzeniu i chce go zamienić, zastanawiam się tylko nad tym czy warto kupować K&N czy nie. Nie miałem wcześniej standardowego filtra, kupiłem już ze stożkiem i nie mam jak porównać. Ja mam fabrycznie stożkowy i ludzie na forach mówią że K&N jest gorszy od zwykłego papierowego. Przede wszystkim dlatego że jest kiepsko wykonany - są zacieki gumy na powierzchnię filtrującą co zmniejsza jej powierzchnię i zwiększa zawirowania. Za to u mnie K&N jest tańszy od jednorazowego = w sensie ekonomicznym bardzo się opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rfck Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Chodzi mi o sam stożek bo nie mam obudowy fabrycznego filtra i potrzebuję wymienić tylko sam filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Kup co tańsze - to nie turbo, nie poczujesz różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 A co tak wlasciwie daje stożek w turbo? Może do t-jet wsadze B-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 A co tak wlasciwie daje stożek w turbo? Nic nie daje. Fabryczny dolot jest najlepiej zoptymalizowany do danego silnika przez inżynierów konstruktorów i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wiele poprawić . Może być tylko gorzej - na przykład głośniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Pipercross możesz wziąć, albo AEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Nic nie daje. Fabryczny dolot jest najlepiej zoptymalizowany do danego silnika przez inżynierów konstruktorów i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wiele poprawić . Może być tylko gorzej - na przykład głośniej. Bzdury. Fabryczny dolot jest funkcją ceny, trwałości silnika i osiągów. Można zawsze poprawić jedno pogorszając drugie i trzecie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Pipercross możesz wziąć, albo AEM. AEM mają dobrą opinię, ale są drogie. Podobno aFe robi bardzo dobre filtry: http://www.amazon.com/aFe/b/ref=bl_dp_s_web_2581801011?ie=UTF8&node=2581801011&field-lbr_brands_browse-bin=aFe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Nic nie daje. Fabryczny dolot jest najlepiej zoptymalizowany do danego silnika przez inżynierów konstruktorów i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wiele poprawić . Może być tylko gorzej - na przykład głośniej. no i zazwyczaj wirtuozi stożka tak go daja że ciągnie ciepłe powietrze z komory silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 AEM mają dobrą opinię, ale są drogie. Podobno aFe robi bardzo dobre filtry: http://www.amazon.com/aFe/b/ref=bl_dp_s_web_2581801011?ie=UTF8&node=2581801011&field-lbr_brands_browse-bin=aFe Z innych jeszcze jest Injen, Fujita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Z innych jeszcze jest Injen, Fujita Też słyszałem dużo dobrych opinii o Injen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rfck Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 Akurat u mnie jest na dole tam gdzie fabrycznie jest obudowa filtra i tam w większości ciągnie zimne powietrze z gleby. Chodzi o te noname filtry taki co wkleiłem np. bo za 40 funtów mam już K&N. Chodzi mi o trwałość takich filtrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 używam KN i nie narzekam. Piorę co 6 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 używam KN i nie narzekam. Piorę co 6 miesięcy Dlatego mowię ze k&n jest super jak sie chce oszczędzać kasę. Za to po kilku latach MAF potrafi paść. Allah Jahve Amen Alleluja Tortellini! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.