smithski Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Szukam kombi do 15-16 tys. Diesel lub benzyna z mozliwoscia LPG. Chcociaz te 120km zeby mialo. Moje typy kolejnosc przypadkowa: Peugeot 307/407 ale raczej HDI Vw Passat b5 wiadomo ze 1.9 Tdi Mazda 6 2.0 16v benzyna pod LPG Renault Laguna 2.0 16v pod LPG Audi A4 b6 ale to raczej nie ta kasa. Za czym jestescie? Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Ford Focus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Chevrolet Lacetti, będzie najmłodszy i najtańszy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Renault Laguna 2.0 16v pod LPG Ale to chyba LII - z serii królowa lawet choc chyba królowe skończyły sie po 2004 roku... A LIII to już zupełnie inna bajka - ale cenowo też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 LII FL oczywiscie Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Ford FocusJaki motor?Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Audi A4 b6 ale to raczej nie ta kasa. Dasz radę, kombi są tańsze niż sedany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Pasek B5 ale nie klekot, 1.8 T z wirusem na 180 PS chyba że coś większego, wygodniejszego to Omega B FL z dowolnym silnikiem benzynowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Szukam kombi do 15-16 tys. Diesel lub benzyna z mozliwoscia LPG. Chcociaz te 120km zeby mialo. ja jestem za 407 hdi , będzie młode i nowoczesne dorzuciłbym do listy stilo kombi/stilo uproad kombi 1,9jtd 120KM lub 140KM , za te pieniądze byłby z koncówki ok 2007r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 No ja dziękuję za taką nowoczesność, właśnie 2 dni temu jarałem się kumpla 407, dopóki nie usiadłem za kierownicą, co za plastik. I ta ergonomia, a właściwieujej brak ( porównanuje do paska b5, omegi i astry F). Tak jak Jay pisze, ostatnie samochody skończyły się krótko po roku milenijnym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 A4 b6 albo e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 No ja dziękuję za taką nowoczesność, właśnie 2 dni temu jarałem się kumpla 407, dopóki nie usiadłem za kierownicą, co za plastik. I ta ergonomia, a właściwieujej brak ( porównanuje do paska b5, omegi i astry F). Tak jak Jay pisze, ostatnie samochody skończyły się krótko po roku milenijnym Dokładnie, 2001-2004 to najporządniejsze auta. A4 b6 albo e46 Najlepszy wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Najlepszy wybór A jak coś większego to a6c5 i e39 zależy jakiej wielkości ma to być auto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 A4 B5 lub B6 1.8T. B5 lżejsze więc 150 koni w serii będzie lepiej przyspieszać. Gaz to nie problem w tych silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Focus 2.0 145, ew 1.6 115. Astra h 1.8 140- sporo jest aut w tej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 No ja dziękuję za taką nowoczesność, właśnie 2 dni temu jarałem się kumpla 407, dopóki nie usiadłem za kierownicą, co za plastik. I ta ergonomia, a właściwieujej brak ( porównanuje do paska b5, omegi i astry F). Tak jak Jay pisze, ostatnie samochody skończyły się krótko po roku milenijnym Mam podobne wrażenie w 307 jakoś ten kokpit lepiej wygląda Najlepszy wybór A jak coś większego to a6c5 i e39 zależy jakiej wielkości ma to być auto.. Większego mi nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Pasek B5 ale nie klekot, 1.8 T z wirusem na 180 PS chyba że coś większego, wygodniejszego to Omega B FL z dowolnym silnikiem benzynowym i nadżerką w gratisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 W 407 ta decha faktycznie srednia w 307 jakos lepiej wyglada. Z audi ciezko do 15 musze czegos innego szukac. Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Daj sobie spokój z Audi - przereklamowana klaustrofobia Pomyśl o C5 po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Omega B FL z dowolnym silnikiem benzynowym w cenie 15 tys? to chyba ze złota. sąsiad ostatnio kupił za 14tys vectre c od 1 wł z gazem 1.8 122KM 2003 rok i smiga az miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 w cenie 15 tys? to chyba ze złota. sąsiad ostatnio kupił za 14tys vectre c od 1 wł z gazem 1.8 122KM 2003 rok i smiga az miło wcale nie ze złota, normalna procedura z omegami, kupujesz za 3 wkładasz 12 i masz auto marzeń 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 wcale nie ze złota, normalna procedura z omegami, kupujesz za 3 wkładasz 12 i masz auto marzeń Czy sweterek z przydługimi rękawami wiązanymi oplotem za plecami, dają do tego w gratisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 w cenie 15 tys? to chyba ze złota. sąsiad ostatnio kupił za 14tys vectre c od 1 wł z gazem 1.8 122KM 2003 rok i smiga az miło A jak wyglada silnik 2.2 147km w VC? Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamaj Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 No ja dziękuję za taką nowoczesność, właśnie 2 dni temu jarałem się kumpla 407, dopóki nie usiadłem za kierownicą, co za plastik. I ta ergonomia, a właściwieujej brak ( porównanuje do paska b5, omegi i astry F). Tak jak Jay pisze, ostatnie samochody skończyły się krótko po roku milenijnym Mówiąc plastik masz na myśli jakość deski czy design? Bo imo jakość jest więcej niż dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Jedno i drugie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 A jak wyglada silnik 2.2 147km w VC? Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 w cenie 15 tys? to chyba ze złota. sąsiad ostatnio kupił za 14tys vectre c od 1 wł z gazem 1.8 122KM 2003 rok i smiga az miło A przepraszam, czy jak ktoś ma 15 koła to na siłę musi to wydać w dniu zakupu? Nie wolno mu kupić do 10 i za resztę doprowadzić do stanu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Czy sweterek z przydługimi rękawami wiązanymi oplotem za plecami, dają do tego w gratisie? jak byś tak sprecyzował o co ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 jak byś tak sprecyzował o co ci chodzi O kupno auta za 3kzł i wrzucenie 12kzł na doprowadzenie do stanu używalności. Ja rozumiem oczywiście - auto marzeń, itp... można to zrobić. W przypadku jakiegoś rodzyna, który będzie autem weekendowym, wybitnym, cieszącym oko, ego, klauzulę sumienia i łechtaczkę posiadacza. A nie w przypadku, gdy się za te pieniądze szuka dupowozu na co dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 O kupno auta za 3kzł i wrzucenie 12kzł na doprowadzenie do stanu używalności. Ja rozumiem oczywiście - auto marzeń, itp... można to zrobić. W przypadku jakiegoś rodzyna, który będzie autem weekendowym, wybitnym, cieszącym oko, ego, klauzulę sumienia i łechtaczkę posiadacza. A nie w przypadku, gdy się za te pieniądze szuka dupowozu na co dzień. matko i córko, Ty tak poważnie, odniosłem się do wątku o omci na hajtparku, to był żart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 A przepraszam, czy jak ktoś ma 15 koła to na siłę musi to wydać w dniu zakupu? Nie wolno mu kupić do 10 i za resztę doprowadzić do stanu? wg mnie szkoda czasu a juz na pewno w przypadku omegi, bo ta niestety bedzie rdzewiec na potege, no i juz strasznie zalatuje staroscia. vectra bedzie o niebo lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Domyślam się, że masz na myśli Vectrę C, wiesz tak się składa, że mam na codzień porównanie z tym autem z silnikiem 1.8 140PS a więc po lifcie i nie wiemw czym to aauto jest jeszcze od omegi? A już szczególnie na autostradzie widać różnicę gdzie przy 160 w vectrze jest już głośno a omka tnie cichutko powietrze, na mieście tez gorzej bo VC jest dużo twardsza, zresztą kolega sam stwierdził, że mocno komfortem jazdy odstaje od Omy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Szukam kombi do 15-16 tys. Diesel lub benzyna z mozliwoscia LPG. Chcociaz te 120km zeby mialo. Moje typy kolejnosc przypadkowa: Peugeot 307/407 ale raczej HDI Vw Passat b5 wiadomo ze 1.9 Tdi Mazda 6 2.0 16v benzyna pod LPG Renault Laguna 2.0 16v pod LPG Audi A4 b6 ale to raczej nie ta kasa. Za czym jestescie? Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Trzy miesiące temu stałem przed identycznym dylematem ... 15 tyś ... kombi... najlepiej benzyna z lpg lub ostatecznie diesel Osobiście brałem pod uwagę : - Lagunę II (tylko 2.0t) na plus fajnie wyposażone, tanie w zakupie, ładna linia nadwozia silnik 2.0 fajnie się kręci i idealnie współpracuje z gazem n minus : królowa lawet , francuz - Citroena C5 po FL na plus fajnie wyposażone, zawieszenie hydro bardzo duże kombi , fajne silniki HDI na minus : francuz Ostatecznie jadąc po C5 kupiłem Lybre 2.4 jtd na plus Kasy sporo w kieszeni zostało, fajne wyposażenie, fajny sprawdzony silnik, na minus : ciężko znaleźć wariata który to później odkupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 na mieście tez gorzej bo VC jest dużo twardsza, zresztą kolega sam stwierdził, że mocno komfortem jazdy odstaje od Omy. jak dla mnie twardsze zawieszenie jest plusem, przynajmniej pewniej się trzyma drogi. Ja powyżej 160 i tak nie jezdzę, więc hałas nie istotny, natomiast ruda jest istotna. walczyłem z nią już w kilku autach, i wiem, ze tej wojny się nie wygra, więc osobiście wybrałbym auto wolne od rdzy i mające opinie nie gnijącego. wybór jest prosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smithski Napisano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 jak dla mnie twardsze zawieszenie jest plusem, przynajmniej pewniej się trzyma drogi. Ja powyżej 160 i tak nie jezdzę, więc hałas nie istotny, natomiast ruda jest istotna. walczyłem z nią już w kilku autach, i wiem, ze tej wojny się nie wygra, więc osobiście wybrałbym auto wolne od rdzy i mające opinie nie gnijącego. wybór jest prostyBrak rudej jest plusem. Myślę że gdyby Mazda 6 nie gniła to 2.0 16v odniosło by sukces w używkach.Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Szukam kombi do 15-16 tys. Diesel lub benzyna z mozliwoscia LPG. Chcociaz te 120km zeby mialo. Moje typy kolejnosc przypadkowa: Peugeot 307/407 ale raczej HDI Vw Passat b5 wiadomo ze 1.9 Tdi Mazda 6 2.0 16v benzyna pod LPG Renault Laguna 2.0 16v pod LPG Audi A4 b6 ale to raczej nie ta kasa. Za czym jestescie? Wysłane z mojego GT-S6310 przy użyciu Tapatalka Mazdę z listy wykreśl bo rudej z imprezy nie wygonisz, gnije to ponadnormatywnie, tył, podłoga-szkoda kasy. Laguna-tania w zakupie, zła nie jest, ale sprzedać ją kiedyś będziesz musiał dać niską cenę. Duża utrata wartości. Paska da się ładnego kupić, pod warunkiem, że nie jesteś miłośnikiem 140 tys przebiegu w kilkunastoletnim dieslu. Audi A4 da się kupić w kombii tdi w tej kasie, ostatnio w DE widziałem za niespełna 3 tys eur, biała, miała do poprawy błotnik jeden i drzwi do listwy do poprawy bo przerysowane. była serwisowana i coś ok 240 czy 250 tys miała, generalnie po ogarnięciu jej w tych 16 byś się zamknął. Peugeot 307/407 tu niestety loteria, będziesz albo mega zadowolony, albo mega sfrustrowany drobnymi naprawami. Nie wiem od czego to zależy. Ja byłbym za passat/audi. Dlaczego?Dlatego, że: - całkiem wygodne (passat większy, audi lepiej popasowane, lepsze detale, choć i tak np przełączniki świateł się wycierają). - mnóstwo części zamiennych na rynku, nowych i używanych - zna każdy mechanik, każdy naprawi, koszty nie zrujnują - całkiem nieźle zabezpieczone antykorozyjnie (w paskach potrafi rdzewieć tylna klapa, w audi czasami spod listw drzwiowych purchelki wyłażą. - bdb silniki tdi, są trwałe, nie są paliwożerne, natomiast zapomnij o 5 litrach w 131 konnych wersjach, najoszczędniejsze były starsze silniki 90 i 110KM na pompie, ale średnia z umiarkowanej jazdy 6-6.5 litra wychodzi, chyba że mega krótkie odcinki - na AK panuje hejt tych pojazdów, natomiast miałem kilka i zawsze jak jeżdżę wymienionymi dobrze mi się jedzie, czy to po kraju czy za granicą, widać różnicę na korzyść w stosunku do pozostałych wymienionych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamaj Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Jedno i drugie 407 to na pewno nie auto bez wad, ale akurat jakość deski i spasowanie jest moim zdaniem przyzwoite. W stosunku do VC wygrywa imo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 jak dla mnie twardsze zawieszenie jest plusem, przynajmniej pewniej się trzyma drogi. Ja powyżej 160 i tak nie jezdzę, więc hałas nie istotny, natomiast ruda jest istotna. walczyłem z nią już w kilku autach, i wiem, ze tej wojny się nie wygra, więc osobiście wybrałbym auto wolne od rdzy i mające opinie nie gnijącego. wybór jest prosty no oczywiście tu się zgadzam w pełnej rozciągłości, też kolejne auto będę szukał nie gnijące, nie mniej jednak pomimo purchli na nadwoziu nik mi nie powie, że oma nie zapewnia zajebistego komfortu, często znacznie wyższego aniżeli w nowszych autach klasy D, ot zresztą nic dziwnego, Oma to już E klasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.