Skocz do zawartości

Dodatek do diesla


Zuraw

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś z was stosował jakieś preparaty doc zyszczenia wtrysków, usunięcia nagaru i innych zabiegów polepszających pracę silnika? Jeśli tak, to jakie - do paliwa, do oleju i czy możecie coś polecić? Obecnie mój combolot ma zrobione 227kkm i zaczyna jakoś "kwadratowo" pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z was stosował jakieś preparaty doc zyszczenia wtrysków, usunięcia nagaru i innych zabiegów polepszających pracę silnika? Jeśli tak, to jakie - do paliwa, do oleju i czy możecie coś polecić? Obecnie mój combolot ma zrobione 227kkm i zaczyna jakoś "kwadratowo" pracować.

Do foki lałem coś takiego

 

http://www.pl.commaoil.com/passenger-vehicles/products/view/311

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z was stosował jakieś preparaty doc zyszczenia wtrysków, usunięcia nagaru i innych zabiegów polepszających pracę silnika? Jeśli tak, to jakie - do paliwa, do oleju i czy możecie coś polecić? Obecnie mój combolot ma zrobione 227kkm i zaczyna jakoś "kwadratowo" pracować.

Ja nie polecam w sierpniu wyczyściłem sobie układ Liqui Moly, a w marcu miałem do wymiany wtryski i pompę, od awarii leję 250ml na bak Castrola 2T ładniej (bardziej miękko) na tym silnik pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z was stosował jakieś preparaty doc zyszczenia wtrysków, usunięcia nagaru i innych zabiegów polepszających pracę silnika? Jeśli tak, to jakie - do paliwa, do oleju i czy możecie coś polecić? Obecnie mój combolot ma zrobione 227kkm i zaczyna jakoś "kwadratowo" pracować.

http://allegro.pl/liqui-moly-8343-do-czyszcze-super-diesel-additiv-i5765004733.html.

 

wlewam coś takiego co 15-30 tyś i jest ok, nie wiem jak byłoby bez tego dodatku. :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam w sierpniu wyczyściłem sobie układ Liqui Moly, a w marcu miałem do wymiany wtryski i pompę, od awarii leję 250ml na bak Castrola 2T ładniej (bardziej miękko) na tym silnik pracuje.

może ten LM to jakaś podróba była, bo generalnie LM jest jednym z lepszych do diesla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z was stosował jakieś preparaty doc zyszczenia wtrysków, usunięcia nagaru i innych zabiegów polepszających pracę silnika? Jeśli tak, to jakie - do paliwa, do oleju i czy możecie coś polecić? Obecnie mój combolot ma zrobione 227kkm i zaczyna jakoś "kwadratowo" pracować.

 

Lepiej zrobić diagnostykę i dowiedzieć się skąd bierze się ta kwadratowa praca, niż dolać coś, co może więcej bałaganu narobić, niż korzyści przynieść. Dodatki myjące dodawane do paliwa mogą spowodować, że to paliwo będzie po prostu za suche - a przecież pompa paliwa i wtryskiwacze są smarowane właśnie paliwem.

 

Co do oleju do dwusuwów - wiele osób to poleca, kilka stosujących te dolewki znam osobiście, ale nie potrafię na podstawie ich "zeznań" wyrobić sobie jednoznacznego zdania na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Lepiej zrobić diagnostykę i dowiedzieć się skąd bierze się ta kwadratowa praca,

Podłączony komputer wyrzuca następujący tekst:

"Błąd ogólny" i nic więcej. Zapala się kontrolka serwisowa (nie silnika), za jakiś czas gaśnie i sytuacja ma miejsce wyłącznie zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączony komputer wyrzuca następujący tekst:

"Błąd ogólny" i nic więcej. Zapala się kontrolka serwisowa (nie silnika), za jakiś czas gaśnie i sytuacja ma miejsce wyłącznie zimą.

 

Jakieś forum specjalistyczne dla marki nie podpowiada rozwiązania? Do czego dążę - w miarę współczesny diesel eksploatowany w miarę rozsądnie jest trwały, ale jeżeli coś się zaczyna dziać, to trzeba zareagować, bo potem koszty naprawy mogą być ogromne. Przykład - znajomy - posiadacz Hyundaia Tucsona zignorował dość typowy dla tych aut problem - tj. łuszczącą się farbę w baku i ograniczał się do wymiany filtra co jakiś czas. Skutek był taki, że mielona pompą farba w końcu dostała się do pompy wtryskowej i do wtryskiwaczy (efekt - regeneracja pompy i kompletu wtryskiwaczy) oraz zatkała sitko w czujniku ciśnienia na listwie - skutkiem czego auto z trasy (wyjeżdżali na urlop) wróciło do domu na lawecie. Wystarczyło tak naprawdę albo wymienić bak za ułamek ceny tych napraw, albo stary zregenerować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.