BoRuCh Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Który bardziej, który mniej awaryjny ? roczniki 2006-2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Który bardziej, który mniej awaryjny ? roczniki 2006-2010 Według mechaników - 2.5 lepszy. Nie wnikałem dlaczego - miałem do wyboru obie wersje w podobnym stanie, po kilku opiniach na rzecz 2.5 kupiłem auto z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Tylko 2.5 i to te od 120km (bo były jeszcze chyba 115). 3.0 jest pełno z uszkodzonym silnikiem więc coś w tym jest. Mamy takiego 2.5 bezproblemowo śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Który bardziej, który mniej awaryjny ? roczniki 2006-2010 a do kiedy były silniki 2,8? bo to Sofimy te same co w grupie fiata/iveco i częsci Renault - dopóki ktoś się nie postara to trudno to zepsuć. Nawet świec żarowych nie ma..., bo w sumie do odpalenia nie potrzebuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Według mechaników - 2.5 lepszy. Nie wnikałem dlaczego - miałem do wyboru obie wersje w podobnym stanie, po kilku opiniach na rzecz 2.5 kupiłem auto z tym silnikiem. typowe przypadłosci w tym 2.5 ? na co konkretnie zwracać uwage ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 a do kiedy były silniki 2,8? bo to Sofimy te same co w grupie fiata/iveco i częsci Renault - dopóki ktoś się nie postara to trudno to zepsuć. Nawet świec żarowych nie ma..., bo w sumie do odpalenia nie potrzebuje. 2.8 od sofimy to jakoś 95-96 rok jak zaczeli produkowac, do masterów to od 98 chyba wkladali, zakończyli to chyba wsadzać w 2002 edyta: wg wiki 2.8 o oznaczeniu S9W do 2010 wrzucali do masterów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 2.8 od sofimy to jakoś 95-96 rok jak zaczeli produkowac, do masterów to od 98 chyba wkladali, zakończyli to chyba wsadzać w 2002 edyta: wg wiki 2.8 o oznaczeniu S9W do 2010 wrzucali do masterów Polska Wiki podaje że do 2005. Zresztą nie widziałem mastera po lifcie z silnikiem 2.8 . Były tylko 2.5 (w różnych odmianach) i 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Nawet świec żarowych nie ma..., bo w sumie do odpalenia nie potrzebuje. Ma jedną - płomieniową I potrzebuje ją do odpalenia, bo bez to kilka stopni mrozu (ok. -5,-8*C) i trzeba długo kręcić żeby odpalił, ale odpala Ew. palnik do dolotu i przy mrozie pali od strzała Swoją drogą, ta płomieniowa z normalnych firm jest dość droga, zamiennik iska-słowenia, niestety nie wytrzymuje roku choć cena dobra, bo coś ok 30-35zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 A jak z rudą w tych masterach z 2.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 A jak z rudą w tych masterach z 2.5? Najbardziej typowa odpowiedź - jak dbasz, tak masz Mój z 2008 nie ma żadnych śladów korozji, ostatnio u kumpla na myjni był Master z 2010 cały rudy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 Najbardziej typowa odpowiedź - jak dbasz, tak masz Mój z 2008 nie ma żadnych śladów korozji, ostatnio u kumpla na myjni był Master z 2010 cały rudy. Dokładnie. Jedyne miejsce które jest szczególnie narażone na korozje to próg kierowcy. Wyciera się od wsiadania. I jeszcze jedna wada to zawiasy tylnych drzwi często się łamią, pękają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Który bardziej, który mniej awaryjny ? roczniki 2006-2010 Tylko 2,5 dCi 3.0 to bodajże nissanowski motor w którym obniżały się tuleje. Mieliśmy i jeden mechanik podjął się naprawy tego, ale po 4 razie jak rozkładał silnik auto odkupił, bo nie mógł sobie z tym poradzić. Wcześniej naprawialiśmy 3.0 dCi w ASO za jedyne 11 tys. zł. i jeździ do dziś u człowieka który to kupił, ale bardzo tego samochodu nie eksploatuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Zrobiłem masterem 3.0 600tyś km i złego słowa nie powiem na to auto. Wymiana oleju co 12000km i wszystko działało jak należy. Nie licze części czysto eksploatacyjnych, bo to chyba wiadome. Mocy mu nie brakowało, lekkich ładunków nie woził, ale jeżdził tylko trasy i 80% przebiegu to autostrady. Co do rdzy nie zauważyłem jej wiele, jakieś pojedyncze wypryski (ale warto zaglądnąć pod plastiki wokół całego auta jeżeli to blaszak). Zawiasy tylnych drzwi lubią się zapiekać i wtedy można je wyrwać, więc należy pamiętyać też o ich konserwcji. edit: zapomniałem jeszcze napisać, że silnik był na łańcuchu, a nie na pasku jak 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prami Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 edit: zapomniałem jeszcze napisać, że silnik był na łańcuchu, a nie na pasku jak 2,5 2.5 dCi też jest na łańcuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 2.5 dCi też jest na łańcuchu. Napewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Ten był na trybach http://otomoto.pl/oferta/renault-master-2-5-dci-100km-l2h2-salon-pl-uszkodzony-rozrzad-13500zl-vat-23-ID6y7j3F.html Swoja droga jak w ogóle możliwe jest takie uszkodzenie? Z plasteliny te tryby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 2.5 dCi też jest na łańcuchu. 2.5 jest chyba na pasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.